Superjef

Online CL 2018-2019

14 berichten in dit topic

Wie volgt Iker op als de forumwinnaar van de Champions League?

Afbeeldingsresultaat voor champions league

Binnenkort start het prestigieuze kampioenenbal weer en dus kan deze competitie niet ontbreken op ons forum! Dit is trouwens de ideale aangelegenheid voor wie graag eens een potje online FM speelt (of wil gaan spelen) maar daar niet al te veel tijd voor heeft. In de poulefase heb je namelijk 6 matchen af te werken in een periode van 3 maanden. Aangezien er meestal onmiddellijk heen en terug wordt gespeeld, komt dit neer op gemiddeld 1 H&T per maand. Hopelijk spreken we hiermee dus ook de wat minder actieve leden aan...

Ik wil meedoen, hoe schrijf ik in?

Laat eerst in dit topic weten dat je wil meedoen zodat wij alvast blij zijn (:smirk:) en je andere mensen mee inspireert om ook mee te doen (O:-)). Daarna stuur je mij een PM met je clubkeuze. Om te vermijden dat iedereen met Barça of Real gaat spelen, werken we met het nummersysteem: je stuurt me je vier clubkeuzes door met achter elke club een nummer van 1 t.e.m. 32. Als niemand jouw ploeg op nummer één heeft staan, krijg je sowieso jouw eerste keuze. Als er meerdere personen dezelfde ploeg als jou willen, dan zal het nummer bepalen wie de club krijgt: via random.org krijgt elke club een nummer, degene die er het dichtst bij zit wint. Is er dan een gelijkspel, dan wint degene die zijn keuze het eerst doorgestuurd heeft. De persoon die zijn nummer 1 keuze niet heeft, zal doorverwezen worden naar keuze 2. Is deze keuze ook al weg, dan gaan we naar keuze 3 etc etc.

Let op: je mag uit elke pot maar 1 ploeg kiezen om te vermijden dat je sowieso met een topteam gaat spelen.

Spoiler

7e189042bbdc975aa0aec1498f9e5d0f.png

Spoiler

23725b7bd51fda4e5a015563dc52c9aa.png

De groepsfase wordt gespeeld met FM18. Vanaf de tweede ronde spelen we verder met FM19. De inschrijvingen starten vanaf nu en lopen tot alle ploegen weg zijn (:eyebrow:) of een nog nader te bepalen deadline.

Deelnemers:

1. Superjef
  2.  

De ploegen kunnen hier gedownload worden:

Spoiler

Howla, niet zo snel :happy:

Deadlines:

To be announced

Om een match tegen een CPU te spelen, spreek je mij of iemand anders die betrouwbaar is (Iker, ivago, stvvrules, rosse, ...) maar aan om te hosten. De cpu-ploegen zijn gewoon de standaard FM17 ploegen. Screens uiteraard naar mij sturen.

@Iker @AlohaFromHell @Pica @grieksken @smetje @Bastiaan. @Rhand @Politico @Rosse @ivago @Bankje @Blup008 @W8er @Lior @Brechtovic @stvvrules @Dogfacedgremlin @hjs666 @Kaagentkaagent @Vince123 @Sameke @KingTheManiak @Piussi @Rick @EchtEenVoetballer @Stef @ iemand die ik nog vergeet?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Politico zei:

ik doe mee... al betwijfel ik wel of al die namen die je opgeeft echt wel betrouwbaar zijn... :ph34r:

Ik alvast niet

Superjef vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

Sorry net zoals vorig jaar ga ik er niet aan beginnen, omdat ik wss toch zou afhaken.

Waarom? Is voor Kerst 3x heen- en terug. En dan daarna enkel nog om de zoveel tijd als je nog niet uitgeschakeld bent...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Superjef zei:

Waarom? Is voor Kerst 3x heen- en terug. En dan daarna enkel nog om de zoveel tijd als je nog niet uitgeschakeld bent...

Weinig tijd.. Dus liever niet aan beginnen als ik het toch niet kan afmaken..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Vince123 zei:

:smoke: Online is nog steeds Online, Maar mijn club PSV doet mee :smoke:

Hier moet ik over nadenken

Kan je meteen zien of ze het verst geraken irl of hier :smirk:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aangezien speeldag 1 vandaag al start en het toch de bedoeling is om ongeveer gelijk te blijven met onze online competitie, ga ik dit weekend de inschrijvingen afsluiten. Dus bij deze:

Deadline inschrijvingen: zondagavond 23u59!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen