ivago

12de-man Worldsongfestival #5

58 berichten in dit topic

dffd92a469e966d2101279fd16a7943c.png

Het is alweer bijna een jaar (!) geleden sinds de laatste Worldsong, hoog tijd om er nog eentje te organiseren dus.

@Bankje won de vorige editie, en behoudt normaal dus het voorrecht als eerste een land te kiezen. We hebben van ons meubelstuk echter al maandenlang niks meer vernomen, dus ik betwijfel of hij dat voorrecht ook zal gaan opeisen.

Opnieuw is elk land toegestaan. Engeland en USA zijn natuurlijk de makkellijkste landen om een artiest uit te vertegenwoordigen, maar probeer origineler te zijn dan dat ;)

@Rosse @Pica @Dogfacedgremlin @Iker @Brechtovic @Blup008 @Bastiaan. @stvvrules @AlohaFromHell @Rhand @Ronne @hjs666@Superjef @Vahnstad @Vince123 @Katzenze @Breezer10 @Politico @M0n3y @Rick @EchtEenVoetballer @smetje

Deelnemers & Gekozen Landen

DogFacedGremlin - Nieuw-Zeeland

Vince123 - Nederland

hjs666 - Ijsland

ivago - Australië

Blup008 - Zwitserland

Brechtovic - Rusland

Iker - Ierland

EchtEenVoetballer - Wit-Rusland

Pica - België

Rhand - USA

Superjef - Frankrijk

Rosse - Engeland

stvvrules - Zweden

hjs666 vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ijsland dan eens

Misschien niet iets wat men van mij verwacht maar zal eens op de verrassing spelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga nog eens de experimentele(re) kant op, recht naar de laatste plaats. Doe mij maar Zwitserland. Inzending volgt later nog, als ik thuis ben.

Of moet ik nu meteen al een clip posten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

1 uur geleden, Blup008 zei:

Ik ga nog eens de experimentele(re) kant op, recht naar de laatste plaats. Doe mij maar Zwitserland. Inzending volgt later nog, als ik thuis ben.

Of moet ik nu meteen al een clip posten?

Nee is goed hoor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

3 uren geleden, Superjef zei:

Frankrijk wereldkampioen en daar ook op vakantie geweest. Ik ga dus de Franse toer op!

Moet altijd denken aan Gojira dan.

La Douce France :P

Iker vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

19 minuten geleden, EchtEenVoetballer zei:

Dus je kiest gewoon een land en kiest een muziekje uit dat land?

Correct!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

18 minuten geleden, EchtEenVoetballer zei:

Ik kies Wit-Rusland (Wegens dat ik half Wit-Rus ben ;) ) met het volgende liedje:

Alexander Rybak is toch een Noor? :unsure:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Vince123 zei:

Alexander Rybak is toch een Noor? :unsure:

Zijn ouders emigreerden naar Noorwegen toen Rybak vier jaar oud was. Hij speelt sinds zijn vijfde jaar zowel piano als viool. De ouders van Rybak zijn Natalia Rybak-Goerina, een bekende Wit-Russische pianiste en vader Igor Rybak, die een bekende violist is in Noorwegen. Zijn ouders studeerden beiden aan het conservatorium van Minsk, maar komen oorspronkelijk beiden uit de stad Vitebsk. (Bron: Wikipedia).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Just now, EchtEenVoetballer zei:

Zijn ouders emigreerden naar Noorwegen toen Rybak vier jaar oud was. Hij speelt sinds zijn vijfde jaar zowel piano als viool. De ouders van Rybak zijn Natalia Rybak-Goerina, een bekende Wit-Russische pianiste en vader Igor Rybak, die een bekende violist is in Noorwegen. Zijn ouders studeerden beiden aan het conservatorium van Minsk, maar komen oorspronkelijk beiden uit de stad Vitebsk. (Bron: Wikipedia).

Aahh, Duidelijk :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vraagje, is het de bedoeling om de volgende keer een ander land te pakken of mag het gewoon wee hetzelfde land zijn?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

2 minuten geleden, EchtEenVoetballer zei:

Vraagje, is het de bedoeling om de volgende keer een ander land te pakken of mag het gewoon wee hetzelfde land zijn?

Dat mag gerust hetzelfde land zijn hoor, tenzij iemand je voor is maar bij Belarus lijkt me dat weinig waarschijnlijk :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen