Iker

JPL 2018 - 2019

54 berichten in dit topic

8 minuten geleden, Pica zei:

Wat met de rest van de clubs waar er huiszoekingen waren?

Daar zijn de invallen gebeurd voor de bayat transfers. Maar bayat heeft enkel aan zichzelf gedacht en de clubs en spelers in het ongewisse gelaten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

1 uur geleden, Brechtovic zei:
  1. Veljkovic zou gefraudeerd hebben met Club Brugge, Standard, Genk, Lokeren en Mechelen.
  2. Bayat zou transfers zodanig gemanipuleerd hebben dat hij er zelf veel geld uithaalde.
  3. Veljkovic, Mechelen, Waasland-Beveren en Vertenten zouden in aanmerking komen voor matchfixing.

This is bad jongens.

Die tweede, is dat een misdaad of is dat gewoon een lepe zakenman zijn?

1 uur geleden, stvvrules zei:

Mechelen toch ..

"Uitslagen rechtstreeks gemanipuleerd"

"Spelersmakelaar D.V. (Dejan Veljkovic) heeft in samenspraak met vier bestuursleden van KV Mechelen de uitslagen rechtstreeks gemanipuleerd. Er zouden afspraken geweest zijn met scheidsrechter B.V. (Bart Vertenten). Die zou door twee sportjournalisten positief beoordeeld worden."

Wat betreft die laatste zin: als ik het goed begrijp moest Vertenten verkeerde beslissingen nemen die in de kranten dan toch als goede beslissingen gingen omschreven worden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Superjef zei:

Wat betreft die laatste zin: als ik het goed begrijp moest Vertenten verkeerde beslissingen nemen die in de kranten dan toch als goede beslissingen gingen omschreven worden?

Nee, die journalisten moesten vertenten in de krant bijvoorbeeld 8/10 geven: Ondanks zijn foutieve beslissing floot hij voor de rest heel goed.

Zodat niemand argwaan zou krijgen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

1 uur geleden, Superjef zei:

Al uw inkomsten, Ale er zijn een paar uitzonderingen moet aangegeven worden.  

Als je die inkomsten, zoals die van de makelaars, niet aangeeft heb je geheime commissielonen. Belastingontduiking. Daarop staan zware boetes. En aangezien dit om miljoenen zal gaan....

Hoe die constructies zijn gemaakt weet ik natuurlijk niet. Daarvoor is er te weinig informatie.

Probleem met geld is altijd hetzelfde e. Je begint klein en het lukt dus ga je altijd maar groter en meer willen. Zo een dingen komen meestal wel uit.

Gelukkig blijven voorlopig de clubs buiten schot want dit had vies kunnen aflopen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen