Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Europa League


Aanbevolen berichten

  • Reacties 433
  • Created
  • Laatste reactie
6 hours ago, Pica said:

 

Zeker, dat zijn we ook gewoon geworden. Als je ziet hoe groot de verschillen zijn tussen onze 'top' en de rest van europa is dat gewoon een vaststelling.

 

Al vind ik wel dat we in general beter kunnen zijn ook. Er is een goeie evolutie aan de gang om Belgisch talent kansen te geven. Nu nog goed beleid er overal in krijgen en het komt goed :P

 

Met alle respect, maar onzin. Enkel absolute toptalenten zoals Tielemans of Dendoncker krijgen kansen. De rest niet echt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Er waren kleine lichtpuntjes maar het systeem leent zich niet naar de spelers toe. Te weinig voetballende kwaliteiten en zeker achteraan. Als dan Vossen en Dennis nog niet simpel kunnen kaatsen over 2m dan valt alles in elkaar. 

 

Grieken waren stug en hard. Club had te weinig aanvallend impulsen, zeker met die rode kaart. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Iker zei:

Er waren kleine lichtpuntjes maar het systeem leent zich niet naar de spelers toe. Te weinig voetballende kwaliteiten en zeker achteraan. Als dan Vossen en Dennis nog niet simpel kunnen kaatsen over 2m dan valt alles in elkaar. 

 

Grieken waren stug en hard. Club had te weinig aanvallend impulsen, zeker met die rode kaart. 

 

Lichtpuntjes :D . Na 2 maand leko trekt het nog steeds op de kloten gewoon :P . Nu ja, op zich niet abnormaal als je 3-4-3 / 3-5-2 wil spelen, looplijnen zijn niet gemakkelijk in zo'n systeem. Maar we mogen het wel zeggen dat het echt op niks trekt :happy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Pica zei:

 

Lichtpuntjes :D . Na 2 maand leko trekt het nog steeds op de kloten gewoon :P . Nu ja, op zich niet abnormaal als je 3-4-3 / 3-5-2 wil spelen, looplijnen zijn niet gemakkelijk in zo'n systeem. Maar we mogen het wel zeggen dat het echt op niks trekt :happy:

Als leko deze dwaze tacktiek wil blijven voordoen. Gaan ze nog heel veel moeten kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Pica zei:

 

Lichtpuntjes :D . Na 2 maand leko trekt het nog steeds op de kloten gewoon :P . Nu ja, op zich niet abnormaal als je 3-4-3 / 3-5-2 wil spelen, looplijnen zijn niet gemakkelijk in zo'n systeem. Maar we mogen het wel zeggen dat het echt op niks trekt :happy:

 

Met lichtpuntjes bedoel ik wel Vanaken en Nakamba. Niks spelgewijs want dat is triestig :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Iker zei:

 

Met lichtpuntjes bedoel ik wel Vanaken en Nakamba. Niks spelgewijs want dat is triestig :) 

 

Ik zie goeie spelers, met meestal zelfs nog de juiste mentaliteit, die niet weten waar te lopen. Op een bepaald moment waren Vormer en Nakamba naar elkaar aan het wijzen dat ze moesten doordekken, terwijl ze beide vanuit stilstand vertrokken :happy: . Dan mag je daar nog 10 Messi's zetten, je gaat er genoeg om de oren krijgen :D .

 

Er is ook niet één probleem met het systeem. Het is niet omdat Mechele speelt, dat het om zeep is. Het is zelfs Simons niet dat het probleem is. Laat staan dat het Vossen zou zijn.

 

Er is niemand behalve Simons die weet waar hij moet lopen precies. Vormer staat overal en nergens. Bij iedere tegenaanval staan we met 10 op een lijn precies te wachten tot er een kaats komt. Ik krijg er nachtmerries van eigenlijk.

 

Ik ben 100% akkoord dat Simons nooit zou mogen spelen.

Het is ondertussen ook duidelijk dat Mechele niet past in een 3mans verdediging en eigenlijk te plat is tout court

 

Tegelijk zie je wel de juiste mentaliteit zelfs bij een Limbombe (die daar niet altijd in uitblinkt nochtans). Dus het is niet dat de spelers niet willen. Heintje heeft mooi voetbal gebracht met een 3-4-3/3-5-2 dus het kan op zich wel. Alleen is er de vraag of Leko met deze matige verstandige voetballers het erin gaat krijgen. Alsook het materiaal krijgt die je sowieso nodig hebt. Leko krijgt absoluut tijd van mij, maar soms vraag ik me af of we beter niet de korte pijn kiezen, want nog een seizoen met zo'n slecht voetbal is echt zum kotsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Och Anderlecht is vorig seizoen zo kampioen geworden.. Met 9/9 zijn jullie al goed begonnen om het hen na te doen :ph34r:

 

Fuck kampioen worden :D . Als dat is wat telt als fan, dan moest ik maar voor anderlecht zijn ( nooit van mijn leven trouwens ).

Ik wil een Club zien dat waar mogelijk goed voetbal brengt, met respect voor onze waarden en historiek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Pica zei:

 

Fuck kampioen worden :D . Als dat is wat telt als fan, dan moest ik maar voor anderlecht zijn ( nooit van mijn leven trouwens ).

Ik wil een Club zien dat waar mogelijk goed voetbal brengt, met respect voor onze waarden en historiek.

 

Er was een tijd dat Anderlecht ook respect voor zijn waarden en normen.. Maar toen kwamen Hasi en Weiler :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...