Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Europa League


Aanbevolen berichten

Man Utd is aan het komen maar ze missen toch nog enkele cruciale posities om terug aan te sluiten bij de top.

Als ik lees wie ze op het oog hebben, zou het wel eens kunnen beteren. 

 

Ben is benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 433
  • Created
  • Laatste reactie
1 uur terug, Iker zei:

Man Utd is aan het komen maar ze missen toch nog enkele cruciale posities om terug aan te sluiten bij de top.

Als ik lees wie ze op het oog hebben, zou het wel eens kunnen beteren. 

 

Ben is benieuwd

 

Ze hebben vooral een goeie trainer nodig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Brechtovic zei:

 

Ze hebben vooral een goeie trainer nodig. 

 

Ik heb weinig of niks gezien, maar met een tweede plek en finale in de EL heeft Solskjaer het toch niet bijster slecht gedaan..

 

Een beetje stabiliteit zou hen in ieder geval ook wel geen kwaad doen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Brechtovic zei:

 

Ze hebben vooral een goeie trainer nodig. 

 

Goh ja het is wisselend maar een jonge trainer kansen geven is ook een kunst. Sir Alex was ook niet de grote man in de beginjaren.

 

Hij heeft ook de kern niet om voluit te gaan als je de wisselmogelijkheden ziet

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Iker zei:

 

Goh ja het is wisselend maar een jonge trainer kansen geven is ook een kunst. Sir Alex was ook niet de grote man in de beginjaren.

 

Hij heeft ook de kern niet om voluit te gaan als je de wisselmogelijkheden ziet

 

300 miljoen aan transfers in twee seizoenen en nog niets gewonnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Brechtovic zei:

 

300 miljoen aan transfers in twee seizoenen en nog niets gewonnen.

 

Vind ik kort door de bocht. Er zijn nog teams die geld uitgeven e, juist of zij de enige zijn die zoveel geld gespendeerd hebben.

 

De PL is geen Mickey Mousse competitie. 

De EL finale winnen was van te moeten, dat is waar maar welke trainer maakt geen fouten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Iker zei:

 

Vind ik kort door de bocht. Er zijn nog teams die geld uitgeven e, juist of zij de enige zijn die zoveel geld gespendeerd hebben.

 

De PL is geen Mickey Mousse competitie. 

De EL finale winnen was van te moeten, dat is waar maar welke trainer maakt geen fouten? 

 

Op belangrijke momenten weet hij nooit wat gedaan. 

Was toch duidelijk zichtbaar woensdagavond?

 

Er zit trouwens ook absoluut niets van lijn in het spel. 

Het lijkt puur op rekenen op een moment van individuele klasse. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Brechtovic zei:

 

Op belangrijke momenten weet hij nooit wat gedaan. 

Was toch duidelijk zichtbaar woensdagavond?

 

Er zit trouwens ook absoluut niets van lijn in het spel. 

Het lijkt puur op rekenen op een moment van individuele klasse. 

 

MPH kijkt met een goedkeurende blik :D 

 

Altijd die vergelijking met Ferguson is ook niet eerlijk natuurlijk. 

Je moet gewoon als ploeg (en zeker in de PL) kiezen waar je voor wil staan. 

Het is een illusie in de PL dat je een Bayern gaat worden, dus moet je mijns insziens vooral je filosofie volgen en zo geregeld mee doen voor de prijzen.

 

Dan mag je wel eens de vraag stellen waar Solskjaer voor staat :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vergelijk gewoon met een jonge trainer in zijn jaren. Die had ook kunnen ontslagen woeden. Een speler mag fouten maken , waarom een trainer dan niet. Ik zeg niet dat Ole een wereldtopper is maar met zijn kern doet hij het niet zo slecht. 

 

En ja 300 miljoen maar Ole zie ik niet over prijzen onderhandelen.

 

Wat als hij de EL zou gewonnen  hebben? Dan had hij een prijs. Hij wordt 2de met Utd die in mijn ogen nog altijd geen topkern hebben en ze halen een finale EL. Het kon vele malen slechter dus ik wil hem de kans geven mits betere versterkingen. 

 

Snap wel wat je bedoelt hoor,  hij heeft de indruk om daar wat te zitten en te wachten 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...