Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Champions League


Aanbevolen berichten

1 uur geleden, grieksken zei:

Kampioenen van de 'topcompetities' zitten tegenwoordig in pot 1, vandaar.... 1/land

daardoor is pot 2 idd straffer, want hier volgen ze dan volgens coefficient... 

 

Behoort Rusland tot de toplanden dan? 

 

16 minuten geleden, ivago zei:

Ik kan weinig scenario's bedenken waarbij Anderlecht ook maar enigszins kans maakt op meer dan de laatste plaats eigenlijk :)

 

Derde plaats moet normaal gezien toch lukken. Loting ff afwachten :smirk:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 849
  • Created
  • Laatste reactie
1 minuut geleden, Dogfacedgremlin zei:

Thuis tegen Celtic moeten winnen zeker mogelijk zijn.
En Celtic is in eigen huis ook niet meer wat het geweest is.. Sinds de degradatie van Rangers is die competitie nog meer gedevalueerd; dus Celtic hoeven nu niet te gaan overschatten door het verleden ook..

Anderlecht idem :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Tuurlijk :) ik zeg niet dat we punten pakken tegen Celtic; maar plek 3 halen is geen onmogelijke opdracht ook.

 

Idd , in Celtic zie ik Anderlecht niet winnen. Misschien thuis tegen de B ploeg van Bayern of PSG als die al geplaatst zijn.... Meunier zal wel een OWN goal maken voor jullie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop voor het Belgisch voetbal (en niet voor A'lecht persé :P) dat ze Europees knn overwinteren, maar ik blijf sceptisch. Celtic kan net zo goed tgn een B van Bayern of PSG uitkomen op speeldag 6 en daarmee 3 extra ptn pakken. Enfin, ik wens de kiekefretters alle succes toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Superjef said:

 

Behoort Rusland tot de toplanden dan? 

 

Ja, staan 6e op de Europese Club ranking en hebben (op afgelopen jaar na) elk jaar meer punten in Europa dan Belgie.

Komt daar wel bij dat ook Turkije, Nederland, Portugal en Oekraine het de laatste jaren wat laten afweten, dus is er weinig concurrentie voor hun 6e plaats. Meer zelfs, zij staan voorlopig dichter tegen de 5e plaats van Frankrijk aan, dan dat de 7e Portugal tegen hun staat.

 

Belgie staat voorlopig 8ste overigens, dus mits Oekraine niet al te veel punten schept en Zulte/Anderlecht wel, gaat onze kampioen volgend jaar zelfs in Pot 1 :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Rhand said:

 

Ja, staan 6e op de Europese Club ranking en hebben (op afgelopen jaar na) elk jaar meer punten in Europa dan Belgie.

Komt daar wel bij dat ook Turkije, Nederland, Portugal en Oekraine het de laatste jaren wat laten afweten, dus is er weinig concurrentie voor hun 6e plaats. Meer zelfs, zij staan voorlopig dichter tegen de 5e plaats van Frankrijk aan, dan dat de 7e Portugal tegen hun staat.

 

Belgie staat voorlopig 8ste overigens, dus mits Oekraine niet al te veel punten schept en Zulte/Anderlecht wel, gaat onze kampioen volgend jaar zelfs in Pot 1 :)

 

Correctie, de ranking van dit jaar wordt niet volgend seizoen, maar het seizoen daarop gebruikt. Dus mits we Oekraine en Turkije achter ons kunnen houden, wordt de landskampioen van 2018-2019 reekshoofd in pot 1 van de Champions League voor het 2019-2020 seizoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...