Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Champions League


Aanbevolen berichten

24 minuten geleden, Superjef zei:

Heeft Lukaku behalve het doelpunt een goede match gespeeld? Heb enkel het laatste kwartier van de match gezien...


Hij heeft een heel grote kans gemist nog voor zijn doelpunt; maar voor de rest raakten ze bij bij ManUtd eigenlijk te weinig vooraan om het deftig te kunnen beoordelen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 849
  • Created
  • Laatste reactie
26 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:


Hij heeft een heel grote kans gemist nog voor zijn doelpunt; maar voor de rest raakten ze bij bij ManUtd eigenlijk te weinig vooraan om het deftig te kunnen beoordelen :)

 

Eerst half uur was hij nog niet zo slecht. Was ook enorm stevig tegen Ramos vond ik, dat heeft hij dan weer wel.

De kans die hij mistte was eigenlijk typisch Lukaku. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 9-8-2017 at 14:37, Dogfacedgremlin zei:

 

Awel ja liever een Moyes dan die 2 egotrippers eigenlijk.

 

awel ik vraag me al lang af wat de rest (en vooral utd fans) vinden

had Moyes langer moeten blijven? 
Want uiteindelijk is er sinds Moyes wel heel veel geld gevloeid en zijn de resultaten amper beter te noemen....

 

Anderzijds kon je met Moyes mss die namen niet aantrekken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, grieksken zei:

 

awel ik vraag me al lang af wat de rest (en vooral utd fans) vinden

had Moyes langer moeten blijven? 
Want uiteindelijk is er sinds Moyes wel heel veel geld gevloeid en zijn de resultaten amper beter te noemen....

 

Anderzijds kon je met Moyes mss die namen niet aantrekken? 

 

Moyes heeft het in ieder geval niet slechter gedaan :(bij ManUtd toch)
Zijn grote nadeel was dat LvG en Mourinho gewoon een veel grotere naam en palmares hebben..
En hij heeft in de transferperiode wel duidelijk laten zien dat hij daar niet bijster sterk in is door op de valreep enkel Fellaini binnen te halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Moyes heeft het in ieder geval niet slechter gedaan :(bij ManUtd toch)
Zijn grote nadeel was dat LvG en Mourinho gewoon een veel grotere naam en palmares hebben..
En hij heeft in de transferperiode wel duidelijk laten zien dat hij daar niet bijster sterk in is door op de valreep enkel Fellaini binnen te halen.

 

idd in de transferperiode is hij gefaald. Anderzijds denk ik ook dat hij niet de budgetten kreeg die de grote namen kregen. Wat mij betreft had hij gerust langer zijn kans mogen krijgen want zoals je zegt deed hij het zeker niet slechter

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10-8-2017 at 19:00, Dogfacedgremlin zei:

 

Moyes heeft het in ieder geval niet slechter gedaan :(bij ManUtd toch)
Zijn grote nadeel was dat LvG en Mourinho gewoon een veel grotere naam en palmares hebben..
En hij heeft in de transferperiode wel duidelijk laten zien dat hij daar niet bijster sterk in is door op de valreep enkel Fellaini binnen te halen.

 

En laat net die speler de laatste seizoenen degene zijn die toch telkens weer in de ploeg terecht komt :mm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die own goal van Bern :')

Wat een pech ook, hele match domineren en dan op zo'n manier hoogstwaarschijnlijk uitgeschakeld worden.

 

Wel nen dikke kus aan de Poolse Canal+ die elke match uitzonden en een simulkast erboven op gooiden. Niks moeten missen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citeer

 

Pot 1

Real Madrid

Bayern München

Juventus

Benfica

Chelsea

Shakhtar Donetsk

Monaco

Spartak Moskou

Pot 2

Barcelona

Atlético Madrid

Paris Saint-Germain

Borussia Dortmund

Sevilla

Manchester City

Porto

Manchester United

 

 

Wat willen de heren?

 

Real Madrid en PSG?

Barcelona en Bayern? 

Juventus en United?

 

:D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een lekkere pot voetbal weer van Liverpool gisterenavond..

 

 

Knipsel.jpg

 

Apoel, Qaragab, Sporting, Liverpool en CSKA zijn de laatsten die zich kwalificeerden voor de CL.
Vanavond om 18:00 wordt er in Monaco geloot. De loting is live te volgen via Eurosport en via livestream op de webiste van UEFA.

 

Pot 1: Real Madrid, Bayern München, Juventus, Chelsea, Shaktar Donetsk, Monaco, Spartak Moskou
Pot 2: Barcelona, Altético Madrid, PSG, Borussia Dortmund, Sevilla, Manchester City, Porto, Manchester United
Pot 3: Anderlecht, Bazel, Besiktas, Napoli, Olympiakos, Roma, Tottenham, Liverpool

Pot 4: Celtic, Maribor, Feyenoord, RB Leipzig, Apoel, Qarabag, Sporting CL, CSKA Moskou

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Brechtovic zei:

 

Dan verlies je tenminste van 2 absolute topploegen :ph34r:

 

Dat is waar maar een 0/18 blijft een 0/18 ^^ 

Tijd voor de volgende Belgische club om deze fakkel over te nemen :D 

Nu er zullen er straks maar 2 zijn die nog in Europa zitten <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...