Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Champions League


Aanbevolen berichten

  • Reacties 849
  • Created
  • Laatste reactie
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
42 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

Hulde voor de knappe prestatie van Club (alweer)! Europees overwinteren wordt plots heel realistisch.

 

Maar de stunt van deze CL (en misschien wel van de voorbije 10 jaar of langer) is toch wel Tiraspol dat gaat winnen in Bernabéu. Wat is dat zeg?

 

 

Halen 6/6 é :D , crazy gewoon!

 

Club verraste me gisteren wel, zeker na de 0-1. Tweede helft zie je gewoon dat je tegen een betere tegenstander speelt en dan is het op karakter. 

Was echt blij geweest met geen 0/18, sta je hier met 4/6. Verdiend dan nog eigenlijk (al ging 2-2 zeker ook niet onterecht zijn natuurlijk). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is wel is fijn om terug een Belgisch team te zien dat 'meekan' in de CL.

Hoewel in de vorige campagnes Club ook niet superslecht was. 

Het probleem zit hem meestal in de kleine foutjes en de slechte efficiëntie. 

Tegengoal kwam nota bene dan nog door het slecht uittrappen van Simon, juist één van zijn sterkere punten.

Afwerking zou ook wel wat beter mogen of het gewoon slimmer uitspelen voor de goal maar we zullen maar niet te streng zijn zeker. 

 

Als ze thuis nog ergens kunnen winnen, dan is de 3de plaats wel binnen, dat alleen al zou knap zijn.

 

Er zijn toch een paar spelers die blijven verbazen zoals een Jack Hendry en Balanta. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Iker zei:

Is wel is fijn om terug een Belgisch team te zien dat 'meekan' in de CL.

Hoewel in de vorige campagnes Club ook niet superslecht was. 

Het probleem zit hem meestal in de kleine foutjes en de slechte efficiëntie. 

Tegengoal kwam nota bene dan nog door het slecht uittrappen van Simon, juist één van zijn sterkere punten.

Afwerking zou ook wel wat beter mogen of het gewoon slimmer uitspelen voor de goal maar we zullen maar niet te streng zijn zeker. 

 

Als ze thuis nog ergens kunnen winnen, dan is de 3de plaats wel binnen, dat alleen al zou knap zijn.

 

Er zijn toch een paar spelers die blijven verbazen zoals een Jack Hendry en Balanta. 

 

Een fitte Balanta is een topper, maar die fitheid blijft het pijnpunt.

Hendry valt heel goed mee inderdaad, veel beter dan Nsoki.

 

Moeten vooral niet overdrijven nu denk ik, na meestal net niet, was het gisteren net wel.

Dat is een belangrijke stap, maar nu is het kwestie van de bevestiging te krijgen.

 

Dat de prestaties van Club crescendo gaan is wel een feit, maar "meekunnen" vind ik toch gewaagde uitspraak :D 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Pica zei:

 

Een fitte Balanta is een topper, maar die fitheid blijft het pijnpunt.

Hendry valt heel goed mee inderdaad, veel beter dan Nsoki.

 

Moeten vooral niet overdrijven nu denk ik, na meestal net niet, was het gisteren net wel.

Dat is een belangrijke stap, maar nu is het kwestie van de bevestiging te krijgen.

 

Dat de prestaties van Club crescendo gaan is wel een feit, maar "meekunnen" vind ik toch gewaagde uitspraak :D 

 

 

 

Balanta, het koopje op FM toen hem nog bij River Plate zat :D 

Nsoki is gewoon mentaal niet sterk, dat is zoals Deli , Denswil, Donk,.... nonchalant. 

 

Met meekunnen bedoelen we, we maken ons niet meer belachelijk. 

Er zal waarschijnlijk nog wel eens een uitslag komen dat we 5-0 verliezen van een wereldteam maar Porto verliest ook met 1-5 van Liverpool.

Als je 4/6 kan pakken tegen de rijkste club ter wereld en een team uit de Bundesliga dat mag je daar trots op zijn.

 

Club is nog geen Ajax natuurlijk maar ze zijn op de goede weg. Sleutelmoment zal waarschijnlijk vallen bij het verkopen van Charles en Lang en hoe ze dit gaan oplossen met transfers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
24 minuten geleden, Iker zei:

Kwart voor 7... waarom? Tegen dat ik de TV kon opzetten was het al 0-4 :D 

 

Money money money :) 

 

Weer met de voetjes op de grond!

We hebben tegen super sterren gespeeld, we hebben tegen een team gespeeld.

Gisteren was het tegen een ploeg die beide combineerde.

 

We zijn volledig op alle vlakken van voetbal overklast geweest en dat is ok. 

 

Ik had 6 van die matchen verwacht, dan is 1 op de 3 niet slecht :happy: 

 

Herinner me wel twee jaar terug dat PSG er ook een demonstratie van maakte, maar we daar wel een punt pakten. 

Dus die verdomde hoop is er weeral voor de volgende match :rofl: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20/10/2021 om 09:35, Pica zei:

 

Money money money :) 

 

Weer met de voetjes op de grond!

We hebben tegen super sterren gespeeld, we hebben tegen een team gespeeld.

Gisteren was het tegen een ploeg die beide combineerde.

 

We zijn volledig op alle vlakken van voetbal overklast geweest en dat is ok. 

 

Ik had 6 van die matchen verwacht, dan is 1 op de 3 niet slecht :happy: 

 

Herinner me wel twee jaar terug dat PSG er ook een demonstratie van maakte, maar we daar wel een punt pakten. 

Dus die verdomde hoop is er weeral voor de volgende match :rofl: 

 

City is na Bayern misschien de best voetballende ploeg ter wereld.

PSG zal daar nog wel bijkomen als ze de ploeg draaiend krijgen, dat is maar een kwestie van tijd. 

 

Dortmund gaat met 4-0 de boot in tegen Ajax. Benfica verliest met 0-4 van Bayern.

Wij kunnen nog scoren :D

 

Wel fijn dat Guardiola nog Kompany een hart onder de riem wou steken. Zijn gouden tips waren van cruciaal belang :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Iker zei:

 

City is na Bayern misschien de best voetballende ploeg ter wereld.

PSG zal daar nog wel bijkomen als ze de ploeg draaiend krijgen, dat is maar een kwestie van tijd. 

 

Dortmund gaat met 4-0 de boot in tegen Ajax. Benfica verliest met 0-4 van Bayern.

Wij kunnen nog scoren :D

 

Wel fijn dat Guardiola nog Kompany een hart onder de riem wou steken. Zijn gouden tips waren van cruciaal belang :D 

 

Wat was dat inderdaad :happy: 

 

Nogmaals, op voorhand hoop je dat het geen 0/18 gaat worden, sta je daar te blinken met 4/9.

Die ene match mag gewoon niet in de kopkes kruipen nu, want die derde plek is binnen handbereik.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Ik zet de TV ook is aan om half 10 en het was al 0-3 :D 

Wat is me dat daar seg, 8/21, pandoering tegen Leipzig, zondag naar Genk en dan nog is voor de beker. 

Het rommelt daar precies wel heel erg in Brugge. Clement heeft het precies niet meer in de hand. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Iker zei:

Ik zet de TV ook is aan om half 10 en het was al 0-3 :D 

Wat is me dat daar seg, 8/21, pandoering tegen Leipzig, zondag naar Genk en dan nog is voor de beker. 

Het rommelt daar precies wel heel erg in Brugge. Clement heeft het precies niet meer in de hand. 

 

Gisteren was er los over gewoon, zat niets in.

 

Dan kan je nog zeggen dat het tegen een goeie tegenstander is, er tactisch een grote fout gemaakt geweest is enzovoort enzoverder, maar mentaliteit was gewoon prop nul, dan stopt het daar al.

 

We zitten voor het eerst sinds lang nog eens in een crisisje zi, bijna vergeten wat een vies gevoel dat geeft :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Pica zei:

 

Gisteren was er los over gewoon, zat niets in.

 

Dan kan je nog zeggen dat het tegen een goeie tegenstander is, er tactisch een grote fout gemaakt geweest is enzovoort enzoverder, maar mentaliteit was gewoon prop nul, dan stopt het daar al.

 

We zitten voor het eerst sinds lang nog eens in een crisisje zi, bijna vergeten wat een vies gevoel dat geeft :D 

 

Goed en wel maar er speelt iets in die groep. 

Er kan 1 of 2 sterkhouders uit vorm zijn maar allemaal, no way. Dan scheelt er iets.

 

Mignolet in interviews verkondigen dat ze allemaal een klapke hebben gedaan, het op het veld laten zien en 0-5 verliezen. Don't buy it. 

Clement heeft het zichzelf moeilijk gemaakt door Vormer aan de kant te schuiven, dan ook nog is Rits op de bank te zetten en Mechele op de achtergrond te zetten. Dan zet je 3 titularissen aan de kant die toch al lang in Brugge zijn, dan zoek je problemen. Als je dan die Nsoki ziet spelen, die heeft zijn opleiding bij PSG gehad, zou die niet van Paris FC komen? 

 

Zo ne Vormer aan de kant schuiven met heel wat Nederlanders in je ploeg. Serieus risico natuurlijk. 

 

Transfers renderen ook totaal niet. Sowah 9 miljoen , foei foei. Worden nog pittige weken :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...