Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Premier League


Aanbevolen berichten

  • Reacties 732
  • Created
  • Laatste reactie

Speeldag 17 zit er nog maar net op en daar komt speeldag 18 al!
en met het einde van het jaar in zicht, schakelen ze straks nog een versnelling hoger.

 

Man City - Spurs is de meest mooiste affiche. Kunnen Alderweireld de pletwals uit Manchester stoppen? Of verlengen de Citizens hun reeks nog verder?

 

Knipsel.jpg

 

Nog tijd tot morgen om jullie FPL-team aan te passen!  @Iker, @Pica, @AlohaFromHell, @ivago, @Superjef, @grieksken, @Brechtovic, @Rosse, @Ronne, @Katzenze, @stvvrules 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

In de PL zijn ze weer in overdrive geschakeld tijdens de feestdagen..

Man Utd verspeelde 4 punten tegen Leicester en Burnley en staat nu al 15 punten achter op de lichtblauwe stadsgenoot.
Chelsea is ondertussen opgerukt naar de derde plaats. Liverpool blijft voor spektakel zorgen; maar blijft ook punten verspelen en zo komen ze op plaats 4 terecht.
Tottenham lijkt zich te herpakken en is opgerukt naar plek 5; terwijl nummer 6 Arsenal moeite blijft hebben om matchen winnend af te sluiten.

 

Onderaan wisten Crystal Palace en West Ham enkele punten meer te sprokkelen dan de concurrentie, waardoor ze momenteel net boven de degradatiestreep staan.
Voor Southampton en Newcastle komt die degradatiestreep nu ook gevaarlijk dichtbij na een zeer zwakke reeks.
Bournemouth en WBA moeten dringend punten sprokkelen willen ze boven die streep raken; voor Swansea ziet het er met een achterstand van 5 punten op de veilige zone stilaan hopeloos uit.

 

Speeldag 19:

Knipsel.jpg

 

Speeldag 20:

 

Knipsel.jpg

 

 

Knipsel.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze gaan de gaspedaal nog even iets dieper induwen over het kanaal met 2 speeldagen binnen 5 dagen. Oudjaar vieren zit er voor de PL-spelers niet meteen in..

 

Knipsel.jpg

 

Knipsel.jpg

 

De FPL-teams van kortbij volgen is de boodschap komende dagen.. @Iker, @Pica, @AlohaFromHell, @ivago, @Superjef, @grieksken, @Brechtovic, @Rosse, @Ronne, @Katzenze, @stvvrules 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toch het gevoel dat Guardiola zijn spelers opbrand.....
Kompany is constant geblesseerd, maar als hij dan is fit is moet hij 2 wedstrijden per week spelen.... Dat is er deels om vragen natuurlijk.
De Bruyne kreeg een doodschop te verwerken maar in plaats van een weekje (of wedstrijdje) rust te krijgen stond hij weer in de basis en heeft hij 80 minuten gespeeld....

Ik begrijp niet waarom je die spelers dan is niet wat rust geeft... Hoe belangrijk ze ook mogen zijn.. 

 

Ik weet een Ledley King destijds bij Tottenham speelde maximum 1 match per week met aangepast trainingsregime omdat hij meer niet aankon... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, grieksken zei:

Ik heb toch het gevoel dat Guardiola zijn spelers opbrand.....
Kompany is constant geblesseerd, maar als hij dan is fit is moet hij 2 wedstrijden per week spelen.... Dat is er deels om vragen natuurlijk.
De Bruyne kreeg een doodschop te verwerken maar in plaats van een weekje (of wedstrijdje) rust te krijgen stond hij weer in de basis en heeft hij 80 minuten gespeeld....

Ik begrijp niet waarom je die spelers dan is niet wat rust geeft... Hoe belangrijk ze ook mogen zijn.. 

 

Ik weet een Ledley King destijds bij Tottenham speelde maximum 1 match per week met aangepast trainingsregime omdat hij meer niet aankon... 

 

Misschien omdat De Bruyne wel meer aan kan? Misschien dat de spelers zelf gewoon graag willen voetballen? In het geval van een Kompany kan ik me goed inbeelden dat die elke minuut wil spelen. Denk daarbij aan zijn hoofdblessure bij de Rode Duivels waarna hij die match gewoon uitspeelt :happy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Superjef zei:

 

Misschien omdat De Bruyne wel meer aan kan? Misschien dat de spelers zelf gewoon graag willen voetballen? In het geval van een Kompany kan ik me goed inbeelden dat die elke minuut wil spelen. Denk daarbij aan zijn hoofdblessure bij de Rode Duivels waarna hij die match gewoon uitspeelt :happy:

 

Maar waarom laat je je beste speler opdraven in een zeer drukke periode in de PL als je zoveel punten bonus hebt. Die match gaat het echt niet maken. Andere spelers rouleert hem graag maar Kevin dan weer niet. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Iker zei:

 

Maar waarom laat je je beste speler opdraven in een zeer drukke periode in de PL als je zoveel punten bonus hebt. Die match gaat het echt niet maken. Andere spelers rouleert hem graag maar Kevin dan weer niet. 

 

 

 

Ja dat is wat ik zeg. Wat als een KDB bijvoorbeeld zelf echt aandrong om te spelen? Ga je hem dan tegen zijn zin op de bank zetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk wil elke speler zoveel mogelijk spelen, maar is het als coach je taak dan niet ze te beschermen tegen erger? 

Neem een Kompany, ik begrijp dat hij alles wil spelen, maar het is al meermaals gebleken dat hij na 4/5 wedstrijden op 2 weken geblesseerd is.... Moet je als coach dan niet zeggen kijk ofwel speel je bij mij nog 1 match per week tot je 3 maanden zonder blessure kan voetballen (bijvoorbeeld) ofwel vertrek je want met een geblesseerde speler zijn we helemaal niets... Een speler die 10 matchen per jaar speelt is alleen maar een kost voor een ploeg, hoe goed hij dan wel mag zijn.

Bij De Bruyne volg ik Iker dan weer. Je moet Kev ooit rust gunnen... hij heeft een grote motor en je kan hem veel laten opdraven ook, maar na die rotschop lijkt het me toch logisch om hem eens een weekje rust te dwingen? Niet te gunnen misschien maar te dwingen... Want inderdaad, wat is een match tegen Swansea? Die kan je zonder Kev allicht ook winnen, en gaat zeker je verdere seizoen niet bepalen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Brechtovic zei:

Arsenal - Chelsea was één van beste matchen die ik ooit heb gezien.

Ondanks de 4 goals waren beide keepers echt fenomenaal.

Enorm genoten, zelfs al was het opnieuw maar 1 punt.

 

+ eindelijk een staande ovatie in Emirates voor Fabregas. 

 

 

Was idd een heerlijke match. Alleen de afwerking van Morata :') 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...