Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Premier League


Aanbevolen berichten

Speeldag 36 in Engeland. 
De kampioen is gekend, maar onderaan is er nog een hevig gevecht voor het behoudt.
Met wedstrijden tegen Liverpool lijkt Stoke en weinig kans te maken op puntengewin dit weekend.
Dan heeft Southampton met een thuismatch tegen Bournemouth op papier meer uitzicht op punten, de verplaatsing naar Newcastle is voor West Brom ook niet echt eentje om vrolijk van te worden.
Voor Swansea, net boven de degradatiestreep, is het hopen dat de teams onder hen geen punten pakken; want een bezoek van Chelsea zou in principe ook geen punten mogen opleveren.

 

Ohja en tis nog Man Utd - Arsenal ook :D

 

 

Knipsel.png

 

Nog tijd tot morgen om jullie FPL-team evt aan te passen!  @Iker, @Pica, @AlohaFromHell, @ivago, @Superjef, @grieksken, @Brechtovic, @Rosse, @Ronne, @Katzenze, @stvvrules 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 732
  • Created
  • Laatste reactie

Laatste speeldag in de PL.

 

Chelsea kan zich nog in de CL voetballen als ze zelf winnen en als Liverpool verliest.

 

Onderaan kan Swansea nog naast Southampton komen als ze zelf winnen en de Saints verliezen.
Geen idee eigenlijk wat de criteria juist zijn dan om te bepalen wie de 3e zakker wordt.

Voor het overige staat er alleen nog de eer op het spel.. En Man City die de kaap van 100 punten kan ronden, mits winst tegen Southampton.

 

Capture.png

 

Nog tijd tot zondag om jullie FPL-team evt aan te passen!  @Iker, @Pica, @AlohaFromHell, @ivago, @Superjef, @grieksken, @Brechtovic, @Rosse, @Ronne, @Katzenze, @stvvrules 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, grieksken zei:

hmjah respect voor de coach, maar zet die man bij een topploeg en het is antivoetbal. Maar wat hij met het beperkte Burnley haalt doet hij goed.
Ik had niet verwacht na het vertrek van keane dat ze die defensieve stabiliteit nog zouden hebben. 

 

Met Tarkowski toch een sterke vervanger gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

1 uur geleden, Brechtovic zei:

Arteta is blijkbaar de voornaamste kandidaat om Wenger op te volgen.

 

 

 

Idd, wat mij betreft toch een opvallende naam. 

Ik had eerder een Unai Emery verwacht die toch wegmoet bij PSG. Hij haalde bij Sevilla toch mooie resultaten...

 

Benieuwd wie het bij West Ham zal worden. Benitez en manuel pelegrini zijn daar favoriet volgens de bookmakers, 

Liefst geen Benitez voor mij, die heb ik bij Real al is gehad :P 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, grieksken zei:

 

 

Idd, wat mij betreft toch een opvallende naam. 

Ik had eerder een Unai Emery verwacht die toch wegmoet bij PSG. Hij haalde bij Sevilla toch mooie resultaten...

 

Benieuwd wie het bij West Ham zal worden. Benitez en manuel pelegrini zijn daar favoriet volgens de bookmakers, 

Liefst geen Benitez voor mij, die heb ik bij Real al is gehad :P 

 

Pellegrini naar West Ham.

Ik was ook verrast door het vallen van de naam Arteta, maar blijkbaar wordt hij wel heel hoog aangeschreven.

Guardiola wou hem per se bij zijn staf en liet hem afgelopen seizoen enkele wedstrijden coachen.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Brechtovic zei:

Pellegrini naar West Ham.

Ik was ook verrast door het vallen van de naam Arteta, maar blijkbaar wordt hij wel heel hoog aangeschreven.

Guardiola wou hem per se bij zijn staf en liet hem afgelopen seizoen enkele wedstrijden coachen.

 

 

hmjah het was natuurlijk een speler die het spel goed kon leze, maar er is meer nodig om een goeie trainer te zijn natuurlijk.
Ik ben zonder meer benieuwd! 

 

Van west ham is nog niet bevestigd denk ik? anders valt er mooi wat geld mee te rapen allesinds :P 

al is de quotering idd wel verschoven, daarstraks waren ze ongeveer gelijk, nu is Pellegrini grote favoriet. 

Goeie trainer (geweest?) maar kan hij het bij WHU brengen, een ploeg die toch vaak meer van vechtersmentaliteit moet hebben... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, grieksken zei:

hmjah het was natuurlijk een speler die het spel goed kon leze, maar er is meer nodig om een goeie trainer te zijn natuurlijk.
Ik ben zonder meer benieuwd! 

 

Van west ham is nog niet bevestigd denk ik? anders valt er mooi wat geld mee te rapen allesinds :P 

al is de quotering idd wel verschoven, daarstraks waren ze ongeveer gelijk, nu is Pellegrini grote favoriet. 

Goeie trainer (geweest?) maar kan hij het bij WHU brengen, een ploeg die toch vaak meer van vechtersmentaliteit moet hebben... 

 

Veel zal afhangen van het spelersmateriaal.

Met zo'n Joao Mario, Lanzini en Arnautovic kan je wel iets brengen normaal.

Cresswell en die jonge gast (Byram?) op rechts zijn ook geen slechte backs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Brechtovic zei:

 

Veel zal afhangen van het spelersmateriaal.

Met zo'n Joao Mario, Lanzini en Arnautovic kan je wel iets brengen normaal.

Cresswell en die jonge gast (Byram?) op rechts zijn ook geen slechte backs.

 

Byram cava wel, maar heeft geen kansen gehad dit jaar door Zabaleta natuurlijk.
Idd hebben best aardige ploeg, daarbij chicarrito nog. Joao Mario was wel maar gehuurt denk ik? 

Daarnaast ook nog Rice als jonge speler en hopelijk Reece Oxford die terug komt en kans heeft op een basisplaats. 

Potentieel zit er zowiezo in maar het is nog wel wat wennen voor velen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, grieksken zei:

Volges BBC zou NIET arteta maar Emery de nieuwe Arsenal manager worden. 
Ideeën?

wat mij betreft geen slechte keuze lijkt.  

 

Zou ik wel toejuichen.

Liet Sevilla toch wel lekker voetbal spelen en dropte bij PSG ook gewoon jonge gasten in de ploeg.

Iets wat hem later wel zuur opbrak, maar iemand met zo'n lef mag komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...