Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Premier League


Aanbevolen berichten

15 minuten geleden, Iker zei:

 

Je zou bijna zeggen dat het voor express was maar je gooit je 2de plek toch niet ten grabbel :D 

 

Ze willen de degradatiestrijd nog wat spannender maken?

De wedstrijd niet gezien, maar dit is gewoon te belachelijk voor woorden eigenlijk.. Het zal nog een felle strijd worden voor plek 2.

 

 

btw: wat gebeurt als Liverpool de CL wint en Arsenal de EL?

Mogen er dan 6 ploegen uit de PL naar de CL volgend seizoen? :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 732
  • Created
  • Laatste reactie
24 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Ze willen de degradatiestrijd nog wat spannender maken?

De wedstrijd niet gezien, maar dit is gewoon te belachelijk voor woorden eigenlijk.. Het zal nog een felle strijd worden voor plek 2.

 

 

btw: wat gebeurt als Liverpool de CL wint en Arsenal de EL?

Mogen er dan 6 ploegen uit de PL naar de CL volgend seizoen? :lol:

 

Toch sympathiek van Man Utd e ;):D

 

Was bij Man Utd toch ook zo toen ze de EL hebben gewonnen?

 

Dan mogen er 5 naar de CL e, want er zijn er al 4 die mogen gaan en dan is nummer 5 Arsenal.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Iker zei:

 

Toch sympathiek van Man Utd e ;):D

 

Was bij Man Utd toch ook zo toen ze de EL hebben gewonnen?

 

Dan mogen er 5 naar de CL e, want er zijn er al 4 die mogen gaan en dan is nummer 5 Arsenal.

 

 

Yup die snap ik op zich wel. Man Utd en nu mogelijk Arsenal plaatsen zich niet voor de CL via de competitie; maar via winst in de EL.

Maar winst in de CL geeft volgens mij ook recht op deelname volgend seizoen. Stel nu dat Liverpool de CL en die plaatsen zich normaal al via de competitie.. Mag Chelsea als nr 5 dan ook mee naar de CL? Dan heb je dus 6 clubs uit Engeland in de CL. Is er een beetje over precies :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Yup die snap ik op zich wel. Man Utd en nu mogelijk Arsenal plaatsen zich niet voor de CL via de competitie; maar via winst in de EL.

Maar winst in de CL geeft volgens mij ook recht op deelname volgend seizoen. Stel nu dat Liverpool de CL en die plaatsen zich normaal al via de competitie.. Mag Chelsea als nr 5 dan ook mee naar de CL? Dan heb je dus 6 clubs uit Engeland in de CL. Is er een beetje over precies :D

 

 

Ah ok :D verkeerd begrepen

 

Ik denk dat het volgens de regels wel zo is. Anders moeten we is terugkijken naar Spanje toen Real de CL won? Wie is er toen allemaal mogen gaan? Spanje extra ticket gekregen?

 

Volgens mij alleen Real, Barca, Atletico en Sevilla.

Dus denk dat Engeland er geen 6 krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Iker zei:

 

Ah ok :D verkeerd begrepen

 

Ik denk dat het volgens de regels wel zo is. Anders moeten we is terugkijken naar Spanje toen Real de CL won? Wie is er toen allemaal mogen gaan? Spanje extra ticket gekregen?

 

Volgens mij alleen Real, Barca, Atletico en Sevilla.

Dus denk dat Engeland er geen 6 krijgt.

neen volgens mij krijgen eerste 4 ticket + winnaar cl en winnaar EL, als deze in de top 4 zitten zal er een ploeg extra uit de onderste regionen mogen deelnemen denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, grieksken zei:

neen volgens mij krijgen eerste 4 ticket + winnaar cl en winnaar EL, als deze in de top 4 zitten zal er een ploeg extra uit de onderste regionen mogen deelnemen denk ik. 

 

Waarom had Spanje er dan maar 4 dit seizoen, dan hadden zij er ook 5 moeten krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Iker zei:

 

Waarom had Spanje er dan maar 4 dit seizoen, dan hadden zij er ook 5 moeten krijgen.

niet goed uitgedrukt, met onderste regionen doel ik vooral op een extra ploeg uit kazachstan of azerbedjan dat mag deelnemen aan de kwalificaties en een ploeg minder dat kwalificaties moet spelen en mag deelnemen aan de cl :) 

Als Liverpool een CL ticket haalt en Arsenal wint de EL zouden er dus 5 PL ploegen deelnemen aan de CL volgend jaar ipv 6

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, grieksken zei:

 

Ik begrijp Alonso niet direct.... 

 

Meest scorende linksback van de PL; Heeft toch wel indruk gemaakt in de eerste seizoenshelft.

Wie had je anders moeten nemen? 

 

Aguero is veel gekwetst geweest, niet veel gedaan imo.

Dan liever Sterling of Sane daar gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Iker zei:

 

Meest scorende linksback van de PL; Heeft toch wel indruk gemaakt in de eerste seizoenshelft.

Wie had je anders moeten nemen? 

 

Aguero is veel gekwetst geweest, niet veel gedaan imo.

Dan liever Sterling of Sane daar gezet.

 

Idd, Sane deed het wel goed.
Goh wie anders is een goeie vraag....
Robertson van liverpool? 

Davies vond ik ook een goei seizoen spelen voor tottenham, 

 

Of een verdediger van Burnley want zij pakken na City en Utd wel het minsten tegendoelpunten wat toch opvallend is... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, grieksken zei:

 

Idd, Sane deed het wel goed.
Goh wie anders is een goeie vraag....
Robertson van liverpool? 

Davies vond ik ook een goei seizoen spelen voor tottenham, 

 

Of een verdediger van Burnley want zij pakken na City en Utd wel het minsten tegendoelpunten wat toch opvallend is... 

 

Als er een verdediger van een niet-top team erin gaat staan moet die wel heel uitzonderlijk spelen natuurlijk.

Op basis van stats is Alonso wel terecht , maar dat is persoonlijk :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ge zijt mij voor :P

Arsène Wenger has issued the following statement:

 
“After careful consideration and following discussions with the club, I feel it is the right time for me to step down at the end of the season.
 
“I am grateful for having had the privilege to serve the club for so many memorable years.
 
“I managed the club with full commitment and integrity.
 
“I want to thank the staff, the players, the Directors and the fans who make this club so special.
 
“I urge our fans to stand behind the team to finish on a high.
 
“To all the Arsenal lovers take care of the values of the club.
 
"My love and support for ever.”

Arsene Wenger


Read more at https://www.arsenal.com/news/merci-arsene#MoVuvuAQtljfcQKM.99


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mo Salah, de Egyptische doelpuntenmachine van Liverpool, is verkozen tot Speler van het Jaar in de Premier League. Op de PFA Player Awards kreeg hij meer stemmen dan Rode Duivel Kevin De Bruyne, de andere favoriet op de shortlist.

Zes spelers maakten kans op de prestigieuze Professional Footballers' Association Player of the Year Award 2017-2018: Mohamed Salah (Liverpool), Kevin De Bruyne (Manchester City), Harry Kane (Tottenham), Leroy Sane (Manchester City), David Silva (Manchester City) en David de Gea (Manchester United).

Twee spelers staken er echter met kop en schouders bovenuit: De Bruyne en Salah. De Bruyne (26) blonk dit seizoen uit als draaischijf bij kampioen Manchester City: in alle competities samen was hij goed voor 12 doelpunten en maar liefst 22 assists. 

Maar topschutter Mo Salah (25) kreeg meer stemmen van zijn collega's. De Egyptenaar was in zijn eerste seizoen bij Liverpool betrokken bij 52 goals (41 doelpunten en 11 assists).  The Reds strijden in de halve finales nog voor Champions League-glorie.

Guardiola: "De Bruyne had het verdiend"

"Het is een grote eer, zeker omdat de spelers mochten stemmen. Ik ben gelukkig en trots", zei Salah. "Ik kreeg geen kans bij Chelsea, maar ik was zeker dat ik zou terugkeren naar de Premier League om mijn talent te tonen. Ik ben teruggekomen als een andere speler."

Niet de regelmaat van De Bruyne, maar wel het duizelingwekkende doelpuntenaantal van Salah gaf dus de doorslag. Eden Hazard blijft zo de enige Belg op de erelijst. Manchester City-coach Pep Guardiola stak zijn teleurstelling niet onder stoelen of banken.

"Als je de afgelopen tien maanden analyseert, was er geen betere speler dan De Bruyne, zeker op vlak van regelmaat", zei de Spanjaard. "Sommige spelers kunnen misschien betere cijfers voorleggen, maar die spelen niet bij het team dat al vijf speeldagen voor het einde zeker is van de titel. De Bruyne was gewoon de beste en had het verdiend."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...