Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Premier League


Aanbevolen berichten

  • Reacties 732
  • Created
  • Laatste reactie

Zlatan Ibrahimovic heeft zijn hoofdstuk bij Manchester United afgesloten. Het contract van de Zweed werd ontbonden en zo ligt de weg naar een avontuur in de MLS bij LA Galaxy open.

Zlatan Ibrahimovic was vorig seizoen nog een van de smaakmakers bij Manchester United. De Zweedse sterspeler scoorde 28 doelpunten, maar viel in april uit met een gescheurde kruisband. Sindsdien is Zlatan op de sukkel: in 2018 kwam hij nog niet in actie.

De geruchtenmolen draaide dan ook op volle toeren over de toekomst van de Zweed, zeker omdat zijn contract komende zomer afloopt. Vooral uit de Amerikaanse MLS was er concrete interesse.

Manchester United besloot mee te werken aan een transfer en heeft nu het contract van Ibrahimovic ontbonden. De Zweedse aanvaller is op weg naar LA Galaxy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Speeldag 32 in de PL.
De mooiste affiche is de allerlaatste: de London-derby tussen Chelsea en Tottenham.

Verder een belangrijk duel net boven de degradatiestreep tussen Newcastle en Huddersfield.
Net onder hen spelen ook West Ham en Southampton een belangrijk duel tegen de degradatie.

 

Knipsel.png

 

 

Nog tijd tot morgen om jullie FPL-team evt aan te passen!  @Iker, @Pica, @AlohaFromHell, @ivago, @Superjef, @grieksken, @Brechtovic, @Rosse, @Ronne, @Katzenze, @stvvrules 

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 trainers op 1 seizoen.. Dan ligt het probleem volgens mij ergens anders :)

 

West Bromwich moet op zoek naar een nieuwe trainer. De hekkensluiter in de Premier League verloor gisteren met 1-2, waardoor het al 10 punten onder de degradatiegrens bengelt.

De ploeg van Nacer Chadli (al bijna het hele seizoen gekwetst) begon nochtans uitstekend aan het seizoen met 6 op 6. Daarna stapelde West Bromwich de gelijke spelen op, waarna Pardew coach Pulis kwam aflossen.

Maar dat bracht geen zoden aan de dijk. Integendeel, de laatste 8 matchen incasseerde West Bromwich telkens een nederlaag. Het 1-2-verlies tegen Burnley zaterdag was de druppel.

Onder de 56-jarige Pardew zonk West Bromwich naar de laatste plaats in de stand. Op 10 punten van Crystal Palace, dat op de veilige 17e plaats staat. West Bromwich heeft nog 6 matchen de tijd om zich miraculeus te redden. Dan moet het oogsten tegen Manchester United, Liverpool, Tottenham, Newcastle, Swansea en Crystal Palace.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Speeldag 33 in de PL.

 

Beginnen doen we met de Mersey-side derby. Kleurt Liverpool rood of blauw?

5u later stellen we dezelfde vraag over Manchester. 
Alleen staat er in Manchester nog wat meer op het spel. Winst van City levert hen namelijk de titel op. Mourinho en co zullen maar wat graag dat feestje om zeep helpen; maar lukt hen dat ook?

 

Knipsel.png

 

Nog tijd tot morgen om jullie FPL-team evt aan te passen!  @Iker, @Pica, @AlohaFromHell, @ivago, @Superjef, @grieksken, @Brechtovic, @Rosse, @Ronne, @Katzenze, @stvvrules 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Superjef zei:

Chelsea toch :ehm: Zou me niks verbazen dat Courtois er vertrekt na dit seizoen...

 

Zou groot gelijk hebben ook.

Al vraag ik me af naar waar hij zou gaan?

Barcelona en Atlético hebben fantastische keepers en bij Real doet Navas het ook uitstekend.

PSG dan maar? Zou ik toch jammer vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Brechtovic zei:

 

Zou groot gelijk hebben ook.

Al vraag ik me af naar waar hij zou gaan?

Barcelona en Atlético hebben fantastische keepers en bij Real doet Navas het ook uitstekend.

PSG dan maar? Zou ik toch jammer vinden.

 

Als hij naar Spanje gaat, is het enkel voor Real denk ik. Navas doet het goed, maar denk dat ze Courtois toch hoger inschatten + heeft nog langere toekomst voor zich

Link naar reactie
Delen op andere sites

Speeldag 34 in de Pl + een hele hoop inhaalwedstrijden.

 

Kan Man City nu wel de titel pakken? 
Na de opdoffer tegen Man Utd en de uitschakeling in de CL tegen Liverpool; krijgen de Citizens met een verplaatsing naar Wembley in ieder geval niet de makkelijkste opdracht..
 

 

Knipsel.png

 

Knipsel.png

 

Nog tijd tot morgen om jullie FPL-team evt aan te passen!  @Iker, @Pica, @AlohaFromHell, @ivago, @Superjef, @grieksken, @Brechtovic, @Rosse, @Ronne, @Katzenze, @stvvrules 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Brechtovic zei:

Man Utd toch :lol:.

Eerst winnen op City om vervolgens thuis te verliezen van West Brom.

 

Je zou bijna zeggen dat het voor express was maar je gooit je 2de plek toch niet ten grabbel :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...