Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Premier League


Aanbevolen berichten

Romelu Lukaku is door de de Engelse voetbalfans verkozen tot Speler van de Maand. Hij kreeg meer dan de helft van de stemmen. Kevin De Bruyne eindigde op de 4e plaats.

De PFA, de vakvereniging van de Engelse voetballers, organiseert maandelijks een verkiezing voor de beste speler in de Premier League. Voor de eerste trofee van het jaar werden de maanden augustus en september samengenomen.

De verkiezing werd  een glanzende triomf voor Romelu Lukaku, die goed was voor 11 goals in zijn eerste 10 matchen voor Manchester United. Hij kreeg maar liefst 53,7% van de stemmen. Harry Kane en Alvaro Morata, die toch ook met veel bombarie aan de competitie zijn begonnen, volgen op ruime afstand.

Met Kevin De Bruyne staat er nog een 2e Belg in de top 4. De Bruyne bleef wel zijn ploegmaats Sergio Agüero en David Silva voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 732
  • Created
  • Laatste reactie

 

In de PL beginnen ze de speeldag met de absolute topaffiche: the Hate Game tussen Liverpool en Man Utd.

 

Voor de concurrentie oogt de tegenstand een pak makkelijker: Crystal Palace, Stoke City en Bournemouth heten de tegenstanders van respectievelijk Chelsea, Man City en Spurs.

 

Knipsel.jpg

 

 

Nog tijd tot morgen om jullie FPL-team aan te passen!  @Iker, @Pica, @AlohaFromHell, @ivago, @Superjef, @grieksken, @Brechtovic, @Rosse, @Ronne, @Katzenze, @stvvrules 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Speeldag 9 in de PL begint vanavond reeds.
De mooiste affiche staat pas zondag geprogrammeerd met Spurs - Liverpool

 

Knipsel.jpg

 

Nog tijd tot vanavond om jullie FPL-team aan te passen!  @Iker, @Pica, @AlohaFromHell, @ivago, @Superjef, @grieksken, @Brechtovic, @Rosse, @Ronne, @Katzenze, @stvvrules 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze zat er ook aan te komen..

Ronald Koeman is ontslagen als coach van Everton. Ondanks de zware investeringen staat de club van Kevin Mirallas op een degradatieplaats.

Na 2 succesvolle seizoenen bij Southampton werd Ronald Koeman een jaar geleden weggekaapt door Everton, waar hij de huidige Belgische bondscoach Roberto Martinez moest vervangen.

Met Romelu Lukaku in de spits draaide Everton een uitstekend seizoen, met een 7e plaats als resultaat. Maar dit seizoen kon Koeman het afscheid van Lukaku niet opvangen.

Er werden ettelijke miljoenen geïnvesteerd in spelers als Sigurdsson, Klaassen, Sandro, Keane en Pickford maar de mayonaise pakte niet. Uit 9 matchen puurde Everton maar 8 punten, goed voor een 18e plaats in het klassement.

"We willen Ronald Koeman bedanken voor zijn inzet de voorbije 16 maanden en voor de 7e plaats waarnaar hij de club loodste vorig seizoen", meldt Everton in een kort statement. Ex-coach David Moyes is de topkandidaat om Koeman op te volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liverpool en Everton vallen zwaar tegen tot nu, bij ons (magpies) gaat het verrassend goed zeker aangezien Ashley (voorzitter) en Benitez (manager) sinds begin dit jaar niet meer gesproken hebben gaat niet zo lekker tssn die 2, ben geneigd de kant van rafa te kiezen Ashley is gewoon "a tight cunt" met de backing die we hebben 50k + elke thuiswedstrijd zouden we meer moeten kunnen dan wat de spurs afgelopen jaren deden imo, als het ooit zo ver komt dat Ashley verkoopt zouden we wel eens de slapende reus kunnen zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Hurr1cane78 zei:

Liverpool en Everton vallen zwaar tegen tot nu, bij ons (magpies) gaat het verrassend goed zeker aangezien Ashley (voorzitter) en Benitez (manager) sinds begin dit jaar niet meer gesproken hebben gaat niet zo lekker tssn die 2, ben geneigd de kant van rafa te kiezen Ashley is gewoon "a tight cunt" met de backing die we hebben 50k + elke thuiswedstrijd zouden we meer moeten kunnen dan wat de spurs afgelopen jaren deden imo, als het ooit zo ver komt dat Ashley verkoopt zouden we wel eens de slapende reus kunnen zijn!

 

ken de voorzitter niet maar ben nu ook niet echt een fan van Benitez. Wel straf dat hij in de championship bleef natuurlijk.
Doen het idd wel lekker, enkele goeie spelers bij. Altijd wel voor Shelvey gehad, maar ook Atsu en Ritchie zorgen voor iets extras.

Toch, zullen moeten blijven presteren, want het kan snel gaan, zeker aangezien de meeste promovendussen het goed doen momenteel

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, grieksken zei:

 

ken de voorzitter niet maar ben nu ook niet echt een fan van Benitez. Wel straf dat hij in de championship bleef natuurlijk.
Doen het idd wel lekker, enkele goeie spelers bij. Altijd wel voor Shelvey gehad, maar ook Atsu en Ritchie zorgen voor iets extras.

Toch, zullen moeten blijven presteren, want het kan snel gaan, zeker aangezien de meeste promovendussen het goed doen momenteel

Ayoze Perez!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leicester City heeft een opvolger gevonden voor Shakespeare. Claude Puel moet de nummer 14 uit de Premier League weer in hogere sferen brengen.

Twee seizoenen geleden schreef Ranieri een sprookje met Leicester. Het kleine duimpje zette alle reuzen in de Premier League een hak door de landstitel te veroveren.

Vorig seizoen was het verhaal van Ranieri geschreven. De Italiaan moest opkrassen en werd afgelost door Craig Shakespeare. Maar met 1 zege in 7 competitiematchen kon Shakespeare het clubbestuur niet bekoren.

Claude Puel krijgt nu de taak om Leicester uit de penarie te halen. De 56-jarige Fransman speelde jarenlang bij Monaco, waar hij ook zijn trainerscarrière begon. Tot en met vorig seizoen zette Puel de lijnen nog uit bij Southampton.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Speeldag 10 begint alweer met dé topaffiche van het weekend met Man Utd - Spurs.
Als City wint in West Brom, ziet het minstens een concurrent verder achterop raken.

 

Knipsel.jpg

 

Nog tijd tot vanavond om jullie FPL-team aan te passen!  @Iker, @Pica, @AlohaFromHell, @ivago, @Superjef, @grieksken, @Brechtovic, @Rosse, @Ronne, @Katzenze, @stvvrules 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 24-10-2017 at 09:55, grieksken zei:

 

ken de voorzitter niet maar ben nu ook niet echt een fan van Benitez. Wel straf dat hij in de championship bleef natuurlijk.
Doen het idd wel lekker, enkele goeie spelers bij. Altijd wel voor Shelvey gehad, maar ook Atsu en Ritchie zorgen voor iets extras.

Toch, zullen moeten blijven presteren, want het kan snel gaan, zeker aangezien de meeste promovendussen het goed doen momenteel

 

Met Ritchie ben ik echt wel blij zeker een versterking speler die ook de nodige grinta en klasse heeft, de beste transfer is wel merino denk ik al is het me niet duidelijk of het gaat om een huur met aankoopoptie, Shelvey is idd degelijk er moet wel nog wat bij komen want van Joselu loop ik niet echt warm nog liever mitro in de spits dan .. al is die mentaal niet sterk genoeg voor een vol seizoen prem. 

 

Wat Benitez betreft ik ben ook niet echt een fan maar hij doet het niet slecht de organisatie staat en veel geld is er niet opgedaan, wat me wel stoort is dat Dwight Gayle niks van kansen krijgt vorig seizoen goed voor 23 goals in 32 matchen, heb toen (vorig seizoen in champ) ook wel vaak gekeken op suckende streams maar toch voldoende gezien hij is echt wel goed genoeg voor prem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Hurr1cane78 zei:

 

Met Ritchie ben ik echt wel blij zeker een versterking speler die ook de nodige grinta en klasse heeft, de beste transfer is wel merino denk ik al is het me niet duidelijk of het gaat om een huur met aankoopoptie, Shelvey is idd degelijk er moet wel nog wat bij komen want van Joselu loop ik niet echt warm nog liever mitro in de spits dan .. al is die mentaal niet sterk genoeg voor een vol seizoen prem. 

 

Wat Benitez betreft ik ben ook niet echt een fan maar hij doet het niet slecht de organisatie staat en veel geld is er niet opgedaan, wat me wel stoort is dat Dwight Gayle niks van kansen krijgt vorig seizoen goed voor 23 goals in 32 matchen, heb toen (vorig seizoen in champ) ook wel vaak gekeken op suckende streams maar toch voldoende gezien hij is echt wel goed genoeg voor prem.

idd voor Gayle had ik ook een grotere rol verwacht..... valt me idd wel op dat daar ergens stront aan de knikker zit.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On ‎27‎/‎10‎/‎2017 at 10:51, Hurr1cane78 zei:

 

Met Ritchie ben ik echt wel blij zeker een versterking speler die ook de nodige grinta en klasse heeft, de beste transfer is wel merino denk ik al is het me niet duidelijk of het gaat om een huur met aankoopoptie,

 

Merino is aangekocht voor 7m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...