Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Eigen sportactiviteiten


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 353
  • Created
  • Laatste reactie
  • 8 months later...

Opnieuw meegedaan met de Mr. T Sprinttriatlon in Gent (1/8e).

1u29m52, iets slechter dan vorig jaar. Logisch gezien de strakke wind (4 beaufort). 

Ideaal, zo midden in de voorbereiding op het nieuwe handbalseizoen :D.

 

Komende weken zal de activiteit hier lager liggen 29/8 vertrek ik naar Slovenië voor een tiental dagen en daarvoor heb ik nog 3 gewone handbaltrainingen, 1 voetbaltraining, een oefenmatch handbal en een weekend trainingsstage. :lol:

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 19-8-2018 at 20:52, Brechtovic zei:

Opnieuw meegedaan met de Mr. T Sprinttriatlon in Gent (1/8e).

1u29m52, iets slechter dan vorig jaar. Logisch gezien de strakke wind (4 beaufort). 

Ideaal, zo midden in de voorbereiding op het nieuwe handbalseizoen :D.

 

Komende weken zal de activiteit hier lager liggen 29/8 vertrek ik naar Slovenië voor een tiental dagen en daarvoor heb ik nog 3 gewone handbaltrainingen, 1 voetbaltraining, een oefenmatch handbal en een weekend trainingsstage. :lol:

 

 

 

 

Wow, strak programma! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 30-11-2017 at 19:32, Superjef zei:

 

Toch wel. Was trouwens supergrappig toen hij zelf begon over de verkeerde rode kaart die hij vorig seizoen gegeven had bij KVM-GNK :happy:

 

Sjah, ik denk dat je als scheids gewoon ook moet kunnen relativeren.
Een spits die 3 ope kansen mist maar er 2 maakt speelt doorgaans een goeie match.
Een verdediger die een dekkingsfout maakt schiet men af.
Een keeper die een flater begaat is zowiezo de lul

 

maar een scheids.... Sjah als die een fout maakt krijgt hij de wind altijd langs voren.  meer dan spelers

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, grieksken zei:

 

maar een scheids.... Sjah als die een fout maakt krijgt hij de wind altijd langs voren.  meer dan spelers

 

Zelfs wanneer hij correcte beslissingen neemt, worden die nog door spelers/staff/supporters in twijfel getrokken of kwalijk genomen. Wat een k*thobby heb ik eigenlijk :happy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Superjef zei:

Vanavond theoretische en fysieke proeven. Toch telkens weer zenuwachtig voor, hoewel dat meestal onterecht is... :tmi:

 

Ach als ge faalt zijt ge niet den enige..

 

Scheidsrechter Geldhof opnieuw gezakt voor fysieke testen

Scheidsrechter Frederik Geldhof is donderdagavond opnieuw niet geslaagd voor zijn fysieke proeven. De 41-jarige West-Vlaming faalde op het trainingscentrum in Tubeke net als in eerste zit voor de sprintproef. Daarbij moeten scheidsrechters zes opeenvolgende sprintjes van 40 meter trekken en die telkens afleggen in zes seconden.

Ook vorig seizoen had Geldhof moeite om het vereiste fysieke niveau te halen. De scheidsrechter faalde toen in eerste en tweede zit. Pas bij zijn derde poging in februari slaagde hij voor de fysieke testen.(blg)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Minuut 1: overtreding van de keeper > gele kaart en strafschop > 1-0

Minuut 2: speler door de buitenspelval > 2-0

Minuut 3: speler aan de overzijde valt in het strafschopgebied > schwalbe en gele kaart

 

Of hoe je ook als scheidsrechter vanaf de aftrap direct in de wedstrijd moet zitten :happy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Superjef zei:

Minuut 1: overtreding van de keeper > gele kaart en strafschop > 1-0

Minuut 2: speler door de buitenspelval > 2-0

Minuut 3: speler aan de overzijde valt in het strafschopgebied > schwalbe en gele kaart

 

Of hoe je ook als scheidsrechter vanaf de aftrap direct in de wedstrijd moet zitten :happy:

 

Minuut 4: match stilgelegd omdat de scheids belaagd werd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
1 minuut geleden, Superjef zei:

Zaterdag U16 elite STVV - AA Gent @Stayen met assistenten. Leuke aanduiding wel, eens zien of er aanstormend talent te bespeuren valt :mm:

 

En dat op kunstgras. Als ge foute fouten fluit, kunt ge het daar al op steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...