Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Films & Series


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 976
  • Created
  • Laatste reactie
1 uur geleden, Iker zei:

Oh kijk , welke Pokémon is dat!?

 

oh nee team rocket!!

 

Pikachu gestolen :( 

 

Hoera hij is terug!!!!

 

Einde

 

zo bespaart ge u ook vele uren en kunt ge betere series of anime kijken :D 

 

Beter dan Pokémon? Dat is gelijk zeggen dat er een betere reality-serie bestaat dan Samson & Gert...

Of iets grappigers dan FC De Kampioenen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Iker zei:

Oh kijk , welke Pokémon is dat!?

 

oh nee team rocket!!

 

Pikachu gestolen :( 

 

Hoera hij is terug!!!!

 

Einde

 

zo bespaart ge u ook vele uren en kunt ge betere series of anime kijken :D 

 

Ik moet mezelf wel even corrigeren. Er was een dubbelaflevering dat Pikachu niet terug bij Ash was op het einde van het eerste deel... dat was even spannend seg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

update:

Film

weinig nieuws gezien:

Alien (stond al lang op verlanglijstje,zeer degelijk maar toch geen meesterwerk,hoge verwachtingen niet echt ingelost,wel paar leuke twists)

Wild Card (als ge pure actiefilmliefhebber zijt dan is dit iets voor u,matig)

 

series:

wel wat gezien afgelopen tijd:

Homeland sz 5 (blijft geweldig)

American Odyssey (Jammer,maar één seizoen,niks vernieuwend maar had toch potentieel)

Game Of Thrones sz 6 + sz7 (zit wel goed in elkaar,nog 6 episodes en we weten of er iemand wint,desondanks overhypet)

3% (interessant om te volgen,is niet overweldigend maar wel intrigerend)

Empire sz 2

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

update:

 

films:

IT (vond hem wel aangenaam,was meer humoristischer dan creepy .

De special effects waren ook wel in orde

Verhaal had wel wat gaten,maar aangezien er vervolg aan gaat gegeven worden kan men dat oplossen)

 

Slipknot:Day Of The Gusano (voor de liefhebbers van muziek)

Black Sabbath:The End Of The End (voor liefhebbers van muziek)

Wind River (goede thriller,ben dan ook fan van dit genre)

The Martian (goede film maar toch ook overhypet,meer van verwacht eigenlijk;denk niet dat er iemand sterft tijdens deze film en dat gebeurt niet vaak in films (tenminste als ik goed heb opgelet)).

3 Days To Kill (heb al betere actiethrillers gezien,matig)

The Intent (amateuristisch,geen aanrader)

Takers (cliché verhaallijn maar wel leuk om mee te pikken)

 

series:

Real Detective (geen hoogstaand acteerwerk,is vaak het geval in reconstructieseries maar op zich wel interessant)

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Peaky Blinders komt er weer aan, binnen een paar weken zou seizoen 4 van start gaan!

 

 

 

Ondertussen ook Vikings gekeken. Eerste vier seizoenen. Was teleurgesteld dat ik moest wachten tot eind november eer ik seizoen vijf kon zien, maar ik lees net dat seizoen 4 20 episodes had en Netflix er maar 10 aanbood. Dus ik kan online nog zoeken naar deel 2 van seizoen 4, gelukkig maar want dit is een topserie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

In de afgelopen twee weken alle drie de seizoenen van Peaky Blinders weer gezien. Wat een geniale serie is het toch.

Eergisteren heeft de BBC aangekondigd dat de serie op 15 November weer wordt uitgezonden! @Pica

 

Ook nog The Boss Baby gezien. Leuke film maar niets speciaals.

 

Voorlopig dus nog even wachten op de Peaky Blinders en het vijfde seizoen van VikingsThe Walking Dead is wel net van start gegaan en binnenkort zou ook seizoen 2 van Frontier online moeten komen op Netflix.

Ook wordt het tijd om Narcos en El Chapo te gaan kijken, denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...