Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Welke games speel jij?


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 862
  • Created
  • Laatste reactie
Until Dawn staat hier toch wel op de wishlist, had er tot eergisteren nog nooit van gehoord, maar komt sws in huis. :D

Toen ik die livestream zag van Until Dawn, was ik echt bijna in mijn PC scherm gekropen. Lang geleden dat ik nog zo lang naar iets heb liggen kijken, die stream duurde 7u, waarvan ik de eerste twee gemist heb :D

Jammer dat ik de storyline nu wel helemaal ken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn verlanglijstje voor de rest van 2015

100% Zeker

MGS 5(al besteld)

Persona 5

Star wars Battlefront

Fifa 16

Uncharted collection

Waarschijnlijk wel

Tales of Zestria

WWE 2K16

Fallout 4

AC: Syndicate

Trackmania Turbo

Black Ops 3 waarschijnlijk niet omdat ik het niet echt leuk meer vind door dat moderne gedoe dat er nu is

en dan zijn er nog de games die zomaar ook nog in 2015 kunnen uitkomen maar nog geen officiele datum hebben

Dus Dat wordt een duur einde van 2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind Europa Universalis en Crusader Kings fantastische games, maar ik ben er zo slecht in dat het mij toch niet genoeg kan boeien.

Als beginner in EU, moet je je eerste spel starten als Engeland op Easy. Enorm veel tijd en mogelijkheden om alle truukjes te leren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind Europa Universalis en Crusader Kings fantastische games, maar ik ben er zo slecht in dat het mij toch niet genoeg kan boeien.

Als beginner in EU, moet je je eerste spel starten als Engeland op Easy. Enorm veel tijd en mogelijkheden om alle truukjes te leren :)

Je, ze hebben voor CK ook zo een beginners plan maar ik geraak er toch niet helemaal in. Het idee blijf ik fantastisch vinden !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap die Europa Universales niet...

Heb die even op m'n computer gehad of misschien nog maar ik raak er niet echt wijzer uit...

Wat snap je dan niet zo goed, kan het eventueel beetje proberen uit te leggen. Hoe meer volk het speelt, hoe beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is Europa Universales een beetje zoals Civilization?

Niet echt. Civ is veel simplistischer en sneller, veel gemakkelijker ook. EU is trager, meer waarheidsgetrouw, hogere leerdrempel, 10 keer meer functies en opties en niet turnbased.

Oppervlakkig gezien zijn het 2 strategy games, maar daar eindigt het.

Heb op geografisch en historisch vlak wel ontzettend veel geleerd uit EU, en niets uit CIV. Maar dat is bijzaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CIV heeft uiteindelijk enkel wat grote namen uit de geschiedenis, maar daar stopt het dan. Maps zijn totaal anders enzo.

EU komt van dezelfde makers als Hearts of Iron, niet?

Paradox Interactive, een Zweeds bedrijf en grote naam qua strategy games aan het uitbouwen met een paar series: Victoria (I & II), Hearts of Iron (I tot III, de IV binnenkort), Crusader Kings (I & II), Europa Universalis(I tot IV) maar ook Cities Skylines, Cities in Motion en Mount & Blade komt van hun :) Ben er een grote fan van want al hun games zijn meestal goed uitgewerkt :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren begonnen met Metal Gear Solid en ja... zo verslavend al :D

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Compleet mee Eens.

Geweldig spel, ook gigantisch verwarrend in het begin :shock:

missie kunnen zo lang duren als je pech hebt 8-)

voorbeeld missie 12 (met 11 erbij) begon om ongeveer 23:15 zondag en was pas klaar op maandag 2:20 :ugeek:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...