Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Rode Duivels


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie
Is het iemand trouwens opgevallen dat er vrijdag een aantal keer gezegd werd "als we zondag winnen, is het zo goed als binnen"? We staan toch maar 2 ptn. voor op Israël met ook nog een onderling duel op het programma?

Als je zondag wint speel je al zeker mee voor die 3e plaats e ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het iemand trouwens opgevallen dat er vrijdag een aantal keer gezegd werd "als we zondag winnen, is het zo goed als binnen"? We staan toch maar 2 ptn. voor op Israël met ook nog een onderling duel op het programma?

Als je zondag wint speel je al zeker mee voor die 3e plaats e ;)

Eh, de derde plaats = barrages... Dat noem ik niet "binnen zijn" hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

onze centrale middevelders spelen meer op de flank dan onze flanken, die altijd centraal staan.

Onze spits staat waar hij wilt, meestal in de weg...

onze verdedigers...die staan ergens achterin aan hun gat te krabbe of in hun neus te peuteren...

En Courtois? Die ergert zich en hoopt dat dit snel voorbij is, al is't bij Chelsea ni veel beter op de moment....

Link naar reactie
Delen op andere sites

laten we eerlijk zijn

Nederland speelt 2x erbarmelijk, 0/6 en kans dat ze geen EK Halen.... Daarnaast zitten ze in een groep voor Wk kwal. met Zweden en Frankrijk....

Wij spelen 2x, waarvan vandaag erbarmelijk en donderdag slecht... maar zitten met 6/6 en een grote kans dat we naar het EK gaan want tegen Andorra zie ik ons echt geen punten verliezen...

Daarnaast ben ik wel even pissed off dan iedereen die iets van voetbal kent en België gezien heeft vandaag. Ik probeer gewoon iets positiefs eruit te halen zodat we toch nog een beetje kunnen slapen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

laten we eerlijk zijn

Nederland speelt 2x erbarmelijk, 0/6 en kans dat ze geen EK Halen.... Daarnaast zitten ze in een groep voor Wk kwal. met Zweden en Frankrijk....

Wij spelen 2x, waarvan vandaag erbarmelijk en donderdag slecht... maar zitten met 6/6 en een grote kans dat we naar het EK gaan want tegen Andorra zie ik ons echt geen punten verliezen...

Daarnaast ben ik wel even pissed off dan iedereen die iets van voetbal kent en België gezien heeft vandaag. Ik probeer gewoon iets positiefs eruit te halen zodat we toch nog een beetje kunnen slapen ;)

Ik krijg er het schijt van dat je nu reacties krijgt van zijt blij dat we gewonnen hebben en als je dan zegt dat dit gewoon een zwakke groep is en als je in een andere groep zit dat het zo niet zou gegaan zijn als nu krijg je te horen dat Wales toch een goede ploeg is.. Sorry ik weet niet wat jullie hier van vinden maar Wales heeft wat 2 bekende spelers?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu vraag ik me ECHT WAAR af waarom ge Origi onder de rust brengt? en dan nog voor benteke....

ik snap er nix van...

Origi is een meer wendbare spits en heeft meer snelheid in de benen dan de stevige mannen als Lukaku en Benteke.

In mijn ogen had hij beter gewoon met Origi begonnen, want elke keer dat hij met Hazard op het veld staat dan vinden die elkaar wel.

Plus Origi ziet echt goed hoe hij moet lopen en waar hij moet staan of toch beter als de twee andere spitsen.

Nu dat is mijn mening hé Grieksken ;-) (en een grote kenner ben ik niet haha)

We hadden eigenlijk niet mogen winnen, langs de andere kant ben ik gewoon blij dat we gewonnen hebben.

De magie van zo een EK, zo dicht bij de deur... Het zou zuur zijn moesten we het compleet missen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...