Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Overige competities


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 382
  • Created
  • Laatste reactie

waarom heeft Valencia Ryan eigenlijk gekocht?

Als je die goal van carasco ziet, die moet een doelman toch hebben lijkt me.... en Ryan zit dan op de bank...

 

Dus omdat de doelman 1x blundert, is hij niet goed genoeg?

Ryan heeft dit seizoen zijn kans gehad (en het nodige blessureleed), maar hij haalde zelden of nooit het niveau dat hij bij Brugge haalde.

Logisch dat hij daarom op de bank zit, Diego Alves is normaal een heel betrouwbare doelman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus omdat de doelman 1x blundert, is hij niet goed genoeg?

Ryan heeft dit seizoen zijn kans gehad (en het nodige blessureleed), maar hij haalde zelden of nooit het niveau dat hij bij Brugge haalde.

Logisch dat hij daarom op de bank zit, Diego Alves is normaal een heel betrouwbare doelman.

 

Ik moet zeggen dat ik nog niet veel van Valencia gezien heb dit jaar, maar ik von het een vrij raar optreden. Ik weet ook enkel wat Ryan bij Club presteerde. Weet idd dat hij vaak geblesseerd was, maar dacht dat ze hem oorspronkelijk als eerste doelman gekocht hadden? 

Een brazilaan als doelman is vaak geen goede oplossing, dus ik vroeg me vooral af waarom ze hem gekocht hadden, als eerste doelman of... Omdat Alves op punt van vertrekke stond of omdat hij niet goed genoeg was of...

 

toch vond ik dat het filmpje er wel bij mocht staan :D het is toch een rare manier om een goal te pakken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat ik nog niet veel van Valencia gezien heb dit jaar, maar ik von het een vrij raar optreden. Ik weet ook enkel wat Ryan bij Club presteerde. Weet idd dat hij vaak geblesseerd was, maar dacht dat ze hem oorspronkelijk als eerste doelman gekocht hadden? 

Een brazilaan als doelman is vaak geen goede oplossing, dus ik vroeg me vooral af waarom ze hem gekocht hadden, als eerste doelman of... Omdat Alves op punt van vertrekke stond of omdat hij niet goed genoeg was of...

 

toch vond ik dat het filmpje er wel bij mocht staan :D het is toch een rare manier om een goal te pakken

Ja het is uiteraard een blunder; maar dat heeft elke doelman wel eens voor natuurlijk ;)

Ik denk dat ze hem aangetrokken hebben om de concurrentie aan te gaan met Alves + als zijn vervanger in het begin van het seizoen, omdat hij toen een zware blessure had.

Als Ryan toen op niveau had gekeepet, was hij misschien zelfs gewoon blijven staan. Hij heeft toen ook enkele foutjes gemaakt en is toen ook geblesseerd geraakt, waardoor de 3e doelman moest spelen (die het overigens prima deed).

Toen Alves terug gekomen is, heeft hij zijn plaats terug in doel gekregen. Misschien zien ze in Ryan de opvolger van Alves? Al is die nu ook nog niet zo overdreven oud voor een doelman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is uiteraard een blunder; maar dat heeft elke doelman wel eens voor natuurlijk ;)

Ik denk dat ze hem aangetrokken hebben om de concurrentie aan te gaan met Alves + als zijn vervanger in het begin van het seizoen, omdat hij toen een zware blessure had.

Als Ryan toen op niveau had gekeepet, was hij misschien zelfs gewoon blijven staan. Hij heeft toen ook enkele foutjes gemaakt en is toen ook geblesseerd geraakt, waardoor de 3e doelman moest spelen (die het overigens prima deed).

Toen Alves terug gekomen is, heeft hij zijn plaats terug in doel gekregen. Misschien zien ze in Ryan de opvolger van Alves? Al is die nu ook nog niet zo overdreven oud voor een doelman.

 

hmnee dacht idd ook dat hij nog niet al te oud was en toch een redelijke doelman. 

Idd iedereen maakt al eens foutjes, alleen is het bij een doelman natuurlijk altijd catastrofaal en daarom ook uitvergroot.

hoeveel spitsen missen voor doel al wel eens.... 

Achja, het is wat het is. Benieuwd hoelang Valencia nog met Neville verder zal gaan.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmnee dacht idd ook dat hij nog niet al te oud was en toch een redelijke doelman. 

Idd iedereen maakt al eens foutjes, alleen is het bij een doelman natuurlijk altijd catastrofaal en daarom ook uitvergroot.

hoeveel spitsen missen voor doel al wel eens.... 

Achja, het is wat het is. Benieuwd hoelang Valencia nog met Neville verder zal gaan.... 

 

Een doelman kan zich imo geen enkel foutje veroorloven, een spits mag er 10 missen, als de 11e erin gaat spreekt niemand ervan (bij wijze van spreken)

Ik denk dat ze het seizoen zullen uitdoen; in de competitie valt er toch niks meer te winnen. En dan zal Neville wel stoppen, want normaal wordt hij na het EK de nieuwe bondscoach van Engeland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een doelman kan zich imo geen enkel foutje veroorloven, een spits mag er 10 missen, als de 11e erin gaat spreekt niemand ervan (bij wijze van spreken)

Ik denk dat ze het seizoen zullen uitdoen; in de competitie valt er toch niks meer te winnen. En dan zal Neville wel stoppen, want normaal wordt hij na het EK de nieuwe bondscoach van Engeland.

 

haha en plezier dat ze daar mee gaan beleven :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik ben Messi ik mag alles, dacht hij, en hij solliciteerde voor een job in het american football

 

 

 

kan iemand me trouwes uitleggen waarom die goal van bale afgekeurd was want.... sjah zo kunnen we beter stoppen met spelen, duidelijke fout bij de 1-0 en de 1-2 afkeuren om god mag weten waarom... sjah stop er dan mee he, alstublieft! altijd 'tzelfde als je tege barca speelt...

Gelukkig maken we die 1-2 nog maar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Rangers spelen volgend seizoen weer in de Schotse Premier League. De Rangers slaan zo de zwarte bladzijde van het faillissement definitief om.

In 2012 gebeurde het onmogelijke toch: de Glasgow Rangers, de grootste club uit de Schotse voetbalgeschiedenis, gingen failliet.

Vanaf de League Two, de vierde divisie, moesten de Rangers hun opgang weer inzetten. De eerste twee seizoenen dwongen ze meteen de promotie af, maar in de tweede klasse raakte het bij zijn eerste poging niet verder dan de derde plaats.

Maar dit seizoen waren de Rangers opnieuw oppermachtig. Vier speeldagen van het einde zijn ze al zeker van de titel en dus de promotie. James Tavernier was de held met de enige goal in de kampioensmatch.

De promotie betekent dat de Rangers volgend seizoen in de Schotse Premier League weer op jacht kunnen gaan naar een 55e landstitel. Het betekent ook dat we ons weer kunnen verlekkeren op de derby's tegen Celtic. Dat Celtic werd bij afwezigheid van de Rangers elk jaar kampioen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Quote

Vanaf het seizoen 2016/’17 krijgt het Nederlands topvoetbal een nieuwe vorm. De competities van het amateur- en betaald voetbal, vooralsnog twee gescheiden werelden, worden met elkaar verbonden.

Een uniek moment, omdat daarmee sinds de intrede van het betaald voetbal in 1954 er voor het eerst sprake is van promotie en degradatie tussen het betaald voetbal en amateurvoetbal. De mogelijkheid om te promoveren, maar ook om te degraderen, is een extra sportieve stimulans om te streven naar verbetering en dat is goed voor de kwaliteit en toekomst van het Nederlands voetbal.

Is het dan toch niet de heiligmakende oplossing? :huh::D

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minutes ago, Piussi said:

Huh? Dat is toch al geweest in Nederland? En dacht zelfs dat ze het terug afgevoerd hadden erna?

Komt van de website van de Nederlandse voetbalbond, dus zal wel kloppen eh. Weet dat ze daar de play-offs wel eens gehad en terug afgevoerd hebben, is nu een soort light versie daar om de laatste Europese plekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Brechtovic said:

In Nederlands was het tot nu een gesloten systeem.

Bij ons is dit niet het geval. Ploegen die voldoen aan de licentievoorwaarden komen in aanmerking voor promotie naar 1B.

Wel zotte voorwaarden in Belgie hoor. Veel meer clubs dan Beerschot gaan daar niet voor in aanmerking komen, de eerste jaren alleszins.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...