Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Transfermarkt [Buiten België]


Don Gielius

Aanbevolen berichten

Kebano medisch afgekeurd in Gent en trekt nu dus naar genk. Kan er mij dat iemand uitleggen? :P

Ofwel is dat een typfoutje ofwel laat Genk de testen in Gent gebeuren..

Het gebeurt wel meer dat spelers ergens anders hun tests moeten uitvoeren, Di MAria moest ze wel in Quatar gaan doen ;-)

Mss werkt Genk wel samen met de unief van Gent ofzo?

Afgekeurd door aagent.... Maar bon we kunnen er over blijven gissen. De transfer is rond en genk zal wel weten wat ze doen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 430
  • Created
  • Laatste reactie

Club Brugge staat op het punt twee inkomende transfer af te ronden. Palmeiras-spits Leandro Pereira (24), die de afgelopen weken uit voorzorg al op de bank gehouden werd in Brazilië, kondigde op Instagram zelf aan dat hij naar blauw-zwart trekt. En volgens Nigeriaanse bronnen is middenvelder Mikel Agu (22) van Porto B eveneens op weg naar het Jan Breydelstadion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van Gaal zijn tijd is al lang door. Dat die clown nog zeker 1 jaar bij Man U mag zitten is al belachelijk.

Man Utd had gewoon voor Simeone of Klopp moeten gaan, iemand met passie en die graag met jonge spelers werkt.

Van gaal heeft Ajax wel gemaakt hoe nu is een club die bij de beste 16 clubs hoort van de wereld met een jong elftal destijds.

Link naar reactie
Delen op andere sites

":1akxgbmx]
Van Gaal zijn tijd is al lang door. Dat die clown nog zeker 1 jaar bij Man U mag zitten is al belachelijk.

Man Utd had gewoon voor Simeone of Klopp moeten gaan, iemand met passie en die graag met jonge spelers werkt.

Van gaal heeft Ajax wel gemaakt hoe nu is een club die bij de beste 16 clubs hoort van de wereld met een jong elftal destijds.

Wanneer was dat? 20 jaar geleden.

Het voetbal is in die 20 jaar wel gewijzigd hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

":2yyg9fdr]
Van Gaal zijn tijd is al lang door. Dat die clown nog zeker 1 jaar bij Man U mag zitten is al belachelijk.

Man Utd had gewoon voor Simeone of Klopp moeten gaan, iemand met passie en die graag met jonge spelers werkt.

Van gaal heeft Ajax wel gemaakt hoe nu is een club die bij de beste 16 clubs hoort van de wereld met een jong elftal destijds.

Wanneer was dat? 20 jaar geleden.

Het voetbal is in die 20 jaar wel gewijzigd hoor.

dank u.

De tijd van Van Gaal, Hiddinck, Trappatoni, en weet ik veel nog wie is inderdaad over.

Je moet mee gaan met je generatie. Het voetbal evolueert steeds en gaat steeds sneller en sneller.

Ik heb het er ook niet meer voor, denk dat inderdaad zijn tijd gepasseerd is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou gewoon al tevreden zijn moest Man Utd een topspits binnenhalen, zodat Rooney terug achter de spits kan spelen.

Dat zou al veel helpen.

Ze hebben Martial (Monaco) toch gehaald?

Vraag is of dat die beoogde topspits is natuurlijk, want verder zal er niet veel komen vrees ik voorin...

Is toch niet zeker? Januzaj is naar Dortmund en Chicharito is naar Leverkusen (nog een spits minder).

Martial gaat niet de spits zijn die ze zoeken, veel te jong.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou gewoon al tevreden zijn moest Man Utd een topspits binnenhalen, zodat Rooney terug achter de spits kan spelen.

Dat zou al veel helpen.

Ze hebben Martial (Monaco) toch gehaald?

Vraag is of dat die beoogde topspits is natuurlijk, want verder zal er niet veel komen vrees ik voorin...

Is toch niet zeker? Januzaj is naar Dortmund en Chicharito is naar Leverkusen (nog een spits minder).

Martial gaat niet de spits zijn die ze zoeken, veel te jong.

ik heb perfecte aanbeveling voor jou Iker

Bendtner of Giroud ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...