Iker

Site feedback

643 berichten in dit topic

2 minuten geleden, Vince123 zei:

http://mdsc.info/dropbox/cah/

De onderste is dan alles in excel lijnen. je moet ze zelf nog wel even wat bruikbaarder maken maar hier had ik ze vandaan

Hebt ge die dan één voor één geplakt op een kaart of hoe moet ik dat zien :D 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik had 2 excel files gemaakt (1 voor de zwarte en 1 voor de witte)

deze verdeelde ik dan gewoon via RNG aan de spelers. voor de show op het topic had ik lege zwarte en witte en deze paste ik via paint aan om de gespeelde kaarten te tonen.

Ik kijk hier vanavond wel naar. Ik weet nog een spel zoals dit dat heel leuk is maar ik weet niet of ik een gratis PDF ervan kan vinden :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Vince123 zei:

ik had 2 excel files gemaakt (1 voor de zwarte en 1 voor de witte)

deze verdeelde ik dan gewoon via RNG aan de spelers. voor de show op het topic had ik lege zwarte en witte en deze paste ik via paint aan om de gespeelde kaarten te tonen.

Ik kijk hier vanavond wel naar. Ik weet nog een spel zoals dit dat heel leuk is maar ik weet niet of ik een gratis PDF ervan kan vinden :D

Je kan ook de kaarten downloaden maar dan hangen ze allemaal aan elkaar, moet je ze nog kunnen scheiden van elkaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Iker zei:

Je kan ook de kaarten downloaden maar dan hangen ze allemaal aan elkaar, moet je ze nog kunnen scheiden van elkaar.

Maar al die kaarten scheiden is net zoveel werk en misschien nog irritanter omdat het een PDF bestand is :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

1 uur geleden, Vince123 zei:

Maar al die kaarten scheiden is net zoveel werk en misschien nog irritanter omdat het een PDF bestand is :lol:

Stvvrules  heeft ook een bestand :D komt goed

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Iker zei:

Stvvrules  heeft ook een bestand :D komt goed

Ja dat was @Vince123 zijn bestand, die heeft dat ooit naar mij gestuurd.

Dat is met zijn excellijsten dus :D

Thank god for that

Iker vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

2 uren geleden, stvvrules zei:

Ja dat was @Vince123 zijn bestand, die heeft dat ooit naar mij gestuurd.

Dat is met zijn excellijsten dus :D

Thank god for that

:icon_thumleft: Ik heb ze niet meer omdat ik een nieuwe PC heb maar geweldig dat je ze nog bewaard hebt :icon_thumleft:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ideetje: Ik zie hier alleen maar bovenaan de site FM2017 staan. Waarom geen 2018? Wat de meesten nu wel spelen ;) En misschien moet je daar bovenaan ook kopjes zetten zoals tactieken i.p.v je het moet zoeken bij het kopje forums. --> FMscout (voorbeeld)

Stef vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

16 uren geleden, EchtEenVoetballer zei:

Ideetje: Ik zie hier alleen maar bovenaan de site FM2017 staan. Waarom geen 2018? Wat de meesten nu wel spelen ;) En misschien moet je daar bovenaan ook kopjes zetten zoals tactieken i.p.v je het moet zoeken bij het kopje forums. --> FMscout (voorbeeld)

Ja da moet ik nog aanpassen

EchtEenVoetballer vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

On 14-8-2018 at 20:29, EchtEenVoetballer zei:

Is aangepast inmiddels.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat me ook leuk lijkt is dat je voor je account een speciaal linkje kan krijgen en zo mensen kan uitnodigen lid te worden via die link op dit forum. Als jij bijvoorbeeld 10 mensen in totaal hebt geronseld kan je bijvoorbeeld een leuk (tijdelijk) extraatje krijgen op dit forum. Dit kan je bv doen per 10-->20-->30 ofzo om mensen te blijven aanmoedigen mensen uit te nodigen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

11 uren geleden, EchtEenVoetballer zei:

Wat me ook leuk lijkt is dat je voor je account een speciaal linkje kan krijgen en zo mensen kan uitnodigen lid te worden via die link op dit forum. Als jij bijvoorbeeld 10 mensen in totaal hebt geronseld kan je bijvoorbeeld een leuk (tijdelijk) extraatje krijgen op dit forum. Dit kan je bv doen per 10-->20-->30 ofzo om mensen te blijven aanmoedigen mensen uit te nodigen. 

Wat zie je als extratje dan ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

16 uren geleden, stvvrules zei:

Wat zie je als extratje dan ?

Zelf heb ik er nog niet heel hard over nagedacht. Misschien je naam voor paar dagen in een andere kleur?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

On 27-8-2018 at 13:41, EchtEenVoetballer zei:

Zelf heb ik er nog niet heel hard over nagedacht. Misschien je naam voor paar dagen in een andere kleur?

Ik denk niet dat dat een echte motivatie is om mensen te lokken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

On ‎28‎-‎8‎-‎2018 at 19:51, Superjef zei:

Ik denk niet dat dat een echte motivatie is om mensen te lokken?

Voor sommigen is dit wel leuk, maar zelf heb ik er ook niet echt over nagedacht hoor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

zie het nut er eigenlijk niet van in om eerlijk te zijn.

Men kan x aantal leden werven maar als ze het na 30 seconden al aftrappen heeft de site er niks aan.

Ik zou eerder voor iets opteren wat nuttig is voor de site en daar dan prijs aan verbinden zoals kortingsbon (10 of 15 euro bij bol,coolblue,mediamarkt,...)

wat?i don't know :( .

Misschien iets voor de meest ondernemende leden,die spelletjes of iets anders organiseren.

FM lijkt over zijn top heen,is te weinig vernieuwend.

Meeste forums waar ik vroeger actief was is het veel minder druk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen