Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Ik vloek over FM


stvvrules

Aanbevolen berichten

  • Reacties 512
  • Created
  • Laatste reactie

Of gewoon geen goede manager :emo:

Ik hoef geen goeie manager te zijn. Als ik een spel speel, is dat vooral om te ontspannen/ontstressen. Het mag niet te makkelijk zijn natuurlijk, maar eigenlijk wil ik gewoon redelijke resultaten kunnen halen en winnen zonder een eeuwigheid te moeten zoeken voor het lukt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoef geen goeie manager te zijn. Als ik een spel speel, is dat vooral om te ontspannen/ontstressen. Het mag niet te makkelijk zijn natuurlijk, maar eigenlijk wil ik gewoon redelijke resultaten kunnen halen en winnen zonder een eeuwigheid te moeten zoeken voor het lukt.

 

Dat hoeft voor mij ook niet hoor :) Ieder speelt het spel op zijn manier maar jou kennende ga je tactieken downloaden. Ook totaal niets mis mee, maar dan moet je niet komen 'klagen' dat het niet lukt. Je weet de opbouw toch niet bij een gedownloade tactiek, dus je weet ook niet waar het fout gaat als het niet lukt of niet meer lukt?

Door een andere tactiek te downloaden en hopen dat die werkt.... tja... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hoeft voor mij ook niet hoor :) Ieder speelt het spel op zijn manier maar jou kennende ga je tactieken downloaden. Ook totaal niets mis mee, maar dan moet je niet komen 'klagen' dat het niet lukt. Je weet de opbouw toch niet bij een gedownloade tactiek, dus je weet ook niet waar het fout gaat als het niet lukt of niet meer lukt?

Door een andere tactiek te downloaden en hopen dat die werkt.... tja... :D

Ik doe dat ook elk jaar. Want als ik zelf tactiek maak weet ik evenveel wat er fout gaat. Niets dus.

Elk jaar vind je wel een tactiek die u ligt/werkt. Dit jaar heb ik die ook nog niet gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoef geen goeie manager te zijn. Als ik een spel speel, is dat vooral om te ontspannen/ontstressen. Het mag niet te makkelijk zijn natuurlijk, maar eigenlijk wil ik gewoon redelijke resultaten kunnen halen en winnen zonder een eeuwigheid te moeten zoeken voor het lukt.

 

Hear hear!

 

Steekt mij ook altijd zo tegen de laatste jaren. Toen ik begon, met CM 01/02 en daarna FM 2007/2008 was er van tactiek niks te zien. Gewoon wat voorwaartse pijltjes ja, das al. En naar waar de corner getrapt moest worden. Meer niet.

Nu moet ge een handvol wedstrijden analyseren om te kijken waar de foute pass gegeven werd die uw verdediging open legde, zodat ge uw tactiek daarop kunt fijnstemmen.

 

Als ik da wou doen, had ik wel gewoon coach van een jeugdploeg hier in de buurt geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...