Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Ik vloek over FM


stvvrules

Aanbevolen berichten

3 uitgelezen kansen op 37? Toch iets dat er scheelt precies!

Maar niet te serieus pakken hoor, sinds 2007 volg ik het officiele SI-forum en telkens als er daar geklaagd wordt met dit soort screenshots is het antwoord steevast "Er is niks mis met de match engine, je hebt gewoon een slechte tactiek."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 512
  • Created
  • Laatste reactie

Ondertussen seizoen ten einde. Na 30 speeldagen 77 punten met 3 nederlagen en 22 tegendoelpunten op de 1ste plaats. Dan de playoffs. 7 matchen. 1 overwinning, 1 gelijkspel en maar liefst 5 nederlagen! 18 tegendoelpunten! En op een 3e plaats geeindigd. Na 30 speeldagen stond ik 17 punten voor op de 3e, na de 7 matchen in de playoffs sta ik er 2 achter op die 3e die nu 2e is geworden.

Om compleet gek van te worden. Gelukkig was ik al voor de start van de playoff aan het denken dat een jaartje zonder CL niet zo erg zou zijn. Ik heb geld genoeg en in de CL haalde ik de laatste 3 jaar telkens maar 3-5 punten en altijd laatste in de stand. in de EL moet ik wel tot de kwartfinale moeten kunnen doorgaan, zonder pech. En de Poolse UEFA-coefficient moet omhoog, en gezien mijn collega clubs in Europa er -zonder uitzondering- allemaal altijd in de voorrondes reeds worden uitgeschakeld... tsja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus België is niet het enige apenland waar er zo'n debiel play-off systeem in gebruik is? :D

Inderdaad. In Polen heb je 16 clubs, 30 speeldagen reguliere competitie.

Naderhand wordt de top-8 de kampioensgroep en de laagste 8 de degradatiegroep. Punten worden gehalveerd. Iedereen speelt 1 keer tegen mekaar in de groep, 7 matchen dus. Schema wordt geloot, dus de ene club speelt 3 keer thuis en 4 keer uit, de andere speelt 4 keer thuis en 3 keer uit.

Echt compleet belachelijk systeem. Vooral ook omdat ik na de reguliere competitie altijd kampioen ben, vaak met 10-20 punten voorsprong, maar die 7 matchen in de playoff liggen mijn ploeg niet echt (ondanks dat de gemiddelde leeftijd toch altijd rond de 24-26 scbhommelt), de hoogste score die ik op 6 seizoenen in de playoffs haalde, was 15/21. Vaker is het 10-12 punten, en dit seizoen was het rampzalig met 4/21.

Resulteert altijd in onnodig veel stress :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seizoen 2018/2019 met KSV Roeselare.

Eerste keer dat ik PO1 haal en direct 5e plaats, waardoor ik nog tegen de winnaar van PO2 moet spelen voor een Europees ticket.

Ik win de confrontatie, dus blij als een klein kind.

Blijkt dat geen Europees ticket meer op te leveren...

2 totaal onbelangrijke wedstrijden, waardoor het seizoen 2 weken langer duurde en ik de voorbereiding op het volgend seizoen slechts 4 weken voor de start van de competitie kan aanvatten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, ik zit al jaren met een zeer goede jeugdopleiding, en ik heb in al die seizoenen tijd nog niet eens een speler gehad die twee sterren potentieel haalt. Met zo'n jeugdopleiding zou er toch wel eens één speler mogen tussenzitten die iets kan betekenen. Ook al is het maar gewoon op IJslands niveau.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...