Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Ik vloek over FM


stvvrules

Aanbevolen berichten

Bon, hoe doen jullie transfers, want ik ben het beu.

 

Dat hele transfergebeuren is al jaren aan vervanging toe maar denk niet dat we de dag ooit gaan meemaken. Net nog eens gecheckt, de gemiddelde Belgische ploeg heeft begin 2028 4 Belgen in de kern. De topploegen 1 of 2. De rijke ploegen in het oosten kopen nooit iemand. De rijke ploegen in het westen kopen 4 linksachters als ze geen keeper hebben. Domzale vraagt mij 16 miljoen voor een talentje dat heus niet naar Engeland zal trekken. Ploegen uit een kleinere die met groot geld smijten, verkopen die speler 2 jaar later gegarandeerd met verlies weer door.

 

Maar dat boeit allemaal niet, je kan weer 2 zinnen extra zeggen in de persconferentie! Joepie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 512
  • Created
  • Laatste reactie

Dat hele transfergebeuren is al jaren aan vervanging toe maar denk niet dat we de dag ooit gaan meemaken. Net nog eens gecheckt, de gemiddelde Belgische ploeg heeft begin 2028 4 Belgen in de kern. De topploegen 1 of 2. De rijke ploegen in het oosten kopen nooit iemand. De rijke ploegen in het westen kopen 4 linksachters als ze geen keeper hebben. Domzale vraagt mij 16 miljoen voor een talentje dat heus niet naar Engeland zal trekken. Ploegen uit een kleinere die met groot geld smijten, verkopen die speler 2 jaar later gegarandeerd met verlies weer door.

 

Maar dat boeit allemaal niet, je kan weer 2 zinnen extra zeggen in de persconferentie! Joepie!

 

Of wat dacht je van Fellaini die op zijn 27ste al naar België komt of Carrasco in 2016? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

wtf is er net fm aan de hand maak ik weer eens zelf een taktiek domineer letterlijk de wedstrijd niet altijd met balbezit.

Maar in iedere geval met schoten en aantal CCC en dan de grootste moeite hebben om em tussen de palen te krijgen.

Zaten zelfs wedstrijden tussen dat de tegenstander echt op 1 hand te tellen aantal kansen had en dan gelijk spelen of verliezen.

In 10nwedstrijden 5 punten pakken opndeze manier heb de zelfde wedstrijden een aantal keer opnieuw gedaan maar dan met iets andere instructies en rollen zelfe uitkomst.

Snap er geen hol meer van snap dat je niet alles kan winnen maar dit slaat alles

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

wtf is er net fm aan de hand maak ik weer eens zelf een taktiek domineer letterlijk de wedstrijd niet altijd met balbezit.

Maar in iedere geval met schoten en aantal CCC en dan de grootste moeite hebben om em tussen de palen te krijgen.

Zaten zelfs wedstrijden tussen dat de tegenstander echt op 1 hand te tellen aantal kansen had en dan gelijk spelen of verliezen.

In 10nwedstrijden 5 punten pakken opndeze manier heb de zelfde wedstrijden een aantal keer opnieuw gedaan maar dan met iets andere instructies en rollen zelfe uitkomst.

Snap er geen hol meer van snap dat je niet alles kan winnen maar dit slaat alles

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

 

True, heb ik al aangehaald maar goed ik zie spoken volgens sommigen en dat gebeurd int echt ook enzoverder. Maar krijg het er ook van dat het 10 matchen op rij gebeurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weggaan bij een club die je groot maakte om dan te zien hoe de AI de club op een seizoen of 2 helemaal ruïneert :emo:

 

Doet mij denken aan mijn Noorse club. Toen ik daar vertrok, hielden ze grote kuis. Spelers gingen weg voor 70-90 miljoen per stuk, waardoor ze met een kern van 9 achterblijven. Aangevuld met wat random jeugdspelers uit Noorwegen, wonnen die mannen nog elke competitiewedstrijd, en werd de winter telkens overleefd in de CL :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

True, heb ik al aangehaald maar goed ik zie spoken volgens sommigen en dat gebeurd int echt ook enzoverder. Maar krijg het er ook van dat het 10 matchen op rij gebeurd.

Ik heb nog wel wat ideeen bv me witdh kleiner maken en meschien me vleugels spelers anders gaan instellen.

Maar dat is iets wat ik vanavond maar weer eens moet gaan testen.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Allez, ik speel nog eens een wedstrijdje:

3a05d5e01377b8cf0ccfebc7fbc85d4c.png

Nu ik erover nadenk, wel veel sjans dat ik deze wedstrijd niet verlies. Union mist een penalty, trapt op de lat waarvan de rebound terug op de lat gaat. Maar ja. 10 schoten op doel en geen enkel gaat binnen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...