Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Ik vloek over FM


stvvrules

Aanbevolen berichten

  • Reacties 512
  • Created
  • Laatste reactie

Nie voor 't een of 't ander he Blup, maar Beerschot speelt dit seizoen ook in 3e he en wat onze spitsen allemaal missen? Vooral dan Ratko Vansimpsen. Kerel mag nog 2 meter afstaan van de goal, de goal mag compleet leeg zijn, alle 11 spelers van de tegenstanders staan op onze helft, en toch mist die kerel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan goed zijn, maar als je dan ziet wat een goals ik tegenkrijg... :))

Ik veronderstel dat dat niet bij Beerschot gebeurt :P

 

Dan vind ik tenminste dat de tegenstander (dat trouwens ook in derde klasse speelt) het even moeilijk mag hebben om te scoren zoals ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je juist? Dit zijn vaak dezelfde spelers, de dingen dat ik hier post zijn meestal een maand of twee, drie verder dan mijn presentatie over Rupel Boom. Als het dat is wat je wil weten. Ik speel in elke FM altijd maar 1 game.

 

Als het steeds dezelfde spelers zijn, die match na match liggen te klungelen dan wordt het hoog tijd om hen te vervangen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het steeds dezelfde spelers zijn, die match na match liggen te klungelen dan wordt het hoog tijd om hen te vervangen :)

 

Ah zo bedoel je. Ik ga inderdaad op zoek naar nieuwe verdedigers, in de hoop dat het probleem zo opgelost raakt. Alleen vinden mijn scouts niet echt veel spelers dat beter zijn dan de huidige spelers :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...