Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Praathoekje pronostiek voetbal


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 786
  • Created
  • Laatste reactie

De midweekspeeldag werd gewonnen door @Clary en @Brechtovic. Proficiat!

 

Vanavond is er geen voetbal, maar morgen beginnen ze aan speeldag 13 in de JPL.

 

@maloveyo @Superjef @Davy @Clary @Nathalie @Vince123 @Johnny @Bastiaan. jullie hebben dus iets meer tijd dan gewoonlijk om jullie prono in te vullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is hier weer gene vetten ze mannekes..

 

@Clary had 5 wedstrijden juist en is de speeldagwinnaar.

 

In het klassement wordt het wel superspannend.
@maloveyo vergat zijn prono in te vullen, maar zowel @grieksken als @Iker lieten na om te profiteren.
@Pica doet wel een goeie zaak en zo staan ze nu met 4 op kop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, Iker zei:

Ik ben niet aan het verliezen , ik ben gelijk aan het winnen :o

 

Gezien ik zo goed ben in pronostikeren, heb ik dat al ff gepronostikeerd jong! :D

Trouwens ik heb minder prono's ingevuld dus zou ik in theorie moeten eerste staan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1-11-2016 at 14:40, grieksken zei:

en daarom nu maar ff alles ingevuld wat maar in te vullen viel :)

 

Natuurlijk. Zie dat ik het nog eens vergeet...

 

Ben nu aan het genieten vaan een weekje congé payé, dus heb ik een beetje tijd over. Volgende week weer om 02u30 opstaan en tegen 17u00 thuis. Dan komt het er misschien niet meer van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, maloveyo zei:

 

Natuurlijk. Zie dat ik het nog eens vergeet...

 

Ben nu aan het genieten vaan een weekje congé payé, dus heb ik een beetje tijd over. Volgende week weer om 02u30 opstaan en tegen 17u00 thuis. Dan komt het er misschien niet meer van.

da zijn de beste :) congé payés... daar heb'k er ni zoveel meer van over dit jaar, en die zal vooral opgenomen worden om te werken :P

maar idd als je zo'n uren maakt dan heb je daar ni zoveel tijd meer voor.... Liever jij dan ik hoor, zo'n dagen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Proficiat @Pica en @maloveyo, jullie haalden de hoogste score afgelopen speeldag.

 

Zij sluiten ook de heenronde af als nummers 1 en 2 in de stand. Een heel straffe prestatie, aangezien beide al eens een speeldag vergaten in te vullen.
(@ al de rest: ge zijt een bende dutsen!)


Proficiat met de herfsttitel @Pica!


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...