Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Rate my team


Michelvk026

Aanbevolen berichten

Hier kun je eigen selectie showen aan de community.

 

De selectie mag beoordeeld worden op de volgende punten: Kwaliteit, talent, eigen jeugd, orginaliteit(niet de standaard talenten) en veel binnen of buitenlandse aankopen.

 

Via deze weg kan je dan inzien wat de rest van je selectie vind.

 

Hieronder mijn selectie: Leicester City Begin seizoen 3

CSipWPq.png

 

Zoals je ziet heb ik aardig moeten doorselecteren.

 

Mijn basis ziet er als volgt uit.

 

-------------------------Vardy------------------------

Gray-----------------------------------------Mahrez

-----------Stendera----------Ramselaar----------

-------------------------Linetty-----------------------

Guerrero------Sule----------Vlaar--------Peruzzi

------------------------Cillessen----------------------

 

Veel jonge talenten door laten breken en ingepast. De vaste kern heb ik proberen te behouden waar mogelijk maar Inler en Huth werden bijvoorbeeld te oud dus heb ik doorverkocht en Vlaar kwam transfervrij en staat nog duidelijk zijn mannetje.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Ik zal hier ook nog eens posten se! Ik ben nog eens herbegonnen met KV Kortrijk. Aangezien er na de winterstop veel verschuivingen zijn geweest ben ik benieuwd wat ik nu kan presteren. De eerste transferperiode is net gedaan. 

Overzicht transfers
AkfHOWa.jpg

De kern
R8xg3wc.jpg

Idrissa Traoré

DSZTRK7.jpg

Adil Karrouchi

ONK6TrP.jpg

Mohamed Oumar Konaté

oFMMOij.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Konaté is qua sterren de beste speler in je team veronderstel ik? Ik zie dat je in elke linie spelers hebt die (bijna) even goed zijn, dus ik denk wel dat PO 1 moet lukken hiermee, afgaande op de stats van Konaté.

Ik zou wel zoeken naar een spits van minstens hetzelfde niveau. Lallemand en Kis lijken mij (nu) net iets te zwak, als ik ze puur beoordeel op de sterren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On Monday, July 04, 2016 at 9:59 AM, Pica said:

Wat is de doelstelling? PO1 halen met deze kern?

Zo hoog mogelijk! The sky is the limit!

On Monday, July 04, 2016 at 10:51 AM, Blup008 said:

Die Konaté is qua sterren de beste speler in je team veronderstel ik? Ik zie dat je in elke linie spelers hebt die (bijna) even goed zijn, dus ik denk wel dat PO 1 moet lukken hiermee, afgaande op de stats van Konaté.

Ik zou wel zoeken naar een spits van minstens hetzelfde niveau. Lallemand en Kis lijken mij (nu) net iets te zwak, als ik ze puur beoordeel op de sterren.

Is inderdaad op papier de beste speler. Voorlopig krijgt Kis de voorkeur en zijn De Smet en Traoré (beigen even goed sterrengewijs zoals op de AMC) de back-ups. Lallemand is opvulling van de kern eigenlijk voorlopig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
6 uren geleden, Iker zei:

not bad... al veel gewonnen?

Heb op de titel na alles al gewonnen, dit seizoen lijkt de titel eraan te komen. 

Champions League hebben we nu 2x achter elkaar gewonnen.

 

7 uren geleden, Dogfacedgremlin zei:

Is Suarez zo ondertussen nog niet pensioengerechtigd? :P

 

Haha, is nog een geweldige spits hier ondanks zijn 35 jaar, scoorde er gisteravond nog even 5 in één wedstrijd tegen Arsenal (eindstand 7-1)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, grieksken zei:

Lekker ploegje, al staat Alli daar niet geheel op zijn beste rol lijkt me.
Presteert hij goed? 

 

Ook Felipe Andersson en Yarmolenko, de echte aankopen van west ham dit seizoen, toeval? 

 

Heb een data update met de nieuwste transfers, ik wissel af met tactieken, en bij deze heeft Alli een rol waarin hij iets minder bedreven in is, desondanks speelt hij uitstekend. Hij staat ook regelmatig op de plek van Eriksen, die dan weer op AML speelt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Rick zei:

 

Heb een data update met de nieuwste transfers, ik wissel af met tactieken, en bij deze heeft Alli een rol waarin hij iets minder bedreven in is, desondanks speelt hij uitstekend. Hij staat ook regelmatig op de plek van Eriksen, die dan weer op AML speelt. 

dan heb je de laatste tijd toch al veel gespeeld om nu al in 21/22 te zitten :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...