Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

De Mol (TV)


Pica

Aanbevolen berichten

  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste reactie

Return december :D

 

Wat een verademing om nog eens een sigaret op tv te zien, ook al is het 2 seconden. Moet niks weten van die vuiligheid, maar die verdomde censuur altijd :P

 

Spijtig van IssaBEL, had van mij mogen winnen. Op Hanne en Bruno na blijven enkel de strevers nog over nu. Een van die 2 is mijn mol. Ik zou het werkelijk ge-ni-aal gespeeld vinden als het Hanne is, die moet dan echt wel een valse persoonlijkheid gecreëerd hebben voor het spel als ze het zou zijn. Logischerwijs zou het Bruno zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hanne: ik geloof het niet, is veel te intens bezig met opdrachten winnen

Cathy: idem eigenlijk, wil ook hard winnen, wat atypisch 'mol' is

Gilles: als een halve zot schieten achter iedereen, terwijl je mol bent lijkt me bizar. Als mol heb je geen vrijstelling nodig. Al kan dit part of the plan zijn natuurlijk, probeert toch vaak te winnen

Stijn: hij kon zo gemakkelijk een penalty missen, maar deed het niet, double or nothing ook gewonnen, dat is wel heel bizar voor een mol. Zijn omschrijving van de schilderijen was wel slecht, al dan niet bewust

Bruno: muziek was een ramp vorige aflevering terwijl hij er 'veel' van kende, wijn was ook een mini ramp, had nog genoeg dorst om een degelijke wijn te nemen, maar voor iemand die al 15 jaar wijn drinkt verwacht ik dat hij een fles van 200 euro wel kan uithalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pica, daar komt dan nog eens bij wat ik wel "frappant" vond. Na het eten begint hij na de soep nog eens over het eten en rijkt Thibauld echt aan om verder in te gaan op het eten.
Die doet het niet en hij gaat er verder niet op in terwijl hij echt een focus begon over het eten. De mol weet immers wat de opdracht is.
Dat er daarna bij de portretten plots voor de drie juiste gekozen is... Zelfs een schilderij waar hij van zegt "Dat kan het niet zijn, frontaal en dan profiel, dat kan niet..."

Nu goed.... Voor hetzelfde valt hij volgende week af maar dan ben ik echt al weken mis aan het gokken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij dat portret had hij de groep al 3000 euro gekost. Zijn vrouw en hij hadden totaal niet gesproken wat ze met het geld zouden doen. Hij merkt op dat het coquilles zijn, gaat er verder ni op in dat het zijn lievelingseten is. Noemt wijn 2 ni goed, maar als Thibaut wijn 4 fileert gaat hij daar gretig in mee. Zijn trouwe kamergenoot Thibaut bleek op een dood spoor te zitten en valt door de mand nu hij een hele aflevering bij Bruno zat.

Het is natuurlijk waken voor tunnelvisie, maar werkelijk alles wat Bruno doet begint verdacht te worden. Gilles zou wel eens de volgende afvaller kunnen worden aangezien die een vrouw verdenkt. Of we staan allemaal in ons hemd :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maakte de bedenking bij de wijnproef dat ik een fles van 200euro niét lekker zou vinden. Die drink ik nooit, die smaak ken ik niet... De wijn van 20euro ga je wel herkennen, want die herken je... Nu goed je zat met twee "wijnkenners...".

Bij de radioproef snapte ik eigenlijk ook niet goed waarom ze niet Don't cru for me argentina deden en dan The Wall, dat portret van Perron hing aan een muur. :P Maar goed... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de radioproef snapte ik eigenlijk ook niet goed waarom ze niet Don't cru for me argentina deden en dan The Wall, dat portret van Perron hing aan een muur. :P Maar goed... 

 

Dat snap je toch alleen als je die plaats kent en weet waarnaar je zoekt.. Die hint zou niemand gesnapt hebben :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...