Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

De Mol (TV)


Pica

Aanbevolen berichten

Ben zelf ook wat aan het twijfelen over Stijn.

Is niet zo dom als hem zich voor doet. Bijna niemand verdenkt hem en bij die raadseltjes wist hij ineens wel veel.

Ja maar waarom wil hij zich dan toch weer verdacht laten maken door de andere.

Een test om te zien hoe hanne en issabel reageren of omdat hij niet de mol is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste reactie

Stijn is de mol niet en wil zich verdacht maken om gewoon langer in het spel te blijven.

 

Hanne heeft al zowel in aflevering 1 (drank van flesje in het glas) als nu in aflevering 2 met  de raadsels wat verdacht gemaakt door ineens, als de tijd om was, het antwoord wel te weten.

 

Issabel is nog niet echt in het stuk voorgekomen, wat haar dus ook op de mollen radar brengt aangezien de programma makers de mol inderdaad niet te nadrukkelijk in beeld zullen brengen. Of net wel, zodat iedereen gaat denken, van ja nee, dat ligt er te dik op dus dat zal wel niet, wat ons weer doet uitkomen bij Cathy. Een huisvrouw met twee universitaire diploma's die ook nog eens een kuisvrouw heeft... Wat doet die dan nog als huisvrouw? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

De namen die je nu noemt zijn diegene die door hun karakter (of bewust zo voorgesteld) het meest als verdacht naar voor komen. Dat zijn de types die je er als programmamaker meteen bij wil om twijfel te zaaien. Bruno doet me inderdaad ook twijfelen.

Hij niet alleen :D Hanne oogt lief en breekbaar, maar ze zat daar toch maar koelbloedig als laatste in de vertrouwenproef. Stijn zijn handelingen wisselen ook vaak. Soms kil, soms fanatiek, dan weer laks.

Issabel mag winnen (als ze de mol ni is) :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verdenk nog altijd Stijn. Bij de paintball vond ik hem echt traag reageren.

Als je weet dat je nog 1 minuut hebt en het is alles of niks, dan loop je toch gewoon naar die schakelaar.

Als je geraakt wordt verlies je maar als je niets doet ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er ging toch een geluid rond dat het nog maar 1 min. Was

 

Zou kunnen, niet op gelet. Laatste keer was denk ik om 3 minuten of zo. Nu ja, sowieso had de rest het al verkloot voor hun eigen é. Ook dat idee om één voor één naar binnen te gaan, belachelijk gewoon :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou kunnen, niet op gelet. Laatste keer was denk ik om 3 minuten of zo. Nu ja, sowieso had de rest het al verkloot voor hun eigen é. Ook dat idee om één voor één naar binnen te gaan, belachelijk gewoon :D

 

En dat niemand die eerste schakelaar zag :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bruno valt op omdat hij iedereen te vriend wil houden. Hij is vaak de brug tussen de clans Stijn/Issabel/Hanne & Cathy/Thibaut/Gilles, je kan hem nergens echt plaatsen. Was ook zeer snel om zich uit de vertrouwenproef te trekken. Niet dat hij het daarom is, maar ergens wel logisch dat hij de favoriet is op dit moment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verdenk nog altijd Stijn. Bij de paintball vond ik hem echt traag reageren.

Als je weet dat je nog 1 minuut hebt en het is alles of niks, dan loop je toch gewoon naar die schakelaar.

Als je geraakt wordt verlies je maar als je niets doet ook.

 

Vond ik ook even verdacht. Ook straf dat niemand aan hem vroeg waarom hij dat niet deed want ze keken toch verbaasd op het einde... Toch verdenk ik hem niet, ook Gilles vond ik precies echt keihard zijn best doen om te winnen. Thibaud vind ik precies iemand die zijn best doet om te mol te lijken zijn (zoals die slechte manier waarop hij die stenen gooide ter afleiding).

 

Voor mij blijft Issa de mol!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verdenk nog altijd Stijn. Bij de paintball vond ik hem echt traag reageren.

Als je weet dat je nog 1 minuut hebt en het is alles of niks, dan loop je toch gewoon naar die schakelaar.

Als je geraakt wordt verlies je maar als je niets doet ook.

Ja dat vond ik ook raar. Hij staat langs die 2, als hij een sprintje trekt kan hij rechtdoor lopen tot aan de startpositie. Voor dat ze door hadden dat hij er voorbij liep hadden ze nog niet kunnen schieten

Dan kan hij 10 seconden kijken waar de schakelaar staat en snel terug spurten voor de schakelaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond ik ook even verdacht. Ook straf dat niemand aan hem vroeg waarom hij dat niet deed want ze keken toch verbaasd op het einde... Toch verdenk ik hem niet, ook Gilles vond ik precies echt keihard zijn best doen om te winnen. Thibaud vind ik precies iemand die zijn best doet om te mol te lijken zijn (zoals die slechte manier waarop hij die stenen gooide ter afleiding).

 

Voor mij blijft Issa de mol!

Ze wisten niet waar stijn stond in die laatste 2 minuten natuurlijk. Kan natuurlijk ook zo gemonteerd zijn dat het leek alsof hij daar stond toen het nog maar 1 minuut was.

Maar dat het in werkelijkheid nog maar 10 seconden waren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...