Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

De Mol (TV)


Pica

Aanbevolen berichten

  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste reactie

Ik dacht in het begin Cathy, maar omdat het er te dik op zou liggen (leek iedereen) ben ik naar Bruno gegaan.

Gilles heb ik altijd iets ofwat verdacht gevonden, sinds aflevering 1 met die vraag wat staat er op het schilderij in je woonkamer (of wat was het?) is die verdenking toch nooit weggeweest.
Hanne heb ik op nog geen moment verdacht, behalve misschien de laatste aflevering nu? Toch, te weinig om haar nu met stip op 1 te zetten.
1. Cathy

2. Gilles

3. Hanne 

 

dat is het voor mij. Wel benieuwd nu! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hanne had gemakkelijk het kunnen saboteren door de eend niet af te geven aan Gilles. Daarom voor mij niet, al kan ik natuurlijk altijd verkeerd zijn. Maar Cathy wou weer te graag foto's tonen van vogels die al getoond waren. Al vond ik het wel straf dat ze uiteindelijk toch 800€ binnen haalden. Maar vanaf ze terug opnieuw moesten beginnen hebben we geen beelden meer mee gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai nu al :D Wat heeft hij nu anders gedaan dan in de voorbije afleveringen?

 

Mijn centen staan ook op Gilles. Maar ik zou toch liefst van al niks inzetten, risky bet :D

 

Waarom niet? Zat deze aflevering er nog altijd in dus was nog 25% kans.

De meerderheid zag in Bruno ook een mol maar ik niet.

 

Is geen domme kerel maar de zaken die hij met zijn opleiding goed zou moeten kunnen, deed hij niet naar behoren.

Makers manipuleren graag de beelden en aangezien Stijn niet verdacht was bij het grote publiek ging mijn stem naar de underdog.

 

Bij het boogschieten had ik verwacht dat de Mol altijd voor het bord 'extra info' ging gaan, want daar zou wel eens informatie over hem kunnen instaan.

Aan die vrijstelling heeft hij toch niets. Dat Cathy ineens 2m over het bord schoot maar daarna wel raak, zou natuurlijk geluk kunnen zijn..

 

En bij het kiezen van de pijlen zou de mol wel het raadseltje door hebben gekregen van de makers. Aangezien hij dit ook al verloor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hanne werd echt alweer heel verdacht overgebracht gisteren. Zeggen dat het geld haar niks uit maakt. Wegmoffelen van dat papier. Blijven schieten met de katapult. Het hek even open zetten zodat er 2 schapen weg kunnen. Beslissen om er achter aan te gaan en dan toch zorgen dat het hek voor de 4 andere ook open staat.

Allemaal iets te opzichtig lijkt me

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom niet? Zat deze aflevering er nog altijd in dus was nog 25% kans.

De meerderheid zag in Bruno ook een mol maar ik niet.

 

Is geen domme kerel maar de zaken die hij met zijn opleiding goed zou moeten kunnen, deed hij niet naar behoren.

Makers manipuleren graag de beelden en aangezien Stijn niet verdacht was bij het grote publiek ging mijn stem naar de underdog.

 

Bij het boogschieten had ik verwacht dat de Mol altijd voor het bord 'extra info' ging gaan, want daar zou wel eens informatie over hem kunnen instaan.

Aan die vrijstelling heeft hij toch niets. Dat Cathy ineens 2m over het bord schoot maar daarna wel raak, zou natuurlijk geluk kunnen zijn..

 

En bij het kiezen van de pijlen zou de mol wel het raadseltje door hebben gekregen van de makers. Aangezien hij dit ook al verloor...

 

Veel te weinig betrokken, stond vaak op plekken/opdrachten waar je als mol toch niet voor zou kiezen en speelde duidelijk een spelletje om op iedere vraag dubbelzinnig te antwoorden.

 

Dat de mol aan een vrijstelling niks heeft doet niks ter zake, het gaat erom om het idee te scheppen. Als Mol kan je weinig mis doen in zo'n opdracht, waar je ook staat. Zo lang je maar een minimum aan interesse toont.

 

De makers hebben het goed geregisseerd zodat je van niemand van de overblijvers echt verbaasd zou zijn als het de mol blijkt te zijn. Ik ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel te weinig betrokken, stond vaak op plekken/opdrachten waar je als mol toch niet voor zou kiezen en speelde duidelijk een spelletje om op iedere vraag dubbelzinnig te antwoorden.

 

Dat de mol aan een vrijstelling niks heeft doet niks ter zake, het gaat erom om het idee te scheppen. Als Mol kan je weinig mis doen in zo'n opdracht, waar je ook staat. Zo lang je maar een minimum aan interesse toont.

 

De makers hebben het goed geregisseerd zodat je van niemand van de overblijvers echt verbaasd zou zijn als het de mol blijkt te zijn. Ik ben benieuwd!

 

Klopt allemaal, maar elke persoon zal de mol op zijn eigen manier spelen.

De ene zal afzijdig zijn, terwijl de andere een meer agressieve manier zal hanteren.

Stijn heeft voor mij ook dingen gedaan die raar waren.

 

Iedere deelnemer heeft al iets verdacht gedaan, de ene meer dan de andere.

Rekening houden met het selectief uitsorteren van de makers kan je een heel andere beeld geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sinds aflevering 1 al een paar keer verandert en sinds drie afleveringen geleden afgehaakt... vraag mij niet waarom, maar het spelletje integreert mij minder als zoveel jaar geleden

Eerste keer voor mij dat ik het echt kan volgen, vorige keren was ik nog te jong om het te snappen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sebiet weten we het. Het begint te dagen dat da "kutwijf" Cathy mij waarschijnlijk dik liggen heeft gehad. De huisvrouw met de kuisvrouw, politico had er nog voor gewaarschuwd. Laat hln maar lekker Hanne tippen, die hebben er toch altijd naast gezeten. Nog een beetje hoop da het Gilles zou zijn, ma ik begin er voor te vrezen :P

 

Hier de molfavorieten na iedere aflevering op het mollenforum:

 

ztbtsp.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...