Jump to content

Welkom Gast!

Sign In or Create my Account om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
Iker

Praathoekje Online Cups

Recommended Posts

Voor mij geen probleem. Wou het gewoon kenbaar maken :)

Dat is lief van je Ronnie.

Zeg gasten, ik ben er keer ff niet: vince out, bankje in, ikke clown. Da fuck????!!!! :D

Zeg gasten, ik ben er keer ff niet: vince out, bankje in, ikke clown. Da fuck? ???!!!! :D

Prettige feestdagen Pica!  :party:

Ge moest is weten wat hij gisteren tegen mij zei...  :ehm:

Ik heb een dikkere huid dan gij ze. Ik kan daar allemaal tegen ;)

Ik heb een dikkere huid dan gij ze. Ik kan daar allemaal tegen ;)

Hoe dik is jouw huid exact ? En hoe heb je gemeten ?  :nerd:

Hoe dik is jouw huid exact ? En hoe heb je gemeten ?  :nerd:

Ik hoef dat niet te meten

om dat met volle zekerheid te weten.

Ronne, out!

Ik hoef dat niet te meten

om dat met volle zekerheid te weten.

Ronne, out!

Asterix zit gewoon weer in zijn maandelijkse periode.

• Like 2

Asterix zit gewoon weer in zijn maandelijkse periode.

Straks horen we die van de jaar niet meer als we samenwerken  :nerd:

• Like 1

Straks horen we die van de jaar niet meer als we samenwerken  :nerd:

Wat zouden jullie toch gaan doen zonder mij ?  :eyebrow:

(ik ben zo een dankbaar doelwit  :nerd:  )

5 minutes ago, Superjef said:

Nog geen aankondiging voor online EK? De tijd dringt he mannen :wait:

Er zijn nog niet eens selecties :D

8 minutes ago, Superjef said:

Nog geen aankondiging voor online EK? De tijd dringt he mannen :wait:

Begint anders al met 10 rondjes rond t veld als opwarming

• Like 3

12 minutes ago, stvvrules said:

Er zijn nog niet eens selecties :D

Tegen dat iedereen zijn ploeg gekregen heeft, zullen die er wel al zijn :wait:

Ik ben dus genoodzaakt om te stoppen met alle online competities met onmiddellijke ingang.
Enkele onder jullie hadden het vas wel al door dat het al een hele tijd aan het aanslepen was en nu ben ik op een punt gekomen dat ik er meer al mijn tijd wil insteken om tien keer aan een stuk de pc te herstarten, steam te herladen, wifi te resetten, de modem te resetten enzoverder. Stvvrules was al van het begin op de hoogte en ik heb ook met hem zodanig veel opties geprobeerd dat ze niet op mijn vingers te tellen zijn. Nog even een korte schets van wat ik net meldde aan Iker. 

laptop gecrashed en heb express een nieuwe pc gekocht zodat ik zou kunnen fmen enzo

laptop kostte teveel om te vermaken en die gebruik ik nu dus enkel voor mn films en series
desktop is voor fm en fifa enzo
op de laptop heb ik wireless wifi
internet gaat hier beestig goed sedert telenet kwam fixen
mijn desktop die ik aankocht is echter niet wireless
mr toch geraak ik daar mee ook op de wifi
wil ik op internet gaat het daar trager doordat het daar niet wireless is mr het gaat
totdat ik online wil spelen
dan ga ik direct van steam of origin Offline en kan ik ook niet meer surfen op internet
maar soms lukt het wel
mr ik heb geen zin om dertig keer te proberen om mijn matchen te spelen
ik heb door die zever al dagen en avonden verloren die ik beter ergens anders kon in besteden
en neen, ik koop niks meer bij van kaarten of si en la, ik heb er genoeg van en ga dus met spijt in het hart moeten stoppen met alle online comps

Nen dikke merci aan iedereen waar ik tegen speelde en zeker aan de heren die deze zaken organiseerden en in goeie banen leiden. @stvvrules @Iker @ivago @Rosse

Ik zal het zeker missen want het was eigenlijk het enige dat ik nog graag deed aan het spelletje 'FM'.

Balen natuurlijk, in de eerste plek voor u @Ronne maar ook voor onze online cups die er een sympathieke speler bij inboet.

In geval van verbetering van de pc-toestand zien we u hopelijk nog terug ;)

• Like 1

17 minuten geleden, Superjef zei:

Nu de poules bekend zijn, starten we dan ook met Online EL en CL?

Ik ben niet geneigd die te organiseren. Te weinig online spelers tegenwoordig. Vorig jaar mensen met 4 ploegen met als gevolg een finale iker tegen zijn eigen. Dat trok nergens op vond ik. Om daarom dan 32 teams (voor cl alleen al) op orde te stellen, te exporteren, te uploaden. Da vind ik veel te veel werk voor wat ik er maar voor terug krijg. Wil iemand anders het organiseren, be my guest. Meedoen doe ik zeker.

• Like 1

Ik tegen mezelf of ik tegen iemand , toch maar dezelfde winnaar? Vanaf de 2de ronde doen we Mss door met de CL. Nu is dat nutteloos

Is nochtans een cup die vrij weinig vereist (3x H&T op 3 maanden tijd), dus misschien meer deelnemers dan een JPL? Vorig seizoen waren er mensen met 4 ploegen om zonder CPU's te spelen. Je zou dit ook kunnen beperken tot max. 2 ploegen per deelnemer. Dan moet je de cpu-ploegen al niet meer op orde stellen. Je zou ook kunnen zeggen dat er gespeeld wordt met de meest recente database (na de transfers van augustus) zodat al dat aanpassen niet meer nodig is?

3 minuten geleden, Superjef zei:

Is nochtans een cup die vrij weinig vereist (3x H&T op 3 maanden tijd), dus misschien meer deelnemers dan een JPL? Vorig seizoen waren er mensen met 4 ploegen om zonder CPU's te spelen. Je zou dit ook kunnen beperken tot max. 2 ploegen per deelnemer. Dan moet je de cpu-ploegen al niet meer op orde stellen. Je zou ook kunnen zeggen dat er gespeeld wordt met de meest recente database (na de transfers van augustus) zodat al dat aanpassen niet meer nodig is?

Organiseer hem dan zelf is e :D 

Denk dat Ivago al genoeg projecten heeft lopen en geen zin heeft om iemand 4 teams te geven. 

5 minuten geleden, Iker zei:

Organiseer hem dan zelf is e :D 

Denk dat Ivago al genoeg projecten heeft lopen en geen zin heeft om iemand 4 teams te geven. 

Eerst goed lezen: ik zei dat je ofwel mensen max. 2 ploegen kan geven (minder aanpaswerk) ofwel kan zeggen dat er met de laatste database gespeeld kan worden. Dan moet je niet aanpassen, exporteren en uploaden. 

Als er geen editor nodig is (want die heb ik niet en ik heb er nog nooit mee gewerkt) en iemand me basic kan uitleggen hoe ik iets grafisch kan voorstellen ipv Excel (:ph34r:), wil ik dat wel overwegen...

Just now, Superjef zei:

Eerst goed lezen: ik zei dat je ofwel mensen max. 2 ploegen kan geven (minder aanpaswerk) ofwel kan zeggen dat er met de laatste database gespeeld kan worden. Dan moet je niet aanpassen, exporteren en uploaden. 

Als er geen editor nodig is (want die heb ik niet en ik heb er nog nooit mee gewerkt) en iemand me basic kan uitleggen hoe ik iets grafisch kan voorstellen ipv Excel (:ph34r:), wil ik dat wel overwegen...

Ja en dan? Dan moet ge tegen CPU's gaan spelen of gaan simuleren omdat CPU tegen CPU moet? Waar is de fun dan?

Want ge komt nog niet of met moeite aan 10 deelnemers....

Ge moet geen editor hebben, gewoon een update vinden die alle zomertransfers omvat :). Als ge het wilt organiseren zal Ivago of Stvvrules u wel helpen met wat screens ofzo;