Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
Iker

Praathoekje Online Cups

Aanbevolen berichten

Vince zegt toch dat hij overal uitstapt, dus gaat hij zijn seizoen niet uitdoen. Ik ga ook niemand dwingen.

Zijn team wordt niet geschrapt. Sommige halen er voordeel uit andere weer niet. Tegen een CPU wil niet altijd zegge dat je winst hebt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vince zegt toch dat hij overal uitstapt, dus gaat hij zijn seizoen niet uitdoen. Ik ga ook niemand dwingen.

Zijn team wordt niet geschrapt. Sommige halen er voordeel uit andere weer niet. Tegen een CPU wil niet altijd zegge dat je winst hebt.

Ik wil zijn ploeg best wel overnemen tot het eind van het seizoen als dit nog amper een match of 5 is... als dat een optie is natuurlijk? Na het seizoen kan ik dan beslissen of ik ermee verder ga of niet.

Laat maar weten of dit mogelijk is, ik hoor het graag! ;)

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wil zijn ploeg best wel overnemen tot het eind van het seizoen als dit nog amper een match of 5 is... als dat een optie is natuurlijk? Na het seizoen kan ik dan beslissen of ik ermee verder ga of niet.

Laat maar weten of dit mogelijk is, ik hoor het graag! ;)

Is voor mij prima! Zijn team Star Dragons is te downloaden in de OP. Als je graag een andere naam wilt, steek dit dan niet onder stoelen of banken. Dan pas ik dit voor je aan ;)

Iedereen die nog tegen Vince moest mag ze wenden tot bankje.

Nog vragen of uitleg nodig?

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goei nieuws! Ik speel liever tegen Bankje dan een CPU ! 6 op 6 here i come!  :emo:  :P

Ahja! Welkom in de OSL he!  :hi:

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is voor mij prima! Zijn team Star Dragons is te downloaden in de OP. Als je graag een andere naam wilt, steek dit dan niet onder stoelen of banken. Dan pas ik dit voor je aan ;)

Iedereen die nog tegen Vince moest mag ze wenden tot bankje.

Nog vragen of uitleg nodig?

Nog 1 vraagje! Zijn de matchen in versusmode af te werken zoals in de online jpl? Want ik zag in het OSL-topic dat er ook een savegame was om te downloaden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nog 1 vraagje! Zijn de matchen in versusmode af te werken zoals in de online jpl? Want ik zag in het OSL-topic dat er ook een savegame was om te downloaden?

Ja, telkens een nieuw online spel opstarten ;)

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is net hetzelfde als de OJPL :)
  • Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is ook in versus mode. Dat savegame was gewoon als je wat wil testen en de andere ploegen bekijken zonder ze apart te downloaden

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, telkens een nieuw online spel opstarten ;)

Oke, komt in orde hé :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is ook in versus mode. Dat savegame was gewoon als je wat wil testen en de andere ploegen bekijken zonder ze apart te downloaden

Nog sloooooooooooooower!  :emo:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oke, komt in orde hé :D

Nog één regel : De Anciens van de OSL worden aangesproken met Mijnheer.  :nerd:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nog één regel : De Anciens van de OSL worden aangesproken met Mijnheer.  :nerd:

Mijn jongeheer?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Anciens die de osl verlaten en terugkomen op hun blote knieën, verliezen hun rechten van Mijnheer. Onderaan de ladder moogt ge terug beginnen!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Anciens die de osl verlaten en terugkomen op hun blote knieën, verliezen hun rechten van Mijnheer. Onderaan de ladder moogt ge terug beginnen!

Op Iker moet je niet letten Bankje! Hij is de clown van de OSL ! :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op Iker moet je niet letten Bankje! Hij is de clown van de OSL ! :P

Beter de clown van 1 project dan van heel het forum zeker?

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jammer dat ik net de vorige speeldag tegen Vince speelde... Heeft Vince zijn eerste wedstrijd afgewerkt? Indien dat zo is, ben ik best bereid om die wedstrijd van de vorige speeldag die gesimuleerd werd, te herspelen tegen Bankje. Lijkt me eerlijker... Mag natuurlijk ook niet te veel werk opleveren voor de organisators, je laat maar wat weten ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jammer dat ik net de vorige speeldag tegen Vince speelde... Heeft Vince zijn eerste wedstrijd afgewerkt? Indien dat zo is, ben ik best bereid om die wedstrijd van de vorige speeldag die gesimuleerd werd, te herspelen tegen Bankje. Lijkt me eerlijker... Mag natuurlijk ook niet te veel werk opleveren voor de organisators, je laat maar wat weten ;)

Bankje wil het zo laten. Matchen die gespeeld zijn mogen blijven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bankje wil het zo laten. Matchen die gespeeld zijn mogen blijven.

Voor mij geen probleem. Wou het gewoon kenbaar maken :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.