Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
Iker

Praathoekje Online Cups

Aanbevolen berichten

Praathoekje Online Cups

Hier mag je praten over de online cups.

Heb je zelf nog leuke ideeën of opmerkingen , mag je dit altijd aan ons meedelen.

Misschien gaan we jou idee wel gebruiken voor een toekomstige cup of mag je deze zelf organiseren!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ook interesse om online europa league te organiseren of gaat dat teveel werk met zich meebrengen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
ook interesse om online europa league te organiseren of gaat dat teveel werk met zich meebrengen?

Probleem 1: Ploegen die van de CL komen. Gebruiken we deze in real life naar de EL of trekken we de lijn door met onze CL als vangnet. Maar dan kunnen de deelnemers van de CL niet meedoen met die van de EL.

Want kans bestaat dat ze tegen elkaar uitkomen.

Ik zal eens met de organisatie overleggen ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Probleem 1: Ploegen die van de CL komen. Gebruiken we deze in real life naar de EL of trekken we de lijn door met onze CL als vangnet. Maar dan kunnen de deelnemers van de CL niet meedoen met die van de EL.

Je hebt al CL en JPL dus EL zou een beetje overkill zijn (zeker zodra OSL weer start)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je hebt al CL en JPL dus EL zou een beetje overkill zijn (zeker zodra OSL weer start)

Als wij deze organiseren zal dat onder bepaalde voorwaarden zijn en dan kunnen we nog zien. Zal deze straks online plaatsen en dan zien we wel :).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is dat een probleem als je 2 eigen ploegen tegen elkaar spelen? Ik bedoel, is dat technisch mogelijk in FM?

Anders kan je voor beiden de tactiek instellen en zien wat er gebeurt :-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

In de versuscompetitie kan je online perfect met 2 managers spelen. Zo simuleren wij ook CPU matchen tegen elkaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ik mijn wedstrijd van de CL wil spelen dat tegen een CPU is nu wie moet ik dan contacteren? :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als ik mijn wedstrijd van de CL wil spelen dat tegen een CPU is nu wie moet ik dan contacteren? :)

Je mag mij, iker of Ivago daarvoor contacteren.

Misschien kunnen we dan ineens onze wedstrijden spelen? (Roma-Leverkusen) :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zou kunnen ja :)

kan jij nu? Enne hoe werkt da want dit is de eerste keer dat ik zoiets doe :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zou kunnen ja :)

kan jij nu? Enne hoe werkt da want dit is de eerste keer dat ik zoiets doe :)

Ja ik kan nu :)

En ja gewoon u team downloaden vanuit de OP, dan plaats je die in de juiste map (exported teams) en dan stuur je maar iets op steam dan leg ik de rest daar wel uit :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
De resultaten van de legend cup zullen we niet meer krijgen zeker? :( :( :( :(

Komt nog wel hoor. Moet je Rosse eens wakker schudden ;).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben die compleet vergeten, ik zal er dit weekend eens naar kijken als ik de tijd ervoor vind. Waarschijnlijk gaat het dan wel een update worden waar enkele speeldagen geplaatst worden als het kan (genoeg wedstrijden gespeeld zijn).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sorry maar ik ben het eerlijk gezegd volledig vergeten die Legend cup te doen dit weekend, nog even geduld zal deze week zeker nog een update komen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Geen updates ?

Soms is één egocentrisch onnozelaarke genoeg om gans de boel in de war te sturen, vandaar de nog erg late update CL gisteren.

Vandaag zal het van hetzelfde zijn, check topic EL anders maar 's om het beter te begrijpen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Na lang te twijfelen heb ik besloten dat ik me voorlopig terug ga trekken uit alle FM online cups en competities.

De grootste reden hiervoor is dat ik momenteel gewoon niet leuk meer vindt. Dit probleem was al in FM15 maar de hoop was dat FM16 beter zou zijn maar ik heb momenteel alleen maal slechter is geworden.

Hierbij dien ik dus mijn ontslagbrief in bij Star Dragons(OSL), Anderlecht(JPL), Man Utd(CL), Basel(EL) en Groningen(EL)

ik wil hierbij alle organisator van de cups bedanken voor alle het goede werk dat ze doen. Ook al doet FM zelf daar niet aan momenteel.

ik hoop dat door deze sabbatical te nemen dat ik energie en motivatie terug kan vinden die ik in FM14 had hiervoor en dat ik over een tijdje mezelf weer kan gaan meten met de beste.

In ieder geval veel succes aan alle deelnemers en hopelijk tot over een aantal maanden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Na lang te twijfelen heb ik besloten dat ik me voorlopig terug ga trekken uit alle FM online cups en competities.

De grootste reden hiervoor is dat ik momenteel gewoon niet leuk meer vindt. Dit probleem was al in FM15 maar de hoop was dat FM16 beter zou zijn maar ik heb momenteel alleen maal slechter is geworden.

Hierbij dien ik dus mijn ontslagbrief in bij Star Dragons(OSL), Anderlecht(JPL), Man Utd(CL), Basel(EL) en Groningen(EL)

ik wil hierbij alle organisator van de cups bedanken voor alle het goede werk dat ze doen. Ook al doet FM zelf daar niet aan momenteel.

ik hoop dat door deze sabbatical te nemen dat ik energie en motivatie terug kan vinden die ik in FM14 had hiervoor en dat ik over een tijdje mezelf weer kan gaan meten met de beste.

In ieder geval veel succes aan alle deelnemers en hopelijk tot over een aantal maanden

Kijk dit had ik nu niet verwacht zie.

Ja dat het online je op uw zenuwen werkte, dat is geen verrassing. Ge had ook al op voorhand al uw hoop gezet op de verbeteringen online bij fm16, waar weinig of niks van te merken valt. Geef ik u grif gelijk in.

Maar daarnaast vond ik je altijd erg integer: met of tegen de goesting wel altijd op tijd om de deadlines te halen, als je tegen cpu moest nam ge zelf t initiatief iemand vd spelorganisatie aan te spreken, en bij de osl-transfers waart ge zo'n beetje den enige waarmee je een beetje normaal en realistisch kon onderhandelen. 

Dit toonbeeld van integriteit is compleet weg bij deze beslissing. Je bent uiteraard vrij om in en uit de online cups te stappen, het blijft amusement en is geen contractuele overeenkomst. Dat je even aan iedereen laat weten dat je eruit stapt vind ik maar fair naar hen toe, elementaire beleefdheid (die sommige vertrekkers voor jou niet bezaten). Maar vanuit een interpersoonlijke invalshoek is dit gewoon een egoïstische rotstreek van je, want je dupeert zo niet alleen de organisatoren die hier massa's tijd en energie in investeren, maar alle deelnemers van de online cups. Ik ben van het principe: als je je ergens voor engageert waar andere mensen bij betrokken zijn, dan maak je 't af. Loopt het niet zoals gehoopt, soak it up, grol en zaag er wat over (iets waar je al goed bedreven in bent), maar je maakt het af. Uit respect voor je medemens.

Geef mij dan maar liever een @AlohaFromHell die het regelmatig wat lastig heeft met zichzelf, en nogal emotioneel kan reageren, maar tenminste het fatsoen heeft af te maken waarmee hij is begonnen.

Maar goed, nogmaals, je bent vrij om te doen en in dit geval te laten wat je wil, dat staat vast. De vraag is eerder op welke manier je dat wil doen, en wat voor mens die beslissing jou maakt.

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik beaam Ivago zijn post.

Verder wil ik nog kwijt dat ongeacht Vince zijn reactie, zijn matchen of ploeg niet worden geschrapt.

1) Een nieuwkomer mag zijn team ten alle tijde overnemen.

2) Moet je tegen hem mag je mij, Rosse of stvvrules aanspreken voor te hosten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik snap wat ivago bedoelt, maar ik vind het wel wat scherp geformuleerd. Ik weet namelijk niet of je hier echt kan spreken van een "egoïstische rotstreek"... Ik zou het eerder omschrijven als erg jammer of doodzonde. 

Dat iemand geen zin meer heeft in (online) FM, is natuurlijk te begrijpen. Maar inderdaad, Vince, misschien is je timing raar gekozen. CL en EL zijn echt nog maar een paar matchen en OSL hebben we amper een heel nieuwe start gemaakt?

Ik beschouw de wisselvalligheid van de online matchen ondertussen al als iets 'normaals' en telkens wanneer het daardoor fout loopt, blijf ik denken "it's just a game"... Helpt vaak die gedachte  :nod: Het gezever via de steamchat tegen mijn tegenstander die dan voluit profiteert van de FM online kuren, verzacht dan een beetje de pijn  :mm:

• Like 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik beaam Ivago zijn post.

Verder wil ik nog kwijt dat ongeacht Vince zijn reactie, zijn matchen of ploeg niet worden geschrapt.

1) Een nieuwkomer mag zijn team ten alle tijde overnemen.

2) Moet je tegen hem mag je mij, Rosse of stvvrules aanspreken voor te hosten.

Eigenlijk is het toch eerlijker om de resultaten tegen Vince te schrappen. Gebeurt IRL ook zo als een ploeg stopt. Want nu worden degenen die op voorhand gespeeld hebben gestraft (tegen een CPU is toch altijd makkelijker dan tegen een echte persoon).

Ik heb bijvoorbeeld al tegen Vince gespeeld, terwijl ik eigenlijk nog veel tijd had en maar 3 op 6 gehaald. Ik had dus beter nog niet gespeeld, tegen een simulatie is de kans groot dat ik meer haal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.