Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

De Football Manager bar


Fokuzz'

Aanbevolen berichten

Hoelang doet iedereen er gemiddeld over om bij een nieuwe club alles te ontdekken, alles te beoordelen, eigen spelers bekijken, tactiek opzetten, extra spelers en staff aantrekken, etc? Basically, hoelang duurt jullie setup voor jullie echt aan de game kunnen beginnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minutes ago, Rhand zei:

Hoelang doet iedereen er gemiddeld over om bij een nieuwe club alles te ontdekken, alles te beoordelen, eigen spelers bekijken, tactiek opzetten, extra spelers en staff aantrekken, etc? Basically, hoelang duurt jullie setup voor jullie echt aan de game kunnen beginnen?

Voordat ik klaar ben met de voorbereiding ben ik eigenlijk altijd al een nieuwe game gestart :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Rhand zei:

Hoelang doet iedereen er gemiddeld over om bij een nieuwe club alles te ontdekken, alles te beoordelen, eigen spelers bekijken, tactiek opzetten, extra spelers en staff aantrekken, etc? Basically, hoelang duurt jullie setup voor jullie echt aan de game kunnen beginnen?

 

Toch een klein half uurtje. Heb meestal dezelfde tactiek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Competitie met 10/12 beginnen en ondertussen Rostov (1-0 over 2 matchen) en AS Roma (4-2 over 2 matchen) uitschakelen op weg naar de CL.

Volgende dag: kan spel niet laden.

 

Dan maar herbeginnen.

Na PAOK uit te schakelen (4-1 in totaal) nu Man City als laatste horde richting CL.

Soms vloek je zo enorm op dat spel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2u7ri38.jpg

 

Dan te denken dat ik 1-0 ben voorgekomen en zij 2 minuten naderhand al 1-2 voorstonden en op die moment (40 minuten ver) effectief enkel die 2 trappen op goal hadden.

Dit spel is gewoon niet normaal, er zijn geen andere termen voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minutes ago, Iker said:

Stuur ons uw tactiek is :) 

Zoveel problemen heb ik toch niet.

 

Net 33 op 36 gehaald, heb niet echt een probleem meer. Het is eerder dat ik nooit 1-0 op een terechte manier verlies, als ik verlies, is het met ontzettend zware cijfers op een onlogische manier. 1-0 voorkomen als leider, thuis, tegen de 13e. Nog geen schot op doel van die mannen na 40 minuten. Na 45 minuten plots 1-2. Na 90 minuten plots 1-4.

Anderlecht of Club ooit thuis 1-4 van een Lokeren of een KV Mechelen verloren in een titeljaar? Of ergens met 1-4 voorstaan bij de rust, het spel dicteren en in de 2e helft plots 6 goals om de oren krijgen?

Geen problemen mee om de mindere ploeg te zijn, of om een match te verliezen. Maar dan wel op een deftige manier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Rhand zei:

Dan te denken dat ik 1-0 ben voorgekomen en zij 2 minuten naderhand al 1-2 voorstonden en op die moment (40 minuten ver) effectief enkel die 2 trappen op goal hadden.

Dit spel is gewoon niet normaal, er zijn geen andere termen voor.

 

Same shit, new version :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...