Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

De Football Manager bar


Fokuzz'

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

3e seizoen op rij kampioen met Anderlecht. 

Ploeg:

Roef (Svilar)

Najar (Denayer) - Matej Mitrovic (De Medina) - Jorge Meré (Nuytinck) - Obradovic (Riedewald)

Tielemans (Praet) - Ajer (Dendoncker, Defour)

Lozano (Trezeguet) - Vilhena (Ademoglu) - Cheryshev (Kawaya)

Pavon (Okaka, Iseka)

In de winterstop ging Ajer naar Barcelona en haalde ik Renato Sanchez op bij Benfica (TL voor 2,7M)

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 hours ago, Brechtovic said:

3e seizoen op rij kampioen met Anderlecht. 

Ploeg:

Roef (Svilar)

Najar (Denayer) - Matej Mitrovic (De Medina) - Jorge Meré (Nuytinck) - Obradovic (Riedewald)

Tielemans (Praet) - Ajer (Dendoncker, Defour)

Lozano (Trezeguet) - Vilhena (Ademoglu) - Cheryshev (Kawaya)

Pavon (Okaka, Iseka)

In de winterstop ging Ajer naar Barcelona en haalde ik Renato Sanchez op bij Benfica (TL voor 2,7M)

Niet slecht :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Brechtovic said:

Ja, het loopt echt wel vlot.

Eerste seizoen nog tot de laatste speeldag moeten strijden, maar nu al 2 seizoenen na 35 speeldagen al kampioen.

Zo zie je wat het kan worden met een goede trainer aan het roer :nod:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Mijn FM15 carrière afgesloten met 4 dubbels met Club Brugge, 1 Europa League en 1 Champions-League.. 

 

Fm16 gekocht en daar me eens in nestelen... 

 

(mits jullie hier hem niet willen cadeau doen aan mij) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 hours ago, Stef said:

Mijn FM15 carrière afgesloten met 4 dubbels met Club Brugge, 1 Europa League en 1 Champions-League.. 

 

Fm16 gekocht en daar me eens in nestelen... 

 

(mits jullie hier hem niet willen cadeau doen aan mij) 

nee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

4e seizoen met Anderlecht:

Out: H Lozano (20M=>Monaco), Nuytinck (gratis naar Zwolle), Heylen (gratis naar Gent), Tielemans (30m=>Dortmund), Kara (1,5M=>Leicester), Trezeguet (15M=>Schalke), C Pavon (37M=>Schalke); Cheryshev (19,5M=>Tottenham).

In: Elneny (8,5M), M Bruno (1M), Lallana (5,25M), Lanzini (gratis), Armero (gratis).

Daarnaast nog 4 wonderkids gehaald voor samen 25,5M

In de winterstop nog Renato Sanches verkocht voor 29,5M aan Man City en Pione Sisto gehaald voor 10M.

Lastig seizoen gehad door de vele veranderingen, maar op de voorlaatste speeldag toch opnieuw kampioen.

Voor seizoen 5 heb ik al Charly Musonda (gratis), Vertonghen (3,7M) en Matheus Pereira (13,5M) vastgelegd. Lanzini (2,1M=>QPR) en Bruno (1,1M=>Parma) verlaten ons alweer.

 

Daarnaast ook gepromoveerd van Frankrijk U21 naar het eerste elftal en daarmee de Nations League gewonnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, Superjef said:

Mooi gedaan, vooral enkele spelers goedkoop binnen gehaald (Musonda gratis :ohh:). Wel straf dat Heylen ook gratis vertrokken is?

Heylen was eerste back-up en wou na 3 seizoenen die rol niet verlengen. Faes vervangt hem in die rol.

Musonda werd door Chelsea uitgeleend aan Peterborough, waar hij 5 wedstrijden speelde in 1 seizoen League 1 en aan MK Dons, waar hij 63 wedstrijden speelde in 2 seizoenen Championship. Is voornamelijk gehaald als back-up en leert ondertussen van Lallana.

Net één van mijn wonderkinderen kwijtgespeeld aan Monaco voor 30M (winst van 22,5M)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
18 hours ago, Brechtovic said:

Dit verlengd weekend ga ik eens een game opstarten met Bournemouth. Die hebben als prognose 20ste in de PL.

Vind ik altijd wel eens een leuke game om op te starten. In het verleden ook al eens gedaan met Norwich en Wolves.

Het kriebelt bij mij om nog eens een van de south/nord tot en met de PL of CL te gaan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 op 12 in de eerste 4 wedstrijden na winst in Southampton (1-3) en thuis tegen Watford (3-1) en draws tegen Swansea (2-2) en in Chelsea (1-1).

Wel eruit in de Capital One Cup, maar daar al mijn reserves opgesteld.

Geen deftige flankverdedigers, dus geprobeerd om een 3-5-2 in elkaar te steken à la Conte bij Italië. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...