Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
Fokuzz'

De Football Manager bar

Aanbevolen berichten

Zometeen weer verder met mijn PSV game, tweede seizoen inmiddels gestart. Gaat weer heerlijk, ook prima aankopen gedaan. Dirk Kuyt is trouwens echt een geweldige speler!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zometeen weer verder met mijn PSV game, tweede seizoen inmiddels gestart. Gaat weer heerlijk, ook prima aankopen gedaan. Dirk Kuyt is trouwens echt een geweldige speler!

Hoe speel je hem uit?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Embolo  :love:  :love:  :love:

33xabsl.png

Wat bedoel je hier precies mee?

Waarschijnlijk: Hoe gebruik je Dirk Kuyt.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat moment waarop je kijkt naar de stats en ziet dat er na 75 minuten nog geen enkel schot van de tegenstander is geweest. Om in minuut 78, luttele seconden later de 1-1 tegen te krijgen :happy:

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

3 0 voorstaan na 75 minuten. Even op het internet kijken, match terug opzetten en zien dat het na 87 minuten 3 3 was. Gelukkig wel nog 4 3 in minuut 89

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

3 0 voorstaan na 75 minuten. Even op het internet kijken, match terug opzetten en zien dat het na 87 minuten 3 3 was. Gelukkig wel nog 4 3 in minuut 89

Ik riek omkoping.
  • Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat moment waarop je kijkt naar de stats en ziet dat er na 75 minuten nog geen enkel schot van de tegenstander is geweest. Om in minuut 78, luttele seconden later de 1-1 tegen te krijgen :happy:

NOOIT de aandacht verliezen!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eindelijk de moed gevonden om een game met KSV Roeselare te starten.

Eerste match 3-1 gewonnen tegen Dessel.

Hopelijk blijft het lopen.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben soms bezig met mijn spel met Club, maar zelden. Afgemaakt in de CL en domineren in de JPL. Zo wordt het snel saai zu :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

13/21 met nederlagen in Eupen en Cercle.

4e plaats met 3 punten achterstand op Cercle met nog één wedstrijd te goed.

In de beker nu 6e ronde in Genk.

ik klaag niet momenteel :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

1 puntje gehaald in de CL, maar tegelijk wel al 18/20 JPL matchen gewonnen en 2 gelijk. Mijn tactiek is te beperkt :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

1 puntje gehaald in de CL, maar tegelijk wel al 18/20 JPL matchen gewonnen en 2 gelijk. Mijn tactiek is te beperkt :P

Is dit je eerste seizoen met club ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

tweede, tis cl :P

Eerste seizoen speelt Club toch ook voorrondes ?

Ik overschat je kwaliteiten dus...  :hi:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eerste seizoen speelt Club toch ook voorrondes ?

Ik overschat je kwaliteiten dus...  :hi:

Per definitie. Kijk maar naar de OSL :P

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben soms bezig met mijn spel met Club, maar zelden. Afgemaakt in de CL en domineren in de JPL. Zo wordt het snel saai zu :P

Vind ik net niet. Zo kan je België domineren met flapdrollen van 17-20 jaar, zodat je die klaarstoomt om de CL te winnen. Deed ik in Noorwegen, Bulgarije en IJsland :))

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vind ik net niet. Zo kan je België domineren met flapdrollen van 17-20 jaar, zodat je die klaarstoomt om de CL te winnen. Deed ik in Noorwegen, Bulgarije en IJsland :))

In België iets moeilijker :). Ik heb ook jouw geduld niet vrees ik :P.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Trouwens, iemand die al opgemerkt heeft dat het scoren uit halve kansen sterk verhoogd is deze FM? Of ben ik de enige :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.