Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
stvvrules

Laatste wijzigingen Site

Aanbevolen berichten

Op 12/1/2019 om 11:50, Pica zei:

Machtig, veel succes Jef

U bent klaar om hem op te volgen bij pensioen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
22 minuten geleden, Darkness-SI- zei:

U bent klaar om hem op te volgen bij pensioen. 

Wij zijn met @Pica al lang klaar

• Thanks 1
  • Haha 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@EchtEenVoetballer neemt de job van superjef over als medewerker van de site.

Echteenvoetballer zal eerst een maand op proef komen en zal zich voornamelijk richten op de social media. Na deze maand zal hij een vaste medewerker kunnen worden.

@Pica verlaat de medewerkers dan weer, hij wordt overgezet naar de FMzone Platinum leden (voor zijn inbreng in de opstart enkele jaren geleden). Wij willen hem toch nog bedanken voor al zijn hulp in de beginjaren en zijn actieve aanwezigheid op dit forum (nog steeds)

• Like 5
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, stvvrules zei:

Echteenvoetballer zal eerst een maand op proef komen en zal zich voornamelijk richten op de social media. Na deze maand zal hij een vaste medewerker kunnen worden.

@Pica verlaat de medewerkers dan weer, hij wordt overgezet naar de FMzone Platinum leden (voor zijn inbreng in de opstart enkele jaren geleden). Wij willen hem toch nog bedanken voor al zijn hulp in de beginjaren en zijn actieve aanwezigheid op dit forum (nog steeds)

Welkom @EchtEenVoetballer! @Pica gaat ons natuurlijk niet verlaten.

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mochten er nog mensen zijn, die ons willen helpen met het uitbouwen van de site. 

Stuur zeker een mailtje, we zullen je proberen te sturen en begeleiding in de taken die je zou uitvoeren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wou een bericht van Darkness in een topic qouten opeens ik zit zijn bericht te bewerken. Ik denk van huh. Hoe kan dat :P En op deze netbook klik je veel perongeluk. Zal heus niet de eilandraad uitkomst veranderen als het negatief uitpakt ;) .

Ook aan Superjef: Gefeliciteerd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, stvvrules zei:

Da's toch kinderarbeid? Da mag nie!

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb alle actieve verhalen op de voorpagina gezet, kwestie van het allemaal aan te moedigen :)

• Like 2
  • Thanks 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, stvvrules zei:

Heb alle actieve verhalen op de voorpagina gezet, kwestie van het allemaal aan te moedigen :)

Pff, nu moet ik kwaliteit posten. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Stef zei:

Pff, nu moet ik kwaliteit posten. 

Mijn verhaal kwam zelfs op de facebook pagina terecht. Staat ge daar schoon met 6/30 :))

• Like 3
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.