Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
stvvrules

Laatste wijzigingen Site

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, Pica zei:

Nope, in hetzelfde bedje ziek :D

Buh nee hoor, Duchatelet heeft de centen en kan ermee doen wat hij wil; Mannaert moet braaf het gat van Verhaeghe likken om centjes te krijgen om iets mee te doen -_-

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

Buh nee hoor, Duchatelet heeft de centen en kan ermee doen wat hij wil; Mannaert moet braaf het gat van Verhaeghe likken om centjes te krijgen om iets mee te doen -_-

Beide heren hebben wel een voorliefde voor het financiële aspect bij een transfer, eerder dan het sportieve :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden, Pica zei:

Beide heren hebben wel een voorliefde voor het financiële aspect bij een transfer, eerder dan het sportieve :D

Dat zal bij met overgrote meerendeel van mensen in hun positie zo wel zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Just now, Dogfacedgremlin zei:

Dat zal bij met overgrote meerendeel van mensen in hun positie zo wel zijn.

Waarschijnlijk, maar als je als trainer zelf een budget krijgt, los je al veel op.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Just now, Pica zei:

Waarschijnlijk, maar als je als trainer zelf een budget krijgt, los je al veel op.

Volgens mij zijn trainers niet zo sterk in het zich aan een budget houden :D
En ik ben er overigens van overtuigd dat er een deel trainers is, die casht bij bepaalde inkomende transfers.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Dogfacedgremlin zei:

Volgens mij zijn trainers niet zo sterk in het zich aan een budget houden :D
En ik ben er overigens van overtuigd dat er een deel trainers is, die casht bij bepaalde inkomende transfers.

Deel bestuurders ook me dunkt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij deze is @Rick op proef in onze community. Hij vervoegt onze staf en zal proberen om terug wat leven op ons forum te brengen.

Succes allesinds!

• Like 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nieuwe admin

We hebben wat versterking nodig, hierdoor gingen onze 3 admins op zoek naar bruikbaar materiaal.

We waren van in het begin al direct duidelijk! Tettn! Tettn! Liefst grote tettn....

Na een heuse zoektocht kwamen we terug van een kale reis....in Columbia scheren ze zich namelijk, volgens Ivago toch...

Hier was jammer genoeg ook niets te zien, dus gingen we maar verder op de mannen.

Al snel werd duidelijk dat @Superjef de man op de juiste plaats is. Enorm actief, organiseert zaken en werkt ze af en geliefd bij het publiek..... ale jah dat denken we toch. Het is ook een leerkracht, dus die heeft 90% van 24u vrij en die andere 10% denkt hem dat hij bezig is.

De ideale match, toch? Daarom hevelen we Superjef over naar de grote jongens....

Proficiat!

Bijkomend: Er komt ook nog een plaatsje vrij bij onze medewerkers. Heb je zin om ons team te vervoegen, stuur mij dan even een PM.

De coole admins en de nerd.

• Like 3
  • Haha 3
  • Confused 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden, Blup008 zei:

Succes!

Thx! Tzal nodig zijn om met die pipo's samen te werken :think:

• Like 3
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
27 minuten geleden, Superjef zei:

Thx! Tzal nodig zijn om met die pipo's samen te werken :think:

Je weet het dan toch :))

Proficiat en zeker een verdiende promotie!

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Veel succes @Superjef. Eindelijk een full time job gevonden! Jammer dat het zo slecht betaald word

• Haha 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.