Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
Pica

Praathoekje OSL

Aanbevolen berichten

Zelf oplossen. Ik heb het ook bij rosse aan de hand gehad na 60', alleen hing toen het hele spel vast. Wij zijn toen opnieuw opgestart.

Het gezonde verstand zal wel zegevieren in zo een geval.

Was de ene echt de andere aan het overklassen en ging er waarschijnlijk niet veel wijziging meer zijn dan kan je het zo laten.

Was het gelijkopgaand, dan is herspelen misschien de betere keuze

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zelf oplossen. Ik heb het ook bij rosse aan de hand gehad na 60', alleen hing toen het hele spel vast. Wij zijn toen opnieuw opgestart.

Het gezonde verstand zal wel zegevieren in zo een geval.

Was de ene echt de andere aan het overklassen en ging er waarschijnlijk niet veel wijziging meer zijn dan kan je het zo laten.

Was het gelijkopgaand, dan is herspelen misschien de betere keuze

Ik was aan het domineren(8 uitgelezen kansen,30 shoten,58% balbezit) maar denk dat robbynaldo al blij was dat hij voorstond en niet zal willen herspelen. Ik zal mij dan ook neerleggen bij zijn keuze. Geen zin om er drama over te maken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik was aan het domineren(8 uitgelezen kansen,30 shoten,58% balbezit) maar denk dat robbynaldo al blij was dat hij voorstond en niet zal willen herspelen. Ik zal mij dan ook neerleggen bij zijn keuze. Geen zin om er drama over te maken. 

Moet je zelf even uitkomen, wij hebben daar allesinds geen regels omtrent

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er is nog altijd de hoofdregel dat wanneer iemand wegvalt, dit niet opnieuw gespeeld moet worden.

Als de guest wegvalt, mag de host blijven doorspelen. Als de host wegvalt, is de winst voor de guest.

Deze regel is er om het cheaten te beperken (dat iemand zijn FM kan afzetten als hij achter staat.)

Toch is er nog een zijregel dat jullie altijd mogen herspelen als jullie dit beide wensen.

Als één van de twee dit niet wil, dan is dat zo. De organisatie gaat zich hier niet mee moeien en niemand zal hierdoor scheef bekeken worden.

Beetje logica weet ook dat je minder rap opnieuw moet spelen als dit in minuut 80 zal gebeuren dan in minuut 10.

Hiermee wijs ik niet naar kaagentkaagent op cheaten, want tegen mij viel zijn FM ook uit na 15 minuten toen het 0-0 was.

We zijn gewoon opnieuw begonnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hij mag hem 'hebben'. Hij stond voor dus Ik ga der geen ruzie overmaken :D We hebben wel geen screens van de match. Noteren jullie de uitslag? :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zag onlangs een budget van iedereen passeren, maar ik vind het niet direct terug, iemand die kan helpen :) ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
On 7-6-2016 at 9:42 AM, Pica said:

Ik zag onlangs een budget van iedereen passeren, maar ik vind het niet direct terug, iemand die kan helpen :) ?

Smetje: 84.500.000 €
Rosse: 188.400.00 €
Ivago: 78.000.000 €
Robbynaldo: 75.750.000 €
Politico: 62.725.000 € - stopt
Iker: 234.700.000 €
stvvrules: 369.050.000 €
Alohafromhell: 55.750.000 €
Pica: 259.650.000 €
Sandero: 28.350.000 €
Asterix: 433.450.000 €
kaagentkaagent: 78.750.000 €
Ronne: 188.500.000 €

Superjef: 333.650.000

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Pica Ik had op zen minst een bedankje verwacht... laatste keer dat ik je help! Ondankbare dweil dat je bent! :mellow:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Just now, Asterix said:

@Pica Ik had op zen minst een bedankje verwacht... laatste keer dat ik je help! Ondankbare dweil dat je bent! :mellow:

Dank je wel heer Asterix, een topkerel dat ben je! :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minute ago, Pica said:

Dank je wel heer Asterix, een topkerel dat ben je! :D

ik neem die ondankbare terug! Je bent nu nog gewoon een dweil ! :rolleyes:

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Just now, Asterix said:

ik neem die ondankbare terug! Je bent nu nog gewoon een dweil ! :rolleyes:

Vroeger was je toch een stuk aangenamer :happy:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Just now, Pica said:

Vroeger was je toch een stuk aangenamer :happy:

I blame Anderlecht ! :mellow:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik verkoop een aantal spelers, maar meneer wil mijn verdediging wegkopen, zo gaat dat niet é ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minute ago, Pica said:

Ik verkoop een aantal spelers, maar meneer wil mijn verdediging wegkopen, zo gaat dat niet é ;)

1 centrale verdediger...

Meneer moet altijd overdrijven! :rolleyes:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Just now, Asterix said:

1 centrale verdediger...

Meneer moet altijd overdrijven! :rolleyes:

Howedes mag je kopen ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.