Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

JPL 2022/2023 - Speeldag 29


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

40 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

Brugge zou zomaar naar plek 6 kunnen tuimelen komend weekend en dan meteen ook de hete adem van godbetert Westerlo en Cercle in de nek kunnen krijgen.

 

Ohja en nummers één en twee spelen ook toch mekaar dit weekend :lol:

 

Tegen ploegen die "scherp" staan, doen we het notoir slecht, dus echt gerust ben ik niet.

Al is er nog één overblijfsel in mij van die 11 jaar zonder titel: we hopen nog altijd op de ommekeer :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Dogfacedgremlin zei:

Ik blijf hopen dat ZW erin blijft.. Enkel en alleen omdat ze het lef hadden om hun trainer niet te ontslaan.

Mjah Leye is wel de zwakste trainer van heel 1A lijkt me. Of ze er goed aan gedaan hebben om die te houden, zal de toekomst moeten uitwijzen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Pica zei:

 

En omdat Ruud daar speelt natuurlijk :D 

Evenveel als bij Club zo ongeveer :lol: Nee jammer voor hem en ZW dat hij geblesseerd is natuurlijk (maar persoonlijk mis ik hem echt niet hoor)

 

4 uren geleden, stvvrules zei:

Mjah Leye is wel de zwakste trainer van heel 1A lijkt me. Of ze er goed aan gedaan hebben om die te houden, zal de toekomst moeten uitwijzen

 

 

Zou het met een andere trainer echt zoveel beter gaan denk je? De kern is al jaren een van de minste.. Zeker achterin en op het middenveld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Dogfacedgremlin zei:

Evenveel als bij Club zo ongeveer :lol: Nee jammer voor hem en ZW dat hij geblesseerd is natuurlijk (maar persoonlijk mis ik hem echt niet hoor)

 

 

Zou het met een andere trainer echt zoveel beter gaan denk je? De kern is al jaren een van de minste.. Zeker achterin en op het middenveld.

Tgohja, het systeem dat hij bij zulte probeert te spelen met 3 man vanachter lijkt me niet te werken en toch blijft hij dat spelen. 

De kern is inderdaad wel zwak, vorig jaar werd dat nog tenietgedaan omdat Vossen en Gano constant scoorden. Maar nu die 2 dit seizoen ook niet scoren, gebeurt er niks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, stvvrules zei:

Tgohja, het systeem dat hij bij zulte probeert te spelen met 3 man vanachter lijkt me niet te werken en toch blijft hij dat spelen. 

De kern is inderdaad wel zwak, vorig jaar werd dat nog tenietgedaan omdat Vossen en Gano constant scoorden. Maar nu die 2 dit seizoen ook niet scoren, gebeurt er niks

 

 

Misschien was de zwaarste fout wel dat hij zolang gewacht heeft om Gano terug bij de A-kern te halen.
Want hij scoort ook dit seizoen toch zijn doelpunten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Misschien was de zwaarste fout wel dat hij zolang gewacht heeft om Gano terug bij de A-kern te halen.
Want hij scoort ook dit seizoen toch zijn doelpunten.

Het is een mogelijkheid, al heb ik Gano altijd een luie spits gevonden, die verdedigend weinig bij brengt. Maakt uiteraard wel zijn goalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een woelige week (opnieuw), dan toch wel een goeie match (zonder meer) en terecht de drie punten thuis gehouden.

Geen grote uitblinkers, niemand die uit de boot viel ook niet, er stond voor een keer wel weer een ploeg op het veld.

 

Nog 5 finales zoals dat dan heet zeker en dan volle gas in PO1, op zich zou na zo'n dramatisch seizoen, Europees voetbal aanvoelen als een overwinning :D 

 

Fossey van Standard viel me op gisteren, dat ventje kan pakske shotten zu :o 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkel tijd gehad om Anderlecht te kijken, dus voor de rest geen idee wat er zich allemaal afgespeeld heeft op de andere velden...

 

En het enige wat ik kan zeggen over Anderlecht - Cercle is dat ik tot de 2-0 overtuigd was dat Cercle minstens een punt zou pakken..

Want als je zoveel kansen en ze niet afmaakt, dan gebeurt het maar zelden dat je het deksel niet op de neus krijgt :D 

 

Anderlecht speelde echt een heel goede wedstrijd, al had ik meer verwacht van Cercle ook. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...