Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

JPL 2022/2023 - Speeldag 9


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

Bij Anderlecht is het zowel donderdag als zondag écht van moeten.. En hoewel de 3 punten belangrijk zijn, lijkt de manier waarop nu toch echt wel uiterst belangrijk; want wat een non-matchen spelen we tegenwoordig zeg :( Geen idee hoe we van een degelijke start zo snel zijn afgegleden. Geen bezieling, geen energie en een absoluut gebrek aan vertrouwen schijnbaar ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Pica zei:

Dat roteren gaat ons punten kosten, vermoedelijk zondag al een eerste keer

 

Kan je het hem kwalijk nemen dan? Woensdag spelen, zaterdag spelen, dinsdag spelen en zondag terug. 

Uiteindelijk is de kern die tegen Seraing op de plein stond meer dan voldoende om ze te kloppen e.

Seraing is dan wel een kakploeg, veld was enorm slecht maar Hoefkens heeft daar een goeie keuze gemaakt volgens mij om anderen te laten spelen. 

 

19 uren geleden, Dogfacedgremlin zei:

Bij Anderlecht is het zowel donderdag als zondag écht van moeten.. En hoewel de 3 punten belangrijk zijn, lijkt de manier waarop nu toch echt wel uiterst belangrijk; want wat een non-matchen spelen we tegenwoordig zeg :( Geen idee hoe we van een degelijke start zo snel zijn afgegleden. Geen bezieling, geen energie en een absoluut gebrek aan vertrouwen schijnbaar ook.

 

Ik mis toch nog altijd een echte baas op dat middenveld. Misschien dat Trebel die rol wel goed vervulde? 

Mazzu straks al buiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Iker zei:

 

Kan je het hem kwalijk nemen dan? Woensdag spelen, zaterdag spelen, dinsdag spelen en zondag terug. 

Uiteindelijk is de kern die tegen Seraing op de plein stond meer dan voldoende om ze te kloppen e.

Seraing is dan wel een kakploeg, veld was enorm slecht maar Hoefkens heeft daar een goeie keuze gemaakt volgens mij om anderen te laten spelen. 

 

 

Dat er moet geroteerd worden, dat begrijp ik volledig, maar het gaat ons punten kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Iker zei:

Ik mis toch nog altijd een echte baas op dat middenveld. Misschien dat Trebel die rol wel goed vervulde? 

Mazzu straks al buiten.

 

Ik mis in iedere linie een baas :D Hopelijk kan Vertongen die rol toch wat op zich nemen, want nu is er niemand die echt opstaat..
Enkel Silva en Debast spelen op een deftig niveau, al had Debast het op Westerlo ook lastig.

 

Ik vermoed niet dat ze Mazzu snel gaan buitengooien.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Ik mis in iedere linie een baas :D Hopelijk kan Vertongen die rol toch wat op zich nemen, want nu is er niemand die echt opstaat..
Enkel Silva en Debast spelen op een deftig niveau, al had Debast het op Westerlo ook lastig.

 

Ik vermoed niet dat ze Mazzu snel gaan buitengooien.  

 

Nu snap ik waarom Vertonghen naar Anderlecht is gegaan. Die is zo een niveau gewoon van in Portugal. Suuuuu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/9/2022 om 13:16, Dogfacedgremlin zei:

Bij Anderlecht is het zowel donderdag als zondag écht van moeten.. En hoewel de 3 punten belangrijk zijn, lijkt de manier waarop nu toch echt wel uiterst belangrijk; want wat een non-matchen spelen we tegenwoordig zeg :( Geen idee hoe we van een degelijke start zo snel zijn afgegleden. Geen bezieling, geen energie en een absoluut gebrek aan vertrouwen schijnbaar ook.

 

Het is wel opvallend dat de resultaten (en het spel) na het uitvallen van Trebel in dalende lijn zijn gegaan. Geen typische Neerpede-speler (en daarom ook niet echt geliefd bij het publiek?) maar wel ervaring, aanwezigheid en vechtlust ...

 

Op 13/9/2022 om 14:06, Iker zei:

 

Europees spelen kost altijd punten met of zonder rotatie...  zeker dit seizoen.

 

Dat heeft Antwerp slim bekeken! De andere Belgische clubs de coëfficiënt doen laten stijgen en zelf met voldoende rust knallen in de competitie :shutup:

 

Op 13/9/2022 om 16:52, Dogfacedgremlin zei:

 

Ik vermoed niet dat ze Mazzu snel gaan buitengooien.  

 

Ik ook niet. En bovendien ... zou een andere trainer betere resultaten behalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/9/2022 om 11:28, Superjef zei:

Dat heeft Antwerp slim bekeken! De andere Belgische clubs de coëfficiënt doen laten stijgen en zelf met voldoende rust knallen in de competitie :shutup:

 

Niet toevallig dat die twee bovenaan staan wel.

 

Het programma is met het WK in het verschiet heel druk (waarom is er trouwens nu nog een interlandperiode, man man), dan moet je keuzes maken.

Jutgla start niet, vanwege het risico op blessure, idem voor Boyata.

 

Neemt niet weg dat we duidelijk met decompressie zaten na de gewonnen match in Porto, Standard was heel gretig en verdiende de overwinning. Bij ons was het over de hele lijn een paar procenten minder en dan betaal je dat cash tegen eender welke gemotiveerde tegenstander (heusden-zolder flashback). 

 

Al vond ik ons ook niet dramatisch eigenlijk, gaven niet veel weg, de pressing zat goed, maar dan straffen we de fouten bij Standard niet af en zij die wel bij ons. Als Skovke dan keer een mindere match heeft en Hans besluit ze niet binnen te koppen, dan krijg je dit :) 

 

Hele mooie tifo's van Standard trouwens, ronduit indrukwekkend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...