Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Europees voetbal


Pica

Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

CL: Toch wel een zware loting hoor voor Club. Je hebt geen enkele sterrenensemble; maar toch 2 teams uit een topcompetitie. En daarnaast is Porto onder Conceicao toch al enkele jaren erg sterk bezig, zowel in Portugal als in Europa. Bij Leverkusen ligt er misschien een kans, want die zijn dramatisch aan het seizoen begonnen.. Dus starten in eigen huis tegen Bayer kan een voordeel zijn :D  De derde plek is mogelijk; maar voor het zelfde geld wordt je gewoon kansloos laatste.

 

EL: Toch wel een mooie loting voor Union. De echte kleppers zijn vermeden. Als ze een beetje een constante in hun spel krijgen, is de volgende ronde misschien wel mogelijk.

 

Conf. L.: Voor Gent zijn er geen excuses om niet door te gaan lijkt me.

Anderlecht treft met West Ham natuurlijk wel een klepper, maar door het drukke schema in de PL liggen daar misschien wel mogelijkheden. FCSB is geen fijne verplaatsing, maar ik kan hun niveau niet echt inschatten.. Als we een beetje deftig niveau halen moet kwalificatie ook niet echt veel problemen opleveren vermoed (hoop) ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Piussi zei:

Wie is FCSB eigenlijk 

 

23 minuten geleden, Pica zei:

Boekarest toch?

 

Ja inderdaad Boekarest. Het vroegere Steau.

"The Ministry of National Defense sued Steaua in 2011, claiming that the Romanian Army were the rightful owners of the Steaua logo, among others.[20] The Supreme Court found in the army's favour, and on 3 December 2014 stripped the football club of its badge.[20] Steaua were forced to play their next home game, against CSM Studențesc Iași, without it on the stadium scoreboard.[20] A new badge was unveiled in January 2015, an eight-sided star containing the letters "FCSB", which would eventually become the official name of the club in 2017"

 

Steau Boekarest is nu volgens mij een team in derde klasse in Roemenië ofzo :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

We zijn het Real Madrid geworden van vorig jaar e :D 

 

Belangrijkste zijn de 3 punten, de rest is allemaal niet van belang zeker.

Sylla blijft maar bevestigen, ben is benieuwd naar die zijn progressie en dat voor een 200k gekocht.

Sowah was toch wel nuttig in deze match. Blijft ook wel kansen krijgen. 

 

Op naar Porto, daar winnen en Atletico wint en staat al 6 punten voor op de rest :happy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schitterende zaken gedaan voor de coëfficiënt deze week zeg :D 

 

Anderlecht was wel (weer) bedroevend zwak, zeker voor de pauze.

Geen beweging, geen tempo, te weinig druk op de bal.. Enkel Debast en Silva vielen op in positieve zin.

De tweede helft was gelukkig iets beter, met een zeer gretige Verschaeren die aan de rust ingevallen is. Hij scoort een zeer mooi doelpunt, dat ten onrechte afgekeurd werd.. Daarna krijgen we gelukkig nog een strafschop, of het bleef gewoon 0-0 vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeg, wie had kunnen denken dat zelfs Sowah ging scoren in de CL! Straks sneeuwt het morgen nog ;) 

 

Porto eerste halfuur baas gewoon, domme penalty fout en één machtige actie die Mignolet pakt, 1-0 aan de rust gevleid.

Tweede helft was dan weer een heel ander verhaal, met vertrouwen (plots?), infiltraties en gewoon goeie aanvallen en kansen. 

 

0-4 is hard, maar deze overwinning is zeker verdiend.

De verhalen op voorhand hebben we na een halfuur niet meer op het veld gezien, misschien de verdienste van Club, misschien ook niet, maar desalniettemin een eerste referentiematch voor Carl. Onverwacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14/9/2022 om 12:56, Dogfacedgremlin zei:

Een zeer knappe overwinning zeg! 

Hopelijk kunnen de andere Belgische teams donderdag de lijn doortrekken.. (maar daar heb ik precies ook niet al teveel vertrouwen in)

 

Met 7/9 werd de lijn wel degelijk doorgetrokken. Al was het bij Anderlecht toch weer vooral bedroevend spel :ehm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
16 uren geleden, Iker zei:

en @Pica Club weer kansloos, beetje het bijgeloof erin zetten e :D 

 

Wat een prestatie weer zeg, identiek hetzelfde recept als tegen Porto en wederom geraakten ze er niet door.

Weer zo'n verhaal van is de tegenstander niet goed of niet goed dankzij Club, kip of het ei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de opstelling van Atletico ziet in een CL match dan geloof ik niet in 'niet goed genoeg'. 

Club heeft gewoon een perfecte match gespeeld, spelers waren op niveau, Carl heeft het goed gedaan en we hebben Simon. 

Penalty misser dat zijn de kleine dingen die het verschil maken op dit niveau. De kans van Jutgla die goed gepakt wordt zijn ook zo een dingen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Dogfacedgremlin zei:

Straffe prestatie alweer! Beetje geluk dat de strafschop op de lat vliegt; maar verder gewoon een zeer knappe wedstrijd alweer. 
 

Komend weekend de boot in tegen Westerlo nu? :ph34r:

 

3-0 weer :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...