Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

JPL 2022/2023 - Speeldag 2


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

Op 28/7/2022 om 09:58, Superjef zei:


Speciaal gedaan om zo de vier "topmatchen" allemaal apart te kunnen bekijken op zondag :ph34r:

 

Ja want die andere topmatch op zaterdag was ook zo goed :D 

 

Foei Club, wat was me dat. Misschien wel één van de slechtste wedstrijden sinds.... 

Verdedigend zo kwabellen, die linies tussen dat middenveld , Lang die maar wat doet. 

Gelukkig is er nog Mignolet en Skov want miljaar dat is wel heel ondermaats. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Iker zei:

 

Ja want die andere topmatch op zaterdag was ook zo goed :D 

 

Foei Club, wat was me dat. Misschien wel één van de slechtste wedstrijden sinds.... 

Verdedigend zo kwabellen, die linies tussen dat middenveld , Lang die maar wat doet. 

Gelukkig is er nog Mignolet en Skov want miljaar dat is wel heel ondermaats. 

 

 

 

Zelfde pijnpunten die phille en alfie ook niet opgelost kregen, als je dan gaat voor continuïteit met Hoefkens mag je niet verwachten dat die een toverstok heeft natuurlijk. 

 

Hallucinant hoe je met Jutgla ( goeie spits! ), Lang, Skovke en Vanaken op het veld, geen enkele kans in elkaar kan knutselen. 

 

Qua defensieve organisatie was het toch ook vrij dramatisch....

57% van de aanvallen van Eupen kwam van hun rechterkant, onze linkerkant, dat hoefde ook niet te verbazen: Sobol stond daar alleen te klooien want Lang bleef vooraan en Vanaken deed niet meer dan wat pseudo druk zetten. Dat moet iemand in de staff toch zien en iets aan doen denk je dan, maar nope :D .

 

Soit, ik zie niet in waarom het niet zal gaan zoals de voorbije jaren: collectief falen opvangen met individuele klasse van de ene of de andere, met Skovke en Mignolet hebben we alleszins twee rotsen om op te bouwen op dat vlak. Wel spijtig dat de lat zo laag ligt weliswaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Pica zei:

 

Zelfde pijnpunten die phille en alfie ook niet opgelost kregen, als je dan gaat voor continuïteit met Hoefkens mag je niet verwachten dat die een toverstok heeft natuurlijk. 

 

Hallucinant hoe je met Jutgla ( goeie spits! ), Lang, Skovke en Vanaken op het veld, geen enkele kans in elkaar kan knutselen. 

 

Qua defensieve organisatie was het toch ook vrij dramatisch....

57% van de aanvallen van Eupen kwam van hun rechterkant, onze linkerkant, dat hoefde ook niet te verbazen: Sobol stond daar alleen te klooien want Lang bleef vooraan en Vanaken deed niet meer dan wat pseudo druk zetten. Dat moet iemand in de staff toch zien en iets aan doen denk je dan, maar nope :D .

 

Soit, ik zie niet in waarom het niet zal gaan zoals de voorbije jaren: collectief falen opvangen met individuele klasse van de ene of de andere, met Skovke en Mignolet hebben we alleszins twee rotsen om op te bouwen op dat vlak. Wel spijtig dat de lat zo laag ligt weliswaar.

 

Waarom kan PSG niet alle wedstrijden winnen in Frankrijk met 3 wereldspelers. Zal ook wel deels motivatie zijn.

Een Vanaken die al 80 jaar tegen Eupen speelt :D 

 

Jutgla is een goeie spits ja, pas zijn 2de match dus als hem die trend blijft doorzetten...

 

True dat dezelfde problemen blijven. Verandering kost tijd en moet je ook lef voor hebben. Denk dat Hoefkens op zekerheid wil spelen maar dat gaat alleen in zijn nadeel spelen als de resultaten uitblijven. 

 

Ik verwacht dat het geld van CDK wel terug geherinvesteerd wordt of toch op zijn minst de helft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Iker zei:

 

Waarom kan PSG niet alle wedstrijden winnen in Frankrijk met 3 wereldspelers. Zal ook wel deels motivatie zijn.

Een Vanaken die al 80 jaar tegen Eupen speelt :D 

 

Jutgla is een goeie spits ja, pas zijn 2de match dus als hem die trend blijft doorzetten...

 

True dat dezelfde problemen blijven. Verandering kost tijd en moet je ook lef voor hebben. Denk dat Hoefkens op zekerheid wil spelen maar dat gaat alleen in zijn nadeel spelen als de resultaten uitblijven. 

 

Ik verwacht dat het geld van CDK wel terug geherinvesteerd wordt of toch op zijn minst de helft. 

 

Vergelijk je Club nu met PSG? :wasntme:

 

3 uren geleden, Piussi zei:

Elke match waarin Westerlo verliest is goed :chuckle:

 

Westerlo is toch een sympathieke familieclub?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Iker zei:

 

Waarom kan PSG niet alle wedstrijden winnen in Frankrijk met 3 wereldspelers. Zal ook wel deels motivatie zijn.

Een Vanaken die al 80 jaar tegen Eupen speelt :D 

 

Jutgla is een goeie spits ja, pas zijn 2de match dus als hem die trend blijft doorzetten...

 

True dat dezelfde problemen blijven. Verandering kost tijd en moet je ook lef voor hebben. Denk dat Hoefkens op zekerheid wil spelen maar dat gaat alleen in zijn nadeel spelen als de resultaten uitblijven. 

 

Ik verwacht dat het geld van CDK wel terug geherinvesteerd wordt of toch op zijn minst de helft. 

 

Verschil tussen PSG en Bayern is niet geld, maar mentaliteit en cultuur.

Als Club het PSG van België zou worden, dan weet ik niet of ik binnen vijf jaar nog een abonnement heb, worden ze het Bayern van België dan is dat geen discussiepunt.

 

Los daarvan, zijn we eerder het elche van Spanje dan eender welke topclub op dit moment.

 

Mijn persoonlijke overtuiging ivm Hoefkens is op voorhand gekleurd, maar wel chapeau dat hij ingegrepen heeft na de winst tegen Genk, foutief, maar toch de wil om het beter te maken. Ik hoop op eenzelfde initiatief vrijdag, maar dan wel met een beter spelbeeld op zijn minst :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Pica zei:

 

Verschil tussen PSG en Bayern is niet geld, maar mentaliteit en cultuur.

Als Club het PSG van België zou worden, dan weet ik niet of ik binnen vijf jaar nog een abonnement heb, worden ze het Bayern van België dan is dat geen discussiepunt.

 

Los daarvan, zijn we eerder het elche van Spanje dan eender welke topclub op dit moment.

 

Mijn persoonlijke overtuiging ivm Hoefkens is op voorhand gekleurd, maar wel chapeau dat hij ingegrepen heeft na de winst tegen Genk, foutief, maar toch de wil om het beter te maken. Ik hoop op eenzelfde initiatief vrijdag, maar dan wel met een beter spelbeeld op zijn minst :D 

 

Het gaat niet over de mentaliteit van een club e, het gaat over de mentaliteit van een speler in een match.  

Het gaat niet over dat ik Club weerspiegel aan PSG of Bayern of weet ik veel wat, dat zou ik nooit doen :D , het gaat over de mentaliteit en het opladen van een speler tijdens een match. 

Dan mag je nog Neymar, Müller of De Bruyne zijn.  Ik heb het over het feit dat een Nsoki zijn focus niet super is tijdens zo een matchen. 

Die heeft mooie dingen gedaan maar soms denkt ge, waar is die mee bezig. Dat is het verschil of je slaagt bij een topclub of niet. 

 

Daarmee dat ik Vanaken er ook even bij haal, die speelt al jaar en dag tegen Eupen. Als ik zijn niveau had, dan zou ik na 10 jaar het ook wel gezien hebben om tegen Eupen te moeten spelen. Het zijn profs maar mentaal speelt zoiets toch altijd mee. Ik ken mensen genoeg die Hans kennen of ermee gespeeld hebben in de jeugd. Er is werkelijk niemand die dit zag in hem maar het aard van het beestje krijg je er toch niet uit.

 

Er was eigenlijk tegen Eupen niemand die is met zijn vuist op tafel ging slaan of is een lekkere tackle om het vuur erin te krijgen zoals bvb Peeters deed. Zo iemand heb je nodig. Als ik Club was, ik kocht een leider in de defensie of op het middenveld. Anders Roy Keane is terughalen uit zijn pensioen. Zoals je zelf zegt is het onmogelijk dat je met Skov, Lang, Vanaken en Jutgla geen kansen bijeen kan spelen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoelt ge nu eigenlijk dat Vanaken verkocht moet worden? Want hij gaat dit seizoen ook nog voor de zoveelste keer tegen een Cercle, Kortrijk, ... moeten spelen. Daar gaat hij zich toch ook voor moeten opladen?

En wat me vooral verbaast: het is nog maar speeldag 2 van een nieuwe competitie. Ik zou nog kunnen denken als het al weer een lang en zwaar seizoen is en ge moet dan naar Eupen, dat de goesting effe weg is. Maar nu al?

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Superjef zei:

Bedoelt ge nu eigenlijk dat Vanaken verkocht moet worden? Want hij gaat dit seizoen ook nog voor de zoveelste keer tegen een Cercle, Kortrijk, ... moeten spelen. Daar gaat hij zich toch ook voor moeten opladen?

En wat me vooral verbaast: het is nog maar speeldag 2 van een nieuwe competitie. Ik zou nog kunnen denken als het al weer een lang en zwaar seizoen is en ge moet dan naar Eupen, dat de goesting effe weg is. Maar nu al?

 

Moeten moeten... Vanaken in vorm is nog altijd top 5 België maar hij gaat samen met de ploeg ten onder. Iemand met zijn status mag wel wat strenger zijn op het veld. 

 

Ge hebt duidelijk niet naar Brugge gekeken te zondag :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Iker zei:

 

Moeten moeten... Vanaken in vorm is nog altijd top 5 België maar hij gaat samen met de ploeg ten onder. Iemand met zijn status mag wel wat strenger zijn op het veld. 

 

Ge hebt duidelijk niet naar Brugge gekeken te zondag :D 

 

Alleen het laatste kwartier... Maar wat is de oplossing dan wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Superjef zei:

 

Alleen het laatste kwartier... Maar wat is de oplossing dan wel?

 

Als ik die oplossingen had, dan was ik wel voetbalcoach geworden e :D 

Ik zal daar wel 1 miljoen EUR gaan verdienen :D 

 

Clement had het moeilijk op het laatste, onder Schreuder was het voetbal ook zwak maar werd er wel gewonnen en nu zit je met een onervaren coach die al wat druk voelt.  Ander systeem proberen, andere looplijnen, andere pressing, opbouw,... buh er is zoveel wat je kan doen.

 

Uiteraard mag er wel wat kwaliteit bijkomen. Het is niet dat ze geen geld hebben. Als je toch van de toren blaast dat je Europees wil verbeteren dan ga je toch ook wat centjes moeten neerleggen voor voetballers met een status. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Superjef zei:

 

Alleen het laatste kwartier... Maar wat is de oplossing dan wel?

 

Moest ik het voor het zeggen hebben:

 

1) Lang en andere spelers met transferperikelen niet langer opstellen, doe je niemand een plezier mee

2) Afstappen van de drie mans verdediging en je systeem aanpassen aan het materiaal dat je hebt 

3) Versterking kopen in de verdediging: Mitrovic is niet vervangen en we hebben geld genoeg

 

Hoe je de mentaliteit erin krijgt dat durf ik zonder in de kleedkamer te zijn niet veel over zeggen, maar als je al spelplezier terug kan brengen, volgt dat ook wel (grotendeels).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu zorgen maken om niks e.

 

Gent: 2/6 en verliest hun beste speler

Genk: Verliest Ito, Oyen en misschien nog Dessers

Anderlecht: Kan me voorlopig nog niet overtuigen

Standard: Mogen we die nog meerekenen?

Antwerp: Als die Januzaj nog gaan halen, kan wel is een sterk team gesmeed worden natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...