Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

PO - Speeldag 4


Aanbevolen berichten

Na de match van gisteren nog meer overtuigd dat woensdag de gevaarlijkste match van allemaal is.

Die gaan zich niet zomaar naar de slachtbank laten brengen omdat er 30.000 man gaat zitten :D .

 

Een nog gemotiveerder Union, dat gaat wat geven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Het zou schandalig zijn als jullie het nu nog uit handen geven :D 

 

Eigenlijk wel erg dat Union 4 keer een prima wedstrijd speelt tegen jullie en evenveel keer verliest (en zelfs niet kan scoren)

 

Vooral dat scoren is heel straf eigenlijk. In elke match krijg je kansen, zeker in matchen tegen Club, maar als je er dan zo mee omspringt...zelfs de (onterechte) penalty ging er niet in, dan kan je niet winnen natuurlijk.

 

Wel chapeau van Union trouwens hoe ze er gisteren opnieuw stonden, mentale tik gekregen zondag, maar dat zag je er niet aan.

 

De match zelf was eigenlijk verrassend (voor mij dan toch) een heruitgave van zondag.

Union kreeg kansen (nu ook geen karrevracht), maar scoort niet, Club scoort wel (en hoe dan nog...).

 

Alle begrip voor de ontgoocheling van de Unions fans en sympathisanten, maar ik ga toch opnieuw verwijzen naar de Champions League.

Het is een kwaliteit om te scoren en te winnen (vraag maar aan Real), eentje waar Club in de CL het toch nog altijd moeilijk mee heeft en dat heeft ook gewoon te maken met die kwaliteit. Het is naar mijn gevoel dat soort matchen dat we gezien hebben tussen Union en Club (op een veel lager niveau natuurlijk). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was nog eens gaan kijken in het stadion. Na 4 jaar werd het nog is tijd. 

 

Club speelde echt wel niet goed. Veel te weinig beweging, veel te weinig man naar voren. Met zo'n aanvallende weelde verwacht ik toch wel meer. 

Union kreeg goede kansen maar echt goed vond ik ze ook wel niet, bijna altijd de lange bal. Ik wist niet dat ze dit echt zoveel deden. 

 

Pas na de rode kaart kregen ze kansen en na de 1-0 kropen ze weer terug, terwijl dat het moment was om 2-0 te maken. 

 

 

Op 12/5/2022 om 11:38, Pica zei:

 

Vooral dat scoren is heel straf eigenlijk. In elke match krijg je kansen, zeker in matchen tegen Club, maar als je er dan zo mee omspringt...zelfs de (onterechte) penalty ging er niet in, dan kan je niet winnen natuurlijk.

 

Wel chapeau van Union trouwens hoe ze er gisteren opnieuw stonden, mentale tik gekregen zondag, maar dat zag je er niet aan.

 

De match zelf was eigenlijk verrassend (voor mij dan toch) een heruitgave van zondag.

Union kreeg kansen (nu ook geen karrevracht), maar scoort niet, Club scoort wel (en hoe dan nog...).

 

Alle begrip voor de ontgoocheling van de Unions fans en sympathisanten, maar ik ga toch opnieuw verwijzen naar de Champions League.

Het is een kwaliteit om te scoren en te winnen (vraag maar aan Real), eentje waar Club in de CL het toch nog altijd moeilijk mee heeft en dat heeft ook gewoon te maken met die kwaliteit. Het is naar mijn gevoel dat soort matchen dat we gezien hebben tussen Union en Club (op een veel lager niveau natuurlijk). 

 

Niet vergeten dat Club op Anderlecht geen penalty krijgt waardoor je daar ook een andere match krijgt.

 

De penalty in Union was een lachtertje.

 

Woensdag had Lazare al zijn 2de geel moeten krijgen in de eerste helft maar Lambrecht stak zijn handje snel weg toen hij zich wie hem een gele kaart ging geven. Zeker als je ziet dat Mignolet een gele kaart krijgt voor tijdrekken, Buchanan zijn eerste kaart vond ik ook wel heel licht. 

 

Ik ga wel mee in je theorie dat Club op dat niveau de ervaring en maturiteit heeft die Union dan meest op deze momenten. 

Vanzeir en Undav waren echt wel een schim met hun goeie periode. DIe Nielsen mag direct naar Club komen. 

 

Ik zie Union niet winnen op Anderlecht. Die mannen waren echt kapot na de match, dat op een paar dagen opkrikken en Anderlecht dat in een flow zit...

 

Hoewel ik het Union zeker gunde, ben toch wel tevreden dat ze hopelijke een 3de titel op rij gaan pakken.

Ik hoop dan ook dat ze eindelijk die halvering gaan afschaffen maar zelfs zonder de halvering stond Club nu eerste. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Iker zei:

Hoewel ik het Union zeker gunde, ben toch wel tevreden dat ze hopelijke een 3de titel op rij gaan pakken.

Ik hoop dan ook dat ze eindelijk die halvering gaan afschaffen maar zelfs zonder de halvering stond Club nu eerste. 

 

Mocht dat nu gewoon gebeuren, dan was het sprookje van Union niet voor niets :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Pica zei:

 

Mocht dat nu gewoon gebeuren, dan was het sprookje van Union niet voor niets :) 

 

Gaan ze nooit veranderen.. altijd al gevonden dat het meer in leven geroepen is om topclubs de kans te geven om het recht te zetten in de playoffs.. zonder de belachelijke playoffs was Union gewoon verdiend kampioen geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Piussi zei:

 

Gaan ze nooit veranderen.. altijd al gevonden dat het meer in leven geroepen is om topclubs de kans te geven om het recht te zetten in de playoffs.. zonder de belachelijke playoffs was Union gewoon verdiend kampioen geworden.

 

Vorig jaar hoorde ik dat anders niemand zeggen, die geen fan was van Club.... Toen vond iedereen het geweldig om te zien hoe Club misschien de titel kon verspelen. Nu afkomen met Union dit en Union dat. Het is al jaren zo dus nu is het niet anders. Als Club kampioen speelt zal dat ook verdiend zijn, ongeacht hun spelwijze. Je haalt niet zomaar 34 op 36 of wat is het met geluk. Het is niet dat Club op 20 punten stond van Union e. Ze stonden in weze op 4 punten zeker? door het voorval van Beerschot.

Ik zou miss eens meer naar onder kijken dat zelfs een Anderlecht nog 2de kan worden...

 

Ja Union is een oververdiende kampioen in de reguliere competitie maar dan komen de oneerlijke po's..... Maar dat is al veel het nadeel van Club geweest. Anders had Gent ook geen titeltje gehad.... Had Zulte mss ook een titel gehad. En Standard, miss de meest pijnlijkste van allemaal.

 

Club speelt niet het mooiste en beste voetbal. Onder Schreuder hebben ze nog altijd niet verloren.  Als ze op 1 staan komt dat door het systeem maar daar mag Club ook is van profiteren. Had Union kampioen mogen spelen, tuurlijk..... Is het oneerlijk ja en nee zeker.... Het systeem is gekend. Ik snap de frustratie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13/5/2022 om 20:53, Iker zei:

 

Vorig jaar hoorde ik dat anders niemand zeggen, die geen fan was van Club.... Toen vond iedereen het geweldig om te zien hoe Club misschien de titel kon verspelen. Nu afkomen met Union dit en Union dat. Het is al jaren zo dus nu is het niet anders. Als Club kampioen speelt zal dat ook verdiend zijn, ongeacht hun spelwijze. Je haalt niet zomaar 34 op 36 of wat is het met geluk. Het is niet dat Club op 20 punten stond van Union e. Ze stonden in weze op 4 punten zeker? door het voorval van Beerschot.

Ik zou miss eens meer naar onder kijken dat zelfs een Anderlecht nog 2de kan worden...

 

Ja Union is een oververdiende kampioen in de reguliere competitie maar dan komen de oneerlijke po's..... Maar dat is al veel het nadeel van Club geweest. Anders had Gent ook geen titeltje gehad.... Had Zulte mss ook een titel gehad. En Standard, miss de meest pijnlijkste van allemaal.

 

Club speelt niet het mooiste en beste voetbal. Onder Schreuder hebben ze nog altijd niet verloren.  Als ze op 1 staan komt dat door het systeem maar daar mag Club ook is van profiteren. Had Union kampioen mogen spelen, tuurlijk..... Is het oneerlijk ja en nee zeker.... Het systeem is gekend. Ik snap de frustratie.

 

Ik heb altijd hetzelfde gezegd.. eigenlijk had AA Gent zelfs geen titel mogen hebben.. ik blijf playoffs iets dom vinden.. te amerikaans om het nog spannend te maken..

 

En nee geen deling van de punten veranderd mijn gedacht niet.. die extra 10 nu 6 wedstrijden hoeven van mij echt niet.. geef gewoon 34 speeldagen en gedaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de drie, degene die we het minst verdiend hebben, maar daar spreken ze nu al niet meer over zelfs. Union by far de waardigste tegenstander van de voorbije jaren, respect tussen beide ploegen is dan ook terecht groot.

 

Lammens/Shinton, Ricca, Mitrovic, Vormer, Otawasie, Mouassa, Sowah, Dost, Van den Keybus, De Cuyper, Izquierdo, Dost, Charles & Lang

 

De lijst van (quasi) zekere vertrekkers is niet mis, na drie jaar kampioen zal het zaak zijn vers bloed te halen dat kan strijden (ook mentaal!) voor een vierde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Piussi zei:

 

Ik heb altijd hetzelfde gezegd.. eigenlijk had AA Gent zelfs geen titel mogen hebben.. ik blijf playoffs iets dom vinden.. te amerikaans om het nog spannend te maken..

 

En nee geen deling van de punten veranderd mijn gedacht niet.. die extra 10 nu 6 wedstrijden hoeven van mij echt niet.. geef gewoon 34 speeldagen en gedaan. 

 

Voor mij moeten het niet zoveel clubs zijn. België is gewoon te klein en financieel niet krachtig genoeg voor zoveel profclubs. Ben dan ook wel voorstander van de 4 beloftenploegen in 1B. Ik kan van sommige clubs zelfs geen enkele speler meer.

Is natuurlijk makkelijk te zeggen als je supporter bent voor één van de grotere clubs maar zo ploegen als Beerschot, Seraing.

Beerschot kon amper 4 keer winnen. Van mij mogen het 16 clubs (mag voor mij zelfs naar 14 :D ) zijn en dan nog een PO's systeem. 

Splits dan nog een deel af in een kampioengroep en een degradatiegroep. Zodat de rest ook nog iets kan spelen. 

 

Het is gewoon de rotte halvering want een kunstmatige spanning houdt. Maar nogmaals, zonder de halvering was Club ook nog kampioen é. Oké, je komt in principe terug tegen de 3 betere clubs van het seizoen maar toch. 

 

 

6 minuten geleden, Pica zei:

Van de drie, degene die we het minst verdiend hebben, maar daar spreken ze nu al niet meer over zelfs. Union by far de waardigste tegenstander van de voorbije jaren, respect tussen beide ploegen is dan ook terecht groot.

 

Lammens/Shinton, Ricca, Mitrovic, Vormer, Otawasie, Mouassa, Sowah, Dost, Van den Keybus, De Cuyper, Izquierdo, Dost, Charles & Lang

 

De lijst van (quasi) zekere vertrekkers is niet mis, na drie jaar kampioen zal het zaak zijn vers bloed te halen dat kan strijden (ook mentaal!) voor een vierde.

 

Ben is benieuwd wat Union gaat kunnen houden van hun ploeg. Als ze verstandig zijn, kan dat wel eens een heel stabiele club worden. 

Van mij mag Club wel die Nielsen kopen, die past goed in het team.

 

Zou Mata ook niet vertrekken? 

Van de lijst die jij opnoemt zijn vooral de laatste 2 een enorm gemis natuurlijk. Breedte van de kern is ook belangrijk zeker als je ambities in Europa hebt. Wat Feyenoord kan, kan Club ook. 

 

Buchanan een ganse voorbereiding gaat voor die jongen ook wel belangrijk zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Iker zei:

Buchanan een ganse voorbereiding gaat voor die jongen ook wel belangrijk zijn. 

 

Die doet het al goed en gaat nog veel meer ontploffen

 

 

11 minuten geleden, Iker zei:

Zou Mata ook niet vertrekken? 

Van de lijst die jij opnoemt zijn vooral de laatste 2 een enorm gemis natuurlijk. Breedte van de kern is ook belangrijk zeker als je ambities in Europa hebt. Wat Feyenoord kan, kan Club ook. 

 

Kan zeker, maar dat is voor mij eerder een Vanaken verhaal: de juiste club die de nodige centen kan geven is niet evident om te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...