Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

PO - Speeldag 1


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden, Pica zei:

De rollercoaster kan weer beginnen! Op zich niet slecht voor PO1 dat de beker naar gantoise gegaan is, iedereen moet nu voluit gaan.

 

 

 

Als Anderlecht de beker had gewonnen, dan zouden ze toch sowieso nog voluit gaan? Er valt nog een CL-ticket te rapen...
Voor Gent daarentegen valt er nu echt niks meer te winnen in PO2, want ze kunnen hun Europees ticket toch niet meer 'upgraden'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Als Anderlecht de beker had gewonnen, dan zouden ze toch sowieso nog voluit gaan? Er valt nog een CL-ticket te rapen...
Voor Gent daarentegen valt er nu echt niks meer te winnen in PO2, want ze kunnen hun Europees ticket toch niet meer 'upgraden'.

 

Tot het bittere einde bedoel ik dan. Stel je voor dat je 0/6 haalt, titel weg, dan is het ook maar uitbollen é.

 

PO2 gaat er niemand echt voluit é, dat blijft een te grote long shot. Hoeveel keer sinds de invoering haalde een PO2 ploeg europees voetbal? Ik herinner mij één keer dat er geen PO finale moest gespeeld worden en dat die ploeg het ticket kreeg :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Brechtovic zei:

Tot zover het gaan tot het bitter einde.
Hoe kan je nu in godsnaam zo enorm zwak aan een match beginnen.

 

Schril contrast met Antwerp alleszins, die zijn duidelijk gebrand om er nog iets van te maken en dat zag je op het veld.

Verdienden niet te verliezen, maar kwamen ook niet om te winnen precies :D .

 

Als ze zich zo kunnen opladen volgende week, gaat Union er een vette kluif aan hebben....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...