Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

JPL - Speeldag 26


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

Twee keer Brugge tegen Gent en Anderlecht tegen Eupen deze week.. Toch opvallend dat de halve finales in de beker net ook de affiches van deze speeldag zijn.

 

En voor de rest kan Union weeral een goeie zaak doen als ze minstens een punt pakken tegen Antwerp. Voor al de rest zit er maar 1 ding op en dat is winnen. Vrijdagavond zou Anderlecht wel al eens uit PO1 kunnen liggen vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

Twee keer Brugge tegen Gent en Anderlecht tegen Eupen deze week.. Toch opvallend dat de halve finales in de beker net ook de affiches van deze speeldag zijn.

 

En voor de rest kan Union weeral een goeie zaak doen als ze minstens een punt pakken tegen Antwerp. Voor al de rest zit er maar 1 ding op en dat is winnen. Vrijdagavond zou Anderlecht wel al eens uit PO1 kunnen liggen vrees ik.

 

Tis zondagavond dat telt natuurlijk :D 

 

Dat van de beker vond ik ook opvallend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Brechtovic zei:

60 miljoen aan inkomende transfers.

 

Sowah 9M: gefaald

Mouassa 4M: gefaald

Otawasie 4M: gefaald

Wesley huur: gefaald

Nsoki 6M: gefaald

 

Providence huur: geblesseerd

 

Joske voor niet: twijfelgeval

Nusa 3M: twijfelgeval

 

Hendry 4M: geslaagd

 

Nieuw winter: Buchanan 6M, Skov Olsen 7M, Adamayan huur, Odoi 1M

 

ik kom 'maar' aan 45M, maar zotte bedragen voor toch veel gefaalde spelers.

 

Sowah was een paniekaankoop en miscast, volledig verkeerd uitgespeeld.

Mouassa/Otawasie zijn gewoon ongelooflijk slechte transfers. 

Nsoki kunnen we maar hopen dat die er nog doorkomt, maar voorlopig zwaar gebuisd. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Pica zei:

 

Sowah 9M: gefaald

Mouassa 4M: gefaald

Otawasie 4M: gefaald

Wesley huur: gefaald

Nsoki 6M: gefaald

 

Providence huur: geblesseerd

 

Joske voor niet: twijfelgeval

Nusa 3M: twijfelgeval

 

Hendry 4M: geslaagd

 

Nieuw winter: Buchanan 6M, Skov Olsen 7M, Adamayan huur, Odoi 1M

 

ik kom 'maar' aan 45M, maar zotte bedragen voor toch veel gefaalde spelers.

 

Sowah was een paniekaankoop en miscast, volledig verkeerd uitgespeeld.

Mouassa/Otawasie zijn gewoon ongelooflijk slechte transfers. 

Nsoki kunnen we maar hopen dat die er nog doorkomt, maar voorlopig zwaar gebuisd. 

 

 

 

Lang en Sobol werden ook definitief gehaald afgelopen zomer, voor respectievelijk 6 en 3,5M 

Nsoki was 6,5M

Hendry 4,5M

 

Dan kom je aan 55,5M.

Met de huurtransfers erbij (Wesley, Providence, Persyn en Adamayan) ga ik er niet ver naast zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Brechtovic zei:

 

Lang en Sobol werden ook definitief gehaald afgelopen zomer, voor respectievelijk 6 en 3,5M 

Nsoki was 6,5M

Hendry 4,5M

 

Dan kom je aan 55,5M.

Met de huurtransfers erbij (Wesley, Providence, Persyn en Adamayan) ga ik er niet ver naast zitten.

 

Je hebt gelijk! Ik was eerder bezig met wie er effectief bijgekomen was, maar boekhoudkundig zal je er niet ver van zitten :) .

 

Doet niets af van het feit dat het zeer matig is hoe Club presteert de voorbije 2-3 jaar op de transfermarkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...