Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

JPL - Speeldag 24


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

De manier waarop Cercle is komen spelen in het Park is zelden gezien.

Hoedtje af.

 

Los daarvan, ik vond de rode kaart terecht, maar het is onbegrijpelijk dat de VAR nu wel tussenkomt en niet in de wedstrijden tegen Standard (tackle van Dusenne op Amuzu => vrije trap en geel) en Mechelen (trekfout Peyre op Raman, maar niet eens fout gefloten i.p.v. penalty en rood).

Op die manier geraken we er niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Brechtovic zei:

De manier waarop Cercle is komen spelen in het Park is zelden gezien.

Hoedtje af.

 

Los daarvan, ik vond de rode kaart terecht, maar het is onbegrijpelijk dat de VAR nu wel tussenkomt en niet in de wedstrijden tegen Standard (tackle van Dusenne op Amuzu => vrije trap en geel) en Mechelen (trekfout Peyre op Raman, maar niet eens fout gefloten i.p.v. penalty en rood).

Op die manier geraken we er niet.

 

Ik volg je volledig.

 

Achteraf gezien had Kompany beter Raman laten staan na de rode kaart, want Zirkzee won niet een duel en kon niet één bal bijhouden.
Stroeykens maakte wel een heel goeie invalbeurt, zeker gezien de omstandigheden.

 

Hopelijk valt de blessure van Delcroix wat mee. Het zou zonde zijn om hem weer voor lange tijd kwijt te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Ik volg je volledig.

 

Achteraf gezien had Kompany beter Raman laten staan na de rode kaart, want Zirkzee won niet een duel en kon niet één bal bijhouden.
Stroeykens maakte wel een heel goeie invalbeurt, zeker gezien de omstandigheden.

 

Hopelijk valt de blessure van Delcroix wat mee. Het zou zonde zijn om hem weer voor lange tijd kwijt te zijn.

 

Ik vond vooral de keuze om Yari/Rafa als vervanger van Olsson uit te spelen, vreemd. Je weet dat je een stevige, intensieve match tegemoet gaat, dan heb je op het middenveld twee gasten nodig, die dat aankunnen. Cullen stond er te vaak alleen voor. 

 

Delcroix zou iets gevoeld hebben aan de adductoren, waarschijnlijk omdat hij koud moest invallen. Gelukkig niets aan de knie en goed dat ze geen risico hebben genomen met hem. Debast deed het trouwens wel relatief goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel knappe match van Union gisteren. 

Kwamen niet om te kamperen en speelden zeer gedisciplineerd! 

Verdienden de overwinning gewoon meer dan Club ook.

 

Club speelde gisteren niet slecht, maar er is nog werk aan natuurlijk.

Positieve van de match tegen Standard was het aantal kansen, dat was gisteren weer weg.

De manier van spelen is anders en ge ziet dat ze nog niet mee zijn overal.

De pressing was wel goed, maar aanvallend gaat het nog veel te stroef.

 

Conclusie is dat Union gewoon terecht bovenaan staat op dit moment. 

Aan Club om snel stappen te zetten want met onze kwaliteit moet het beter dan wat we gisteren getoond hebben. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Brechtovic zei:

 

Ik vond vooral de keuze om Yari/Rafa als vervanger van Olsson uit te spelen, vreemd. Je weet dat je een stevige, intensieve match tegemoet gaat, dan heb je op het middenveld twee gasten nodig, die dat aankunnen. Cullen stond er te vaak alleen voor. 

 

Delcroix zou iets gevoeld hebben aan de adductoren, waarschijnlijk omdat hij koud moest invallen. Gelukkig niets aan de knie en goed dat ze geen risico hebben genomen met hem. Debast deed het trouwens wel relatief goed.

 

Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze met deze spelers gewoon met 3 achteraan zouden spelen (Hoedt-Magllan-Sardella) en Gomez+Amuzu op de flanken.
Dan heb je in principe voldoende aan Cullen net ervoor, met wat steun van Yari/Rafa waar nodig natuurlijk.

 

Debast deed het inderdaad vrij goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...