Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

JPL 2021/2022 - Speeldag 11


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Anderlecht is en blijft toch even wisselvallig als vorig seizoen.. Na een knappe tweede helft tegen Oostende en een zeer goeie match tegen Club, was het gisteren toch weer een absolute non-match in Sint-Truiden.

Afgezien van het slechte spel, toch een zeer rare beslissing om Gomez op rechts te gaan posteren.. De voorbije wedstrijden veruit onze gevaarlijkste speler en dan ga je die ergens gaan posteren waarbij je op voorhand weet dat hij nauwelijks gevaarlijk kan zijn.

 

En over de beslissingen van de scheids/VAR ga ik het zelfs niet hebben :lol:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

Anderlecht is en blijft toch even wisselvallig als vorig seizoen.. Na een knappe tweede helft tegen Oostende en een zeer goeie match tegen Club, was het gisteren toch weer een absolute non-match in Sint-Truiden.

Afgezien van het slechte spel, toch een zeer rare beslissing om Gomez op rechts te gaan posteren.. De voorbije wedstrijden veruit onze gevaarlijkste speler en dan ga je die ergens gaan posteren waarbij je op voorhand weet dat hij nauwelijks gevaarlijk kan zijn.

 

En over de beslissingen van de scheids/VAR ga ik het zelfs niet hebben :lol:

 

 

Veel rare uitslagen dit weekend, die perfect anders konden uitdraaien, waaronder jullie match. 

 

Al die penalty discussies, men zou er helemaal gek van worden :D 

Sinds het gemorrel aan de basis regels rond handspel/buitenspel + toevoeging van de VAR, is er eigenlijk geen lijn meer in te krijgen. 

Dat zorgt voor frustraties en ongebrip.

 

Kunt dat vaststellen, maar eerlijkheidshalve zie ik daar geen perfecte oplossing voor.

De interpretatie van een fase doet immens veel en ook dat is voetbal. 

Waar moeten we anders over spreken hele dagen :happy: 

Alleen loopt het nu wel de spuigaten uit en moet er wel keer met die scheidsrechters gekeken worden wat er nu wel/niet gefloten moet worden. 

 

Just a thought, maar moest de VAR communicatie nu eens gedeeld worden tijdens zo'n fase. Zou dat niet veel zaken duidelijker maken?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...