Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

JPL 2021/2022 - Speeldag 10


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

Best van HVC een zeldzaam momentje had of we gingen met nul punten naar huis.

Eerste helft was nog ok, paar mooie kansen ook voor ons.

Tweede helft was om van te bleiten zeg :D 

Denk niet dat Club één kans gehad heeft in die helft.

 

Langs de andere kant, was niet dat er aan de overzijde zoveel weggegeven werd ook niet. 

 

Wat ik wel niet kan begrijpen is dat we zo'n brede kern hebben, maar dan wel 3 matchen in 8 dagen afwerken met dezelfde 11, als het dan voor geen meter draait, brengen we dan na een uur Vormer (als rechtsvoor dan nog). Denk dat het Brechtovic was die kritiek had op de wissels van Clement, wederom terecht :happy: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Pica zei:

Best van HVC een zeldzaam momentje had of we gingen met nul punten naar huis.

Eerste helft was nog ok, paar mooie kansen ook voor ons.

Tweede helft was om van te bleiten zeg :D 

Denk niet dat Club één kans gehad heeft in die helft.

 

Langs de andere kant, was niet dat er aan de overzijde zoveel weggegeven werd ook niet. 

 

Wat ik wel niet kan begrijpen is dat we zo'n brede kern hebben, maar dan wel 3 matchen in 8 dagen afwerken met dezelfde 11, als het dan voor geen meter draait, brengen we dan na een uur Vormer (als rechtsvoor dan nog). Denk dat het Brechtovic was die kritiek had op de wissels van Clement, wederom terecht :happy: 

 

WE SpeElDen WEl EuRoPeEs e sEG!!

 

Nee ik sluit me aan bij de wissels. Er zijn wisselmogelijkheden genoeg maar je blijft beperkt wisselen, dat wreekt zich natuurlijk.

 

En ik wist dat die vuile Raman ging scoren tegen ons :D 

 

Het kan nog erger als je naar Genk kijkt :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet echt een oordeel vellen vrees ik.. De match stond wel op, maar mijn aandacht ging toch wel vooral naar de koers :D 

 

Had wel de indruk dat Anderlecht de betere ploeg was en ook het meeste kansen had. 
Dus in dat opzicht wel een opsteker.. Maar als we zoveel kansen de nek gaan omwringen gaan we nog veel punten laten liggen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

Ik kan niet echt een oordeel vellen vrees ik.. De match stond wel op, maar mijn aandacht ging toch wel vooral naar de koers :D 

 

Had wel de indruk dat Anderlecht de betere ploeg was en ook het meeste kansen had. 
Dus in dat opzicht wel een opsteker.. Maar als we zoveel kansen de nek gaan omwringen gaan we nog veel punten laten liggen..

 

Meeste kansen waren inderdaad voor jullie, alleen de laatste pass was een echt drama.

Soms lag de zee helemaal open en dan nog kwam die er niet door.

Veel foute beslissingen ook, Verschaeren voorop, wat me dan weer verbaasde. 

Zirkzee daarintegen een dikke aanwinst zeg, straf dat je die kan huren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...