Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

JPL 2021/2022 - Speeldag 7


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Iker zei:

 

Toch niet voor dat geld... paniekaankoop waarschijnlijk na de 6-1 en laatste dag van de transfers.

 

 

Als dat je A target is en je wilt dat die slaagt, moet je die de voorbereiding laten meemaken. 

Ik wacht nog 24u om mijn oordeel te vellen wel :P .

Gaat veel de ronde nog, ook veel interessante zaken ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Iker zei:

 

Toch niet voor dat geld... paniekaankoop waarschijnlijk na de 6-1 en laatste dag van de transfers.

 

 

Ik heb de indruk dat het algemene paniek is de laatste week/weken.

Wesley en Izquierdo terughalen, 7M voor Hendry, transferrecord voor diene Sowah, ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Brechtovic zei:

 

Ik heb de indruk dat het algemene paniek is de laatste week/weken.

Wesley en Izquierdo terughalen, 7M voor Hendry, transferrecord voor diene Sowah, ...

 

Mja snap het ook niet dat ze zolang wachten met transfers te doen...

 

Sowah zal wel het plan B of C geweest zijn na Damary.

 

Zolang ze maar renderen want met zoveel geld smijten. Straks zitten we met een Trust the Process aan ons broek.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Iker zei:

 

Mja snap het ook niet dat ze zolang wachten met transfers te doen...

 

Sowah zal wel het plan B of C geweest zijn na Damary.

 

Zolang ze maar renderen want met zoveel geld smijten. Straks zitten we met een Trust the Process aan ons broek.

 

 

 

Herman is werkzaam bij Club? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Dogfacedgremlin zei:

Maar het was toch crisis he? En financieel hebben ze het allemaal moeilijk he?

 

Zowel hier in België als in het buitenland is er weeral met geld gesmeten..

En wss staat de helft in januari alweer op de transferlijst.

 

Of ze verhuren / huren maar tegen de sterren op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn analyse:

 

Basis van Club is en blijft de beste van België, dat het niet gemakkelijk is om die 11 samen te doen spelen, net omdat ze elk wel hun willetje beginnen te krijgen, dat begrijp ik ergens een heel klein beetje, het doet niets af van de kwaliteit die er is.

 

Als er één zwakke schakel was in de basis was dat Eddy Sobol, daar halen we Mouassa als potentiële verbetering. 

 

Er was één groot manco in de kern: snelle vleugelspeler met diepgang. Dat is met Sowah en Buchanan(winter) opgelost. Niet overtuigd van Sowah, maar die mag mij verbazen. Buchanan nog alles te bewijzen natuurlijk. 

 

Er is één "groot" verlies: Odillon, opgevangen door Nsoki, opnieuw te bepalen of die dat gaat waar maken, maar dat zijn alle transfers.

 

Daarnaast was het pijnlijk duidelijk dat sinds januari we amper wisselspelers hadden zonder al te veel kwaliteitsverlies. Met Henry/Sowah/Wesley/Persyn is dat manco in elke linie opgelost. Op het middenveld hadden we nog Rits op de bank, das meer dan ok.

 

Met Diatta/Odillon en over max een jaar Lang/CDK is er veel talent die verloren gaat. Behalve Mbamba en Perez is er weinig jong talent waar ik in geloof. Ook daar halen ze er een paar extra bij. Vooral Otasowie als potentiële vervanger van Ruud was toch broodnodig op termijn.

 

De menselijke kant die Club toont bij Wesley en Joske vind ik dan weer prachtig, dat ze zelf ook graag terugkomen, wil toch zeggen dat we iets moois hebben opgebouwd bij Club. 

 

Overall dus zeker een goeie mercato geweest, alleen moeten ze het allemaal nog waarmaken natuurlijk.

 

Serieuze kritiek mag er komen weliswaar op de timing van de transfers en de gemiste targets die toch potentieel een stuk beter waren (Daramy/Villa/Collado/...). Henry kan je halen in het begin van de mercato en die kan zich inwerken dan en maakt op zijn minst een degelijke kans om er te staan. Dat gevoel leeft wel bij de meeste gehaalde transfers. Dat je een Daramy niet direct kan halen dat begrijp ik wel, maar wat we wel halen was toch wel in de meeste gevallen haalbaar in het begin van de mercato. Dan heb je een hele andere start. Ochja, het zal altijd wel iets zijn zeker :D 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan pas oordelen over transfers als ze hier een seizoen hebben gespeeld. 

Mij interesseert hij geen bal of iemand 250k of 10 miljoen heeft gekost. Zolang de prestaties er zijn en er inzet is.

 

De kern is groter en kwalitatiever geworden denk ik. Mannen zoals Vormer en Mechele moeten gaan vechten om hun plaatsje want ik kan me niet voorstellen dat je zoveel geld aan Hendry geeft om hem dan op de bank te posteren, idem als Sowah etc.

 

Ochja we zien wel, liever nu wat klommelen dan in de PO's. Het feit is dat je na die paar speeldagen nog niet top bent maar wel nog altijd vanboven staat. Zolang je beter doet dan de rest en de rest nog harder gaat klommelen :D 

 

En in de CL tonen ze de laatste jaren toch altijd meer inzet en strijdlijst. Nuja tegen City en PSG... :D 

 

Bayern heeft gelukkig Leipzig wat verzwakt! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Match van Club was eentje om op te bouwen, geen enkele ploeg in Europa kan in eigen competitie losjes winnen als er geen mentaliteit is.

Dat ontbrak toch al paar keer, met een povere 14/21 als gevolg. 

Vrijdag was het er wel aanwezig en tegen een toch goed voetballend Oostende (Blessin ben ik precies fan van aan het worden), hebben we het goed gedaan.

 

Op naar de slachtbank :happy: , de sterren daar hebben blijkbaar rust gekregen dit weekend, als dat maar goed komt :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7-2 :D  

Ik las ook Mechelen in de eerst helft 1-3 kon voorstaan en om dan naar 7-2 te gaan :D 

Ik heb nergens beelden ofzo gezien dus geen idee.

 

27 minuten geleden, Pica zei:

Match van Club was eentje om op te bouwen, geen enkele ploeg in Europa kan in eigen competitie losjes winnen als er geen mentaliteit is.

Dat ontbrak toch al paar keer, met een povere 14/21 als gevolg. 

Vrijdag was het er wel aanwezig en tegen een toch goed voetballend Oostende (Blessin ben ik precies fan van aan het worden), hebben we het goed gedaan.

 

Op naar de slachtbank :happy: , de sterren daar hebben blijkbaar rust gekregen dit weekend, als dat maar goed komt :D 

 

Slachtbank slachtbank.... ja waarschijnlijk wel :'( :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste helft was Mechelen gewoon de beter voetballende ploeg. Anderlecht kwam tegen de gang van het spel (en dankzij een gigantische blunder achterin) op voorsprong. De gelijkmaker van Mechelen was meer dan verdiend.

 

Begin tweede helft stonden ze bij Mechelen opnieuw te klungelen achterin en blijkbaar was de veer bij de kakkers toen echt helemaal gebroken..
Mechelen won geen enkel duel meer, kwam overal te laat. Anderlecht speelde het heel erg goed uit en was gewoon heel scherp voor doel ook.

 

 

Club - Oostende vond ik een heel erg aangename partij. Bij Oostende zijn ze duidelijk weer richting het niveau van vorig seizoen aan het groeien.

Ik vond de tweede gele kaart voor Oostende wel heel licht moet ik zeggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Dogfacedgremlin zei:

Club - Oostende vond ik een heel erg aangename partij. Bij Oostende zijn ze duidelijk weer richting het niveau van vorig seizoen aan het groeien.

Ik vond de tweede gele kaart voor Oostende wel heel licht moet ik zeggen. 

 

Heel dom ook é, moest ook geen rood gekregen hebben van mij, maar kon wel. 

Had mijns inziens niet veel impact op het resultaat, waren redelijk heer en meester imho.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze mogen trouwens eens iets aan hun statistieken doen bij de Pro League ook hoor :D 

Als ik 'schoten' zie staan; dan veronderstel ik wel dat dat het totaal aantal schoten is, zowel binnen als buiten het kader..

Maar ik vermoed toch dat het over schoten naast doel gaat, anders moeten Brugge en Mechelen dringend wat minder naar hun eigen keeper beginnen shotten :lol:

 

 

image.png.d9d16f8ee9683b62d981c694617944f2.png

 

 

 

image.png.659caca688530f387b8ac22a677efe90.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Piussi zei:

6-1 winnen om daarna tegen 10 man te verliezen van Charleroi. Jep helemaal Gent :ph34r:

 

Och, bekijk het positief. 

Het is weer iets om de historiek aan te vullen e.

 

1 titel en 1 keer 6-1 winnen van Club. Dat zijn dingen die maar 1 keer in de 100 jaar voortkomen. :D 

 

Raar inderdaad maar dat is ook wel de rode draad hier. Constante ploegen en resultaten zijn moeilijk te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...