Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

JPL 2021/2022 - Speeldag 3


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

Ondanks de 3-0 zeg vond ik Anderlecht ook nog steeds niet overtuigend..

Zelfs tegen 10 man duurde het nog vrij lang voor er echt kansen kwamen. Toen er eindelijk toch eentje binnen ging, liep het gelukkig wel wat vlotter.

 

 

Verder geen beelden gezien, maar bij Gent lijkt het niet veel verschil te maken of ze hun ambities nu uitspreken of niet :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Pica zei:

Afschuwelijk niveau opnieuw van Club! Phille ziet ze vliegen! Met 3 aanvallende spelers beginnen tegen Cercle zeg...

 

Het wordt is tijd dat er wat geld tegen aan wordt gesmeten of tenminste wat directe kwaliteit bij zal komen....

Ge kunt niet blijven teren op de kern van 3 jaar geleden die niet goed aangevuld wordt. Het is wel nog eventjes maar het mag wel is gaan komen.

 

54 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

Ondanks de 3-0 zeg vond ik Anderlecht ook nog steeds niet overtuigend..

Zelfs tegen 10 man duurde het nog vrij lang voor er echt kansen kwamen. Toen er eindelijk toch eentje binnen ging, liep het gelukkig wel wat vlotter.

 

 

Verder geen beelden gezien, maar bij Gent lijkt het niet veel verschil te maken of ze hun ambities nu uitspreken of niet :lol:

 

Ze moeten pas klaar zijn voor PO1 e! No Panic!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Iker zei:

 

Het wordt is tijd dat er wat geld tegen aan wordt gesmeten of tenminste wat directe kwaliteit bij zal komen....

Ge kunt niet blijven teren op de kern van 3 jaar geleden die niet goed aangevuld wordt. Het is wel nog eventjes maar het mag wel is gaan komen.

 

 

Akkoord, al is dat eerder omdat ze vrij hoog mikken weeral precies. 

Vind ik precies niet zo erg, hebben ook al Nsoki gehaald en met Persyn een echte buitenspeler (kan Mata weer zijn beste positie innemen). 

 

Huidige kern:

 

GK: Mignolet Lammens Shinton
LV: Sobol Ricca
CV: Nsoki,Mechele Mitrovic Mbamba
RV: Mata VDB, Persyn
CM: Rits Balanta Vormer Vanaken CDK VDK
Wingers: Lang Okereke Sandra
Aanvallers: Dost Perez Badji

 

Moeten een kwaliteitsvolle winger halen minstens. Liefst twee.

Okereke moet nog weg.

VDB/VDK zijn overbodig.

 

De vraag is vooral (voor mij), wat phille nu van plan is? 3-5-2? 3-4-3? 4-3-3?

Vanaken komt nu ook terug, wat doe je dan met CDK? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Pica zei:

 

Akkoord, al is dat eerder omdat ze vrij hoog mikken weeral precies. 

Vind ik precies niet zo erg, hebben ook al Nsoki gehaald en met Persyn een echte buitenspeler (kan Mata weer zijn beste positie innemen). 

 

Huidige kern:

 

GK: Mignolet Lammens Shinton
LV: Sobol Ricca
CV: Nsoki,Mechele Mitrovic Mbamba
RV: Mata VDB, Persyn
CM: Rits Balanta Vormer Vanaken CDK VDK
Wingers: Lang Okereke Sandra
Aanvallers: Dost Perez Badji

 

Moeten een kwaliteitsvolle winger halen minstens. Liefst twee.

Okereke moet nog weg.

VDB/VDK zijn overbodig.

 

De vraag is vooral (voor mij), wat phille nu van plan is? 3-5-2? 3-4-3? 4-3-3?

Vanaken komt nu ook terug, wat doe je dan met CDK? 

 

 

Uiteraard wil ik liever dat ze een speler 4 keer bekijken dan een wanhoopsdaad om toch maar iemand te hebben.

Ze hebben de middelen en de tijd nog.

 

Ik denk niet dat je een CDK nog uit de kern kan houden of op zijn mindere positie kan uitspelen.

Dat wordt een probleem voor Phille :D 

 

Ik denk dat je vooral de geldbeugel mag opentrekken voor een topper op de flank. Gaat die van Barcelona komen? Ik betwijfel het.

Zonder Diatta vind ik ons spel wat minder.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Iker zei:

 

Uiteraard wil ik liever dat ze een speler 4 keer bekijken dan een wanhoopsdaad om toch maar iemand te hebben.

Ze hebben de middelen en de tijd nog.

 

Ik denk niet dat je een CDK nog uit de kern kan houden of op zijn mindere positie kan uitspelen.

Dat wordt een probleem voor Phille :D 

 

Ik denk dat je vooral de geldbeugel mag opentrekken voor een topper op de flank. Gaat die van Barcelona komen? Ik betwijfel het.

Zonder Diatta vind ik ons spel wat minder.

 

 

 

Zonder Diatta was het stukken minder :D .

Phille heeft met het kwartet Vanaken-Lang-CDK-Dost niet gevonden hoe het werkende te krijgen.

Moet volgens mij mogelijk zijn, maar bon, we wachten er al maanden op :P 

 

Die van Barca wil niet meer komen, wil zijn kans krijgen, Koeman zegt neen, we zien wel :happy: 

 

Joe Buchanan is een serieuze optie, geen zicht op zijn kwaliteiten wel, voldoet wel aan het prijskaartje duur met 6M

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Pica zei:

Afschuwelijk niveau opnieuw van Club! Phille ziet ze vliegen! Met 3 aanvallende spelers beginnen tegen Cercle zeg...

 

Is toch al even dat Clement rare dingen doet? Zijn uitleg is trouwens altijd nietszeggend. 

Hoeveel echte goede wedstrijden heeft Club gespeeld sinds de winterstop vorig seizoen?

 

23 uren geleden, Dogfacedgremlin zei:

Ondanks de 3-0 zeg vond ik Anderlecht ook nog steeds niet overtuigend..

Zelfs tegen 10 man duurde het nog vrij lang voor er echt kansen kwamen. Toen er eindelijk toch eentje binnen ging, liep het gelukkig wel wat vlotter.

 

 

Verder geen beelden gezien, maar bij Gent lijkt het niet veel verschil te maken of ze hun ambities nu uitspreken of niet :lol:

 

Tgoh, niet echt akkoord. Het was de eerste keer dit seizoen dat er echt voetbal in zat. Ik durf zelfs zeggen dat ik met momenten heb genoten van het spel. Het was gewoon wachten op de eerste geldige goal. 

 

Over Gent kunnen we kort zijn. Zolang Louwagie, De Witte en Bayat blijven bepalen wie er komt, komt dat niet in orde. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Brechtovic zei:

 

Is toch al even dat Clement rare dingen doet? Zijn uitleg is trouwens altijd nietszeggend. 

Hoeveel echte goede wedstrijden heeft Club gespeeld sinds de winterstop vorig seizoen?

 

 

Weinig tot geen sinds Diatta vertrokken is.

 

Clement krijgt al die spelers die ruimte maken niet in een systeem dat werkt. Daarbij durft hij dan ook nog eens niet de harde keuzes maken (Vanaken of CDK) en zit hij nu met de gebakken peren (CDK wil enkel nog centraal spelen). 

 

Begrijp me niet verkeerd, het is geen gemakkelijke opdracht om teveel dezelfde type spelers samen te brengen tot een goed werkend geheel. Hij heeft al veel zaken geprobeerd (met wisselend succes). Dus hij blijft wel proberen en komt waarschijnlijk wel goed uiteindelijk. Is (nog) geen trainer à la MPH die puur van de organisatie uitgaat en dan met individuele kwaliteit het verschil maakt. 

 

Persoonlijk zie ik ook geen pasklare oplossing voor het trio Lang/Vanaken/CDK , los nog van Dost dat op zijn eiland ook het gewoon heel goed doet door ruimte te maken voor die gasten, maar dan natuurlijk niet overal in de 16 kan opduiken ook. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Brechtovic zei:

 

Over Gent kunnen we kort zijn. Zolang Louwagie, De Witte en Bayat blijven bepalen wie er komt, komt dat niet in orde. 

 

Streng voor Louwagie/De Witte toch nu? Onze gevleugelde vrienden komen van ver terug.

Alleen maakt één titel en één goeie CL campagne van die ploeg geen topclub. Al zeker niet als je kijkt hoe ze ieder seizoen 15 transfers doen en met miljoenen smijten die niet renderen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Brechtovic zei:

Hoeveel kapitaal aan spitsen mag Clement trouwens nog verkloten? 

Okereke, Krmencik en nu lijkt Dost hetzelfde lot te ondergaan.

Wat is dat samen, bijna 20 miljoen?

 

Ge vergeet Kevah nog :D . 

 

Nu ben ik wel niet echt akkoord met de stelling dat Clement Dost aan het verkloten is. 

Als Lang er 20 pot en Dost maar 10 dit seizoen (en die gaat er meer scoren als hij blijft, maar stel). Of het is omgekeerd.

Maakt dat echt uit?

Nooit begrepen waarom een spits alleen maar moet scoren, terwijl die rol zoveel breder is.

 

Dost houdt in de 16 altijd twee man aan de praat, loopt ongelooflijk slim, maakt ruimte voor zichzelf en voor anderen. De paar matchen dat we nog keer speelden op pressing, was die van goudwaarde. Van de weinige kansen die hij krijgt, werkt hij ze toch aan een mooi percentage af. Wat verwachten we dan nog meer :D . 

 

In de huidige 3-5-2 staat er op links geen ene die een voorzet kan trappen. In de 4-3-3 is het nog slechter zelfs, want we hebben geen wingers meer. In de 4-2-2-2 of whatever ze het noemen, spelen we quasi zonder flanken. Dan gaat Bassie minder scoren, maar daarom "verkloten" we hem nog niet.

 

De sleutel ligt in die spelers die de bal willen voelen en ruimte zoeken in de juiste zones te krijgen en vooral niet allemaal in dezelfde zone. Eens Clement dat erin krijgt, speel je weer heel goed voetbal. Als je dat er niet in krijgt, smijt je beter met miljoenen voor een flank of twee en keren we terug naar de 4-3-3 van vorig seizoen (tot in februari ish dan toch). 

 

Ik verwacht deze zomer nog ffkes tactische spielerei en eens de kern compleet is en we weten wat we hebben, dan pas gaat hij keuzes maken. Phille kan het wel zu, die harde keuzes maken (Vanaken op de bank om maar iets te zeggen), maar zoekt nu nog denk ik. Al zoekt hij wel al een halfjaar, dat ga je niet overal krijgen qua tijd :D . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Pica zei:

 

Streng voor Louwagie/De Witte toch nu? Onze gevleugelde vrienden komen van ver terug.

Alleen maakt één titel en één goeie CL campagne van die ploeg geen topclub. Al zeker niet als je kijkt hoe ze ieder seizoen 15 transfers doen en met miljoenen smijten die niet renderen. 

 

Zolang ze qua spelers halen zo goed als enkel op hun eigen voordeel voortgaan, komt het niet goed.

Alle respect voor het redden van AA Gent, maar het wordt tijd dat ze beseffen wat hun sterkte is, nl. het bewaken van het financiële plaatje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Brechtovic zei:

 

Zolang ze qua spelers halen zo goed als enkel op hun eigen voordeel voortgaan, komt het niet goed.

Alle respect voor het redden van AA Gent, maar het wordt tijd dat ze beseffen wat hun sterkte is, nl. het bewaken van het financiële plaatje.

 

Helemaal akkoord, de invloed van Bayat daar is ook veel te groot. Dat ze dat eigenlijk nog doen na "propere handen", banana crazy dat :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...